Kijk dat zijn allemaal goede tips, er zitten volgens mij wel lekkere tussen.
quote:
Natuurlijk mag je dat vragen. De keren dat ik eten gegeten heb wat dmv stomen was gemaakt smaakte echt afschuwelijk. Dat zal ongetwijfeld aan de onkunde van de kok hebben gelegen maar dan ben ik altijd meteen even genezen. Heb ik ook bij verkurkte bananen, zit er eentje tussen die verkurkt is dan gooi ik meteen de hele tros weg en eet ik 3 weken geen bananen.
Overigens stoomde mijn moeder de aardappels altijd en die zijn wel lekker. Misschien stomen dan toch een optie.
@ Tezz, dat klink echt ontzettend lekker.
Nooit gehoord van rettisch. Zal het eens even opzoeken.
Het enige wat ik nu wel eens doe is rode en groene paprika grillen op de BBQ, niet echt smakelijk want ik heb gewoon geen flauw idee hoe je groenten lekker kunt laten smaken. Geef me een stuk vlees en ik maak iets heerlijks maar groenten hebben nooit echt prioriteit gehad. Nu heb ik een meerjaren plan om gezonder te gaan eten en ben nu aan beland bij het hoofdstuk groenten. Kon geen lekkere/makkelijk en snel uitvoerbare recepten vinden.
Kort koken is misschien ook wel een optie al lijkt grillen me dan wel lekkerder, ben nog steeds bang voor het *squish* effect.
Heb vorig jaar wel wat lekkere recepten gevonden in een kookboek, heb alleen dat kookboek cadeau gedaan aan een vriend................
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces