abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:07:23 #126
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57619363
Van de FP:
quote:
Verhagen: Geen kort geding tegen Wilders

Het kabinet is niet van plan naar de rechter te stappen om te proberen de anti-Koranfilm van PVV-leider Geert Wilders verboden te krijgen. "We hebben gekeken naar de mogelijkheden en die zijn er niet'', aldus minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken vandaag.

De CDA-bewindsman reageerde op uitlatingen van zijn partijgenoot minister van staat Hans van den Broek. Die wil dat het kabinet een kort geding aanspant tegen Wilders. De rechter zou dan moeten bepalen wat zwaarder weegt: De vrijheid van meningsuiting of het landsbelang, zei Van den Broek dinsdagavond tegen de tv-zender Het Gesprek.

Volgens Verhagen kan zo'n preventieve toets bij de rechter niet. Hij voegde er aan toe dat premier Jan Peter Balkenende Wilders duidelijk op zijn verantwoordelijkheid heeft gewezen voor de gevolgen van de film.
Zo, die kwestie is opgelost in elk geval.
quote:
Politieke rel in Tsjechië over film

PRAAG - De Tsjechische minister van Binnenlandse Zaken is woedend dat een ultrarechtse partij de omstreden film van parlementariër Geert Wilders op haar website wil zetten. Volgens minister Ivan Langer is het aanbod van de Tsjechische Nationale Partij (NP) onverantwoordelijk.

''Dit is een aanbod van onverschillige dwazen en ik hoop dat het niet serieus wordt genomen,'' aldus Langer in dinsdagavond gepubliceerde uitlatingen. Parlementariërs van de oppositionele sociaaldemocraten vrezen zelfs voor aanslagen als Tsjechië wordt betrokken bij de publicatie van de als anti-islamitisch ervaren film Fitna.

De NP kwam met haar voorstel nadat een Amerikaanse internetprovider de Fitna-site van Wilders uit de lucht had gehaald. Volgens Langer is het een publiciteitstunt van ''enkele idioten''.
http://www.parool.nl/nieuws/2008/MRT/26/o4.html
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  Donald Duck held woensdag 26 maart 2008 @ 12:10:13 #127
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57619438
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef moussie het volgende:

[..]

nou nee, want dat zou wel censuur zijn, en daar doen ze dus niet aan, ze bemoeien zich niet met de inhoud, alleen met het (te verwachten) dataverkeer
Ze stelden ook duidelijk de film vantevoren willen zien
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:18:39 #128
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57619609
Erm, die discussie hebben we nu wel zo'n beetje gehad.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57619794
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze stelden ook duidelijk de film vantevoren willen zien
precies, om zelf een inschatting te kunnen maken op basis van feitenkennis ipv speculaties .. het is immers hun zakelijk risico, of dacht je dat Wilders dat gaat betalen ?
Kan die beter naar Nieuwspoort gaan, dat is dan goedkoper
pleased to meet you
  Donald Duck held woensdag 26 maart 2008 @ 12:33:23 #130
46149 __Saviour__
pi_57619977
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:18 schreef gronk het volgende:
Als iemand wederom onzin verkondigt reageer ik daar gewoon op. Er is vanuit Fok ipv een subforum gekozen voor één centraal topic, dan hadden jullie dat maar niet moeten doen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57620456
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:18 schreef gronk het volgende:
mwah, het lijkt er een beetje op alsof sommigen verwachten, het zelfs normaal vinden, dat anderen de financiële risico's dragen, de omroepen, Nieuwspoort, en nu deze provider, het niet willen dragen daarvan wordt uitgelegd als censuur ..
en dat is mi nogal absurd, waarom zou een particulier een zakelijk risico van een paar ton willen gaan nemen voor iets waarvan die de inhoud nog niet eens kent ?
pleased to meet you
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:16:09 #132
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57620860
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:33 schreef __Saviour__ het volgende:

Als iemand wederom onzin verkondigt reageer ik daar gewoon op. Er is vanuit Fok ipv een subforum gekozen voor één centraal topic, dan hadden jullie dat maar niet moeten doen.

Sorry, maar ik zie iemand die maar een riedeltje afspeelt ('de provider pleegt censuur en is laf', om het maar even bot samen te vatten). Als dat je enige argumentatie is, dan geloof ik 't na verloop van tijd wel. En in een apart forum worden topics waarin doorgezeken wordt ook gewoon geslot.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57620944
Weet je wat pas absurd is huismuis? Dat er mensen beveiligd moeten worden daar er naar het leven wordt gestaan wegens een mening.
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:30:51 #134
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_57621136
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Weet je wat pas absurd is huismuis? Dat er mensen beveiligd moeten worden daar er naar het leven wordt gestaan wegens een mening.
Dat is ook absurd.
Krekker is de bom!
pi_57621318
quote:
En nu?

Was dit een argument voor of tegen dat "anderen de financiële risico's moeten dragen, de omroepen, Nieuwspoort, en nu deze provider, het niet willen dragen daarvan wordt uitgelegd als censuur .. "
  Donald Duck held woensdag 26 maart 2008 @ 13:47:34 #136
46149 __Saviour__
pi_57621469
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:16 schreef gronk het volgende:
Sorry, maar ik zie iemand die maar een riedeltje afspeelt ('de provider pleegt censuur en is laf', om het maar even bot samen te vatten). Als dat je enige argumentatie is, dan geloof ik 't na verloop van tijd wel. En in een apart forum worden topics waarin doorgezeken wordt ook gewoon geslot.
het was een prima discussie die zeker door had kunnen gaan. Maar die discussie werd onterecht afgekapt omdat het zogenaamd zou afwijken van waar het eigenlijk om draait. Maar wie bepaalt dat eigenlijk? Dit hele wildersgedoe raakt zoveel dat er op allerlei gebieden discussie mogelijk is.
Als mod is het enkel jouw taak om de discussie binnen de redelijkheid te houden (en dat bleef het), maar niet om een discussie te forceren in een door jouw gewenste richting door deelonderwerpen te verbieden naar aanleiding van gezeik van 1 persoon in het feedbacktopic. Dat alles in een centraal topic terecht komt is gewoon gevolg van de extreem rare crewbeslissing om er geen compleet forum voor te willen. En dan wel een joranforum, dat valt niet te rijmen, ook niet met die rare verklaring die ervoor gegeven werd.

[ Bericht 2% gewijzigd door __Saviour__ op 26-03-2008 13:59:46 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57621674
quote:
Dat is het ook .. maar als iemand, die al op ons aller kosten beveiligt wordt, nu ook nog verwacht dat particulieren zakelijke risico's van een paar ton nemen zonder enige voorkennis van de inhoud is toch echt wel de overtreffende trap
pleased to meet you
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:59:33 #138
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57621713
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:

het was een prima discussie die zeker door had kunnen gaan. Maar die discussie werd onterecht afgekapt omdat het zogenaamd zou afwijken van waar het eigenlijk om draait. Maar wie bepaalt dat eigenlijk? Dit hele wildersgedoe raakt zoveel dat er op allerlei gebieden discussie mogelijk is.
Die discussie werd afgekapt omdat 't verviel in ouderwets gebash van het type 'ik begrijp je prima maar ik heb toch gelijk en jij bent een kneus'. Da's meestal een teken dat alle argumenten op zijn. Maar goed, als je met iets anders komt dan 'de provider pleegt censuur en dat is laf', dan vind ik 't best hoor.
pi_57621829
Ik wil dat Gronk op zwart gaat omdat hij een erg anti Wilders houding heeft, provider wat FOK! host moet minder terugkrijgen van de belasting omdat ze zo iemand als Gronk aangenomen hebben.

Zou me echt niet verbazen als dat de volgende eisen zijn van PVV, over censuur gesproken.
Harry de Winter heeft ook al een - late - punt gescoord toen een vergelijking met antisemitisme, toen die gast van de anti - Joodse leuzen gearresteerd werd. PVV wil Wereldomroep opheffen als gevolg van een mening.

En nog steeds horen we alleen maar een kant met 'laffe provider, cenzuuuuuuurrrr!'
pi_57623004
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:04 schreef Triggershot het volgende:
Ik wil dat Gronk op zwart gaat omdat hij een erg anti Wilders houding heeft, provider wat FOK! host moet minder terugkrijgen van de belasting omdat ze zo iemand als Gronk aangenomen hebben.

Zou me echt niet verbazen als dat de volgende eisen zijn van PVV, over censuur gesproken.
Harry de Winter heeft ook al een - late - punt gescoord toen een vergelijking met antisemitisme, toen die gast van de anti - Joodse leuzen gearresteerd werd. PVV wil Wereldomroep opheffen als gevolg van een mening.

En nog steeds horen we alleen maar een kant met 'laffe provider, cenzuuuuuuurrrr!'
de volgende eisen ? die hebben we toch al gehad ivm sommige reacties op maroc.nl of wat het was ?
pleased to meet you
  Donald Duck held woensdag 26 maart 2008 @ 14:54:04 #141
46149 __Saviour__
pi_57623043
wilders stond het tegen dat een site die zo antinederlands is een subsidie krijgt en daarin heeft ie dik gelijk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57623218
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:54 schreef __Saviour__ het volgende:
wilders stond het tegen dat een site die zo antinederlands is een subsidie krijgt en daarin heeft ie dik gelijk
ooh, dus vrije meningsuiting betekent dat je een mening mag uiten waarmee jij het eens bent, zo niet moet je er zelf voor dokken .. begrijp ik dat goed ?
Tja, als je zo redeneert is het dubbel vreemd dat je uitkomt bij censuur als iemand, provider, omroep ed, vindt dat iemand (Wilders, Hirsi Ali) zelf moet betalen voor de gevolgen van het uiten van zijn (afwijkende) mening
pleased to meet you
  Donald Duck held woensdag 26 maart 2008 @ 15:08:08 #143
46149 __Saviour__
pi_57623329
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:01 schreef moussie het volgende:
ooh, dus vrije meningsuiting betekent dat je een mening mag uiten waarmee jij het eens bent, zo niet moet je er zelf voor dokken .. begrijp ik dat goed ?
Tja, als je zo redeneert is het dubbel vreemd dat je uitkomt bij censuur als iemand, provider, omroep ed, vindt dat iemand (Wilders, Hirsi Ali) zelf moet betalen voor de gevolgen van het uiten van zijn (afwijkende) mening
Ze mogen daar zeggen wat ze willen. Vrije meningsuiting natuurlijk. Maar die landverraders hoeven daarbij niet te teren op belastinggeld van de nederlandse burger. Ze betalen zelf maar voor hun afkeer jegens Nederland.
Die site heeft ook alleen maar die subsidie gekregen vanuit de knuffelgedachte. Andere grote fora krijgen ook echt geen subsidie, zie je fok al een overheidscheque ontvangen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57624930
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:54 schreef __Saviour__ het volgende:
absoluut, maar er zijn mensen hier die de islam graag nog meer ruimte en subsidie geven
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:46:25 #145
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_57625381
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

absoluut, maar er zijn mensen hier die de islam graag nog meer ruimte en subsidie geven
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:57:40 #146
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57625619
Ondertussen neemt de herkerstening in het schoene limburg schrikbarende vormen aan: 'Openbare school in gevaar'
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:04:00 #147
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_57625765
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef gronk het volgende:
Ondertussen neemt de herkerstening in het schoene limburg schrikbarende vormen aan: 'Openbare school in gevaar'
Als reactie op het toestaan van allerlei moslim precedenten, ruiken de paapsen ook hun kansen.
Dankzij de progressieven terug in de tijd
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_57625944
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze mogen daar zeggen wat ze willen. Vrije meningsuiting natuurlijk. Maar die landverraders hoeven daarbij niet te teren op belastinggeld van de nederlandse burger. Ze betalen zelf maar voor hun afkeer jegens Nederland.
Die site heeft ook alleen maar die subsidie gekregen vanuit de knuffelgedachte. Andere grote fora krijgen ook echt geen subsidie, zie je fok al een overheidscheque ontvangen?
het is je tijdens die discussie toen ontgaan dat de subsidie voor een totaal ander tak van het geheel was, de nieuwsafdeling .. en dat die niets, maar dan ook niets te maken hebben met een menig die door een anoniem iemand op een forum verkondigt wordt ?

maar ja, je bent nogal happig op termen als landverraders ed .. naar soort nationalisme wat daaruit spreekt .. die 'vrijheid' die jij zegt te verdedigen begint steeds meer te lijken op een stinkend hoopje achterhaald idealisme onder een kaasstolp
pleased to meet you
pi_57626898
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:57 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat is het ook .. maar als iemand, die al op ons aller kosten beveiligt wordt, nu ook nog verwacht dat particulieren zakelijke risico's van een paar ton nemen zonder enige voorkennis van de inhoud is toch echt wel de overtreffende trap
-edit- Taalunie is een deurtje verder

Je spant weer eens het paard achter de wagen.

Er zijn mensen die beveiligd moeten worden en de oorzaak ligt voor de hand,.... een stelletje haatbaarden ergens in de zandbak beroepend op religie........... Waanzin...
En dan ken je wel ageren dat een provider vanwege kosten niet wil uitzenden maar het is absurd dat de reguliere omroepen uit angst voor represailles weigeren uit te zenden.

En dan nog eens een trieste Balkenende die bij voorbaat zijn excuses aanbiedt, slapende honden wakker maakt, de boel verder ophitst voor iets wat alleen Wilders weet.

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 26-03-2008 18:23:38 ]
pi_57626916
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:12 schreef moussie het volgende:

[..]

het is je tijdens die discussie toen ontgaan dat de subsidie voor een totaal ander tak van het geheel was, de nieuwsafdeling .. en dat die niets, maar dan ook niets te maken hebben met een menig die door een anoniem iemand op een forum verkondigt wordt ?

maar ja, je bent nogal happig op termen als landverraders ed .. naar soort nationalisme wat daaruit spreekt .. die 'vrijheid' die jij zegt te verdedigen begint steeds meer te lijken op een stinkend hoopje achterhaald idealisme onder een kaasstolp
Zeg gebakje, wat is er mis met een beetje nationalisme?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')