Had. Weer niet gekregen. Het is een vloek.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Bob. het volgende:
Oeh, spannend ja JH. Heb je er en beetje een goed gevoel over?
Was leuk, hartje gehoordquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend.. Heb je ook ergens last van of zo? Of verloopt het allemaal hartstikke goed?
Ik zie zondag m'n zus weer, die zal onderhand ook wel al een mooie buik hebben..
Wees blij, ik kan vandaag en morgen niet eens douchen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Erg fijn als je onder de douche staat en het warme water is op
Wat heb je nu weer uitgevreten??quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:06 schreef nietzman het volgende:
Mijn God wat ben ik brak.
Haha, je bent gewoon niets gewendquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef nietzman het volgende:
Gezopen. Te veel..
En ik had al spierpijn in m'n kuiten omdat ik met m'n domme kop zonodig trainen moest, nu ontploffen ze van de pijn als ik sta..
Bij ons ging je volgens mij nog vrij nuchter weer weg zaterdagquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef nietzman het volgende:
Gezopen. Te veel..
En ik had al spierpijn in m'n kuiten omdat ik met m'n domme kop zonodig trainen moest, nu ontploffen ze van de pijn als ik sta..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |