Duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
PPTP toe laten staan (Point to Point Tunneling Protocol)
[..]

Slaapse.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg aan de thee
Tot morgen! (ik blijf hangen als dat mag)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.

Welterusten en tot morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:

Slaap lekker Yesse!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:

.
 . Ik wil helemaal geen norton, dus ik wil het verwijderen.
  Ik wil helemaal geen norton, dus ik wil het verwijderen.  

Toch moet ik eerlijk bekennen dat het altijd wel een vakantiegevoel geeft om in Limland rond te hangen.quote:

CCleaner downloadenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef OA het volgende:
Godver.
Norton is 'gratis' bijgeleverd op m'n laptop.Ik wil helemaal geen norton, dus ik wil het verwijderen.

Dat is schier onmogelijk. Telkens blijft het programma hangen tijdens het verwijderen...

Frips!quote:

Hm, geen idee hoe ik dat kan instellen. Heb Planet dus ook maar even gemaild... zij hebben mijn modem immers geleverd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
PPTP toe laten staan (Point to Point Tunneling Protocol)
[..]

Ik heb ngog wel een programmatje voor je, is zelfs door Symantec gemaaktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef OA het volgende:
Godver.
Norton is 'gratis' bijgeleverd op m'n laptop.Ik wil helemaal geen norton, dus ik wil het verwijderen.

Dat is schier onmogelijk. Telkens blijft het programma hangen tijdens het verwijderen...

En dat werkt?quote:

Dat is zeker waar, het is hier wel gehaast allemaalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Toch moet ik eerlijk bekennen dat het altijd wel een vakantiegevoel geeft om in Limland rond te hangen.
Het landschap is anders, de mensen zijn vriendelijker, het is rustiger, etc...

Ik heb zo iets moois voor je, ik mail het naar je!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
En dat werkt?
En is dat wel freeware? Want ik wil uiteraard niets illegaals op mijn laptop hebben

immer.quote:
Daar is een aparte tool voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef OA het volgende:
Godver.

Bergen jaquote:

bergen in limbolandquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
immer.
[..]
Daar is een aparte tool voor
google maar eens op "norton removal"
[..]
Bergen ja
Vaalserberg, St. Pietersberg, Cauberg, noem maar op

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Toch moet ik eerlijk bekennen dat het altijd wel een vakantiegevoel geeft om in Limland rond te hangen.
Het landschap is anders, de mensen zijn vriendelijker, het is rustiger, etc...

Hmmm, alleen maar spam van Multivlaaiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb zo iets moois voor je, ik mail het naar je!

Mja, ok, je hebt altijd baas boven baas, maar wij Limburgers blijven trots op onze bergenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
bergen in limboland
De Dolomieten, dat zijn pas bergen
 .
 .

Alsof dat geheel ongewenst is. Vlaaiquote:
 .
 .

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is een aparte tool voor
google maar eens op "norton removal"

De hoogste punten heten hier Noorddijk, Zuiddijk, Maasdijk, etc....quote:[..]
Bergen ja
Vaalserberg, St. Pietersberg, Cauberg, noem maar op

Maar eens een kijkje nemen over 3 weken!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
bergen in limboland
De Dolomieten, dat zijn pas bergen

quote:

Amateur!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Download die tool inderdaad maar OA, dat gaat sneller. Mailen lukt niet

quote:

Laptop: McAfee (Licentie betaald door TU/e)quote:

McAfee en Norman.quote:

AVG heb ik goede ervaring mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Laptop: McAfee (Licentie betaald door TU/e)
ThuisPCs: Avast. Freeware voor thuisgebruik, moet je wel elk jaar je license vernieuwen via hun website.
Verder is AVG een veelgebruikte freeware virusscan.

Nee, mijn modem houdt de ellende wel tegen, zo is mijn ervaring.... net als de VPNquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef OA het volgende:
En gebruiken jullie ook nog een firewall?
 .
.

Mja, die die in XP ingebakken zit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef OA het volgende:

Als je registreert (formuliertje vol onzin invullen op de website), dan ist freewarequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
AVG heb ik goede ervaring mee.
Ik gebruik nu Avast, maar dat is een trial ipv freeware, zoals de website aankondigde.

Mooi. Dan kan ik nu rustig gaan slapen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je registreert (formuliertje vol onzin invullen op de website), dan ist freeware

Norman heeft een mooie firewall, van McAfee weet ik het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef OA het volgende:

dat is freeware en dat werkt sublliemquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
En dat werkt?
En is dat wel freeware? Want ik wil uiteraard niets illegaals op mijn laptop hebben

jij?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
Vriendin komt morgen lang, wat te koken?
Wie opent de lemming van de vriendin die snel komt?

Slaap lekker Oquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik nu rustig gaan slapen!

A demain!

Daar dacht ik ook aanquote:

Ik heb alleen inspiratie voor de titel, niet voor de inhoud.quote:
 .
.

Slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alleen inspiratie voor de titel, niet voor de inhoud.
En bovendien vind ik het wel mooi geweest voor vandaag... bedtijd dus.

Ik ga een poging wagenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
Vriendin komt morgen lang, wat te koken?
Wie opent de lemming van de vriendin die snel komt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |