quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef Ziet het volgende:
- Amanda heeft héél lekker gekookt, dat gaat ze vaker doen(zie vorige COS DGK [COS#3444] Wie komt er van de naasten in ? als je wilt lachen)
- de anderen bestellen straks nog maar even wat
- Jaap zijn vader wil komen![]()
- Daniëlle (zus Amanda) wil ook komen
- ws mag Huub van achter Claire ten huwelijk vragen, dus papa Ron wordt eerdaags gebeld door Huub.
en nu zit Huub te schaken met Mike
Claire vroeg of ze niks leuks gingen doen
waarop Huub antwoorde met: we zijn niet getrouwd
en dat was het
Brian en Amanda voeren nou TOPOVERLEG. Je weet hoe dat over het algemeen gaat. En daar moet een winnaar uitkomen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
B&A zijn dus (wederom) de enigen met een concreet plan.
Waarheid als een koe: als ze Huub niet wegstemmen, moeten J&C later niet zeuren als ze niet van hem gewonnen hebben.
Ze heeft gelijk, jonguh wat maken die twee TV!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Volgens Amanda heeft Huub geen persoonlijkheid. Hij staat in de schaduw van B en A, zij maken pas tv.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Volgens Amanda heeft Huub geen persoonlijkheid. Hij staat in de schaduw van B en A, zij maken pas tv.
en ik geef Amanda nog gelijk ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Ik begrijp dat je niet vaak streams kijkt( kan je geen ongelijk geven hoor). B en A maken plannen onder het toeziend oog van de plasma. Huub wil wel maar wordt tegengewerkt door de FEBO. Hij wil los tegen B en A maar mag niet van het hokje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
Waarheid als een koe: als ze Huub niet wegstemmen, moeten J&C later niet zeuren als ze niet van hem gewonnen hebben.
anders ik wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik verheug me al op een zonnebank/ sauna sessie; top tv!
kom op... zo makkelijk om te zeggen... terwijl ze allemaal weten dat Huub, Jaap, Amanda en Brian in de finale komen te staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
Nou baal ik een beetje dat ik niks kan meeluisteren. Verslagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Filmpje van Palma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |