quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:47 schreef remlof het volgende:
Ik zet em wel effe in de TT ook, haal hem er na zaterdag wel weer uit.
Use the power when you've got it![]()
Bosch, aanstaande zaterdagavond, zie ook hierquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef tzja het volgende:
Waar gaan jullie heen dan?
Egnie, elleen ernemmersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Jagatver, er komen toch geen arnhemmers bij die arnhem meet he?
Dan moet ik dus een stukkie lopen, weet iemand wat ze precies gaan doen, behalve de Laan opknappen?quote:Lijn 5 de laar w.-presikhaaf/elsweide
Periode 25 mrt 2008 t/m 31 mrt 2011
Richting van Arnhem naar Arnhem
Aard omleiding
Oorzaak werkzaamheden
Gevolg vervallen halte(s)
Betreft halte
Vervallen:Arnhem, IJssellaan
Vervangend:-
Op de IJSsellaan t.h.v. de Grevelingenstraat
Vervallen:Arnhem, Winkelcentrum Presikhaaf
Op IJssellaan t.h.v. Gildemeesterplein
Vervallen:Arnhem, Keulse Slag
Op het Lange Water t.h.v. tankstation
Vervallen:Arnhem, Lange Wal
Op IJssellaan t.h.v. Kramersgildeplein
Presikhaaf
Lijn 5 rijdt via de IJssellaan aande achterzijde van het winkelcentrum naar de eindpunten.
ehh, de laan opknappen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan moet ik dus een stukkie lopen, weet iemand wat ze precies gaan doen, behalve de Laan opknappen?
ow en ze gaan bij het kruispunt aparte invoegstroken maken voor oto's die linksaf, rechtdoor en rechtsaf gaan zodat het makkelijk doorstroomt. En om het verkeer nog makkelijker te laten doorstromen maken ze van de laan van perzikhaaf een 1 baansweg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef berc het volgende:
[..]
ehh, de laan opknappen...
hopelijk word de bus via de ijsellaan een succes dan hoevuh we niet meer om te rijden via die verschrikkelijke lange wal
Datum?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
De eerste grote naam is geboekt in de Luxor; Kane!!!
YEAHHH!!!1 ROCK 'N ROLL IN ERNEM!!!__O_
![]()
trolleystadquote:Arnhem wil 'waterstofstad' worden
Uitgegeven: 27 maart 2008 09:52
Laatst gewijzigd: 27 maart 2008 10:17
ARNHEM - Arnhem wil de 'waterstofstad' van Nederland worden. De gemeente probeert bedrijven naar de stad te lokken die kunnen bijdragen aan de alternatieve energiebron voor auto's.
Het Arnhems Waterstof Netwerk telt inmiddels twaalf kennisinstellingen en ondernemingen, aldus de gemeente donderdag.
De twaalf instellingen steken gezamenlijk zeven ton in de eerste openbare waterstofpomp voor auto's. Het rijk is om een subsidie van een half miljoen euro gevraagd.
Waterstofpomp
De waterstofpomp wordt ondergebracht bij een bestaand benzinetankstation en is de eerste in Nederland, aldus de initiatiefnemers. De pomp moet in mei volgend jaar klaar zijn. Al eerder experimenteerde de stad met een waterstofpomp voor auto's.
Een auto met een volle tank waterstof kan 200 kilometer rijden. In Arnhem gaan in eerste instantie vier auto's op waterstof rondrijden. De aangepaste voertuigen verspreiden geen CO2 en slechts een minimale hoeveelheid fijnstof.
Waterstofbedrijven
Arnhem huisvest toonaangevende waterstofbedrijven, aldus verantwoordelijk wethouder Rita Weeda. Eén bedrijf ontwikkelt waterstofgeneratoren, die aardgas omzetten naar waterstof.
Andere bedrijven maken waterstofcellen en aanverwante systemen. De Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN) ontwikkelt in het HAN-waterstoflab nieuwe waterstoftechnieken.
Kantoren en woningen
De stad streeft ook naar waterstof als energie voor kantoren en woningen. In een nieuwbouwwijk wordt gewerkt aan een blok van tien woningen dat met waterstof wordt verlicht en verwarmd.
Amsterdam en Rotterdam zijn ook bezig met waterstof. "Maar Arnhem maakt de titel Waterstofstad van Nederland waar'', aldus wethouder Weeda.
Hoe wat waar met kaartjes voor Luxor? Ik wil naar Ellen ten Dammequote:Op donderdag 27 maart 2008 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
De eerste grote naam is geboekt in de Luxor; Kane!!!
YEAHHH!!!1 ROCK 'N ROLL IN ERNEM!!!__O_
![]()
wat wilt u nog meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
trolleystad
modestad
homostad
en nu waterstofstad
oe ik heb net kaartjes voor konijn aangeschaft, ben zo benieuwd naar luxorquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hoe wat waar met kaartjes voor Luxor? Ik wil naar Ellen ten Damme
Zag trouwens dat het 'Luxor Live' gaat heten
Bosch niet leuk?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:31 schreef remlof het volgende:
TT change, meet is doorgegaan, er waren in totaal zo'n 30 FOK!kers.
Alleen vonden de meesten Bosch niet zo leuk
quote:Op zondag 6 april 2008 14:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee dusalles was ok geweest verder, maar t Moortgat?
Die "TomTom IJs"?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat is het fijn dat er een ijscoboer door de straat komt hier.
(verkapte tvp)
Als je daar binnen bent, waan je je op Aruba.quote:Op maandag 7 april 2008 11:53 schreef fathank het volgende:
Anders kun je nog altijd meeten in Ritzy's (of hoe heet die verschrikkelijk foute tent)
Jammer dat die hier niet door de straat komtquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
(verkapte tvp)
Hier komen er 3 door de straatquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
(verkapte tvp)
Geloof dat ritzy's weg is tegenwoordig (failliet?)quote:Op maandag 7 april 2008 11:53 schreef fathank het volgende:
Anders kun je nog altijd meeten in Ritzy's (of hoe heet die verschrikkelijk foute tent)
bij het Gelredome kun je gaan kijken naar tractorpulling dit weekend, op zondag kun je deelnemen aan de voorjaarswandeling door Sonsbeek, het is kermis in Elden en aan de rijnkade ligt een museumschip die je mee terug neemt naar de middeleeuwenquote:Op woensdag 9 april 2008 02:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jammer dat die hier niet door de straat komt
Is er komend weekend nog iets leuks in de stad te doen?
Thanks, maar dat je nu zeg jottemquote:Op woensdag 9 april 2008 08:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij het Gelredome kun je gaan kijken naar tractorpulling dit weekend, op zondag kun je deelnemen aan de voorjaarswandeling door Sonsbeek, het is kermis in Elden en aan de rijnkade ligt een museumschip die je mee terug neemt naar de middeleeuwen
www.vvvarnhem.nl
Wat een evenementen zegquote:Op woensdag 9 april 2008 08:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij het Gelredome kun je gaan kijken naar tractorpulling dit weekend, op zondag kun je deelnemen aan de voorjaarswandeling door Sonsbeek, het is kermis in Elden en aan de rijnkade ligt een museumschip die je mee terug neemt naar de middeleeuwen
www.vvvarnhem.nl
Zeker, al kan ik dat ook hier in Presikhaaf doenquote:Op woensdag 9 april 2008 17:21 schreef TomR het volgende:
als het weer net zo is als nu kan je ook lekker een dagje sonsbeek gras pakken
Ik ben er nog maar 1 keer geweestquote:Op woensdag 9 april 2008 19:18 schreef -skippybal- het volgende:
Maar da's een kutpark en Sonsbeek is tof.
Ik merk dus dat ik nog niet genoeg ben ingewijd in Arnhemquote:Op woensdag 9 april 2008 19:42 schreef -skippybal- het volgende:
Daar moet je deze lente en zomer dan maar even verandering in brengen
Biertjes drinken op de heuvel bij de villa![]()
uitzicht op de rijn moet daar volgens mij wel mooi zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Je kunt nu appartementen kopen in het Elisabeths GasthuisAlleen ze raken het aan de straatstenen niet kwijt.. Tis ook veel te duur voor de grootte en ouwe troep die je krijgt, maar het idee is zo romantisch
Echt welquote:Op donderdag 10 april 2008 15:24 schreef TomR het volgende:
[..]
uitzicht op de rijn moet daar volgens mij wel mooi zijn
nee, in eerste instantie ook niet... maar:quote:
dat vonden wij dus ook wel. het huisje was op zich ook echt leuk, maar het was een beetje jammer van die gare huurwoningen aan de andere kant van de straat... en de makelaar wist al te vertellen dat die in ieder geval niet op de planning stonden om gesloopt te worden. en daar was echt wel wat meer nodig dan een likje verf... en wat erin woonde wilde ik eigenlijk al helemaal niet weten...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Adelante het volgende:
Nieuw Malburgen dat nu wordt gebouwd, ziet er wel o.k. uit.
Vertel...quote:
Hollywood aan de Rijnquote:
Wonen jullie in de Overmaat soms?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
(verkapte tvp)
voorlopig nog geen plannen voor, wij hebben ook geinformeerd naar de nieuwbouw destijds, maar dan grenst je tuin idd nog aan de sociaal minder gestelde tuinenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:23 schreef Vork het volgende:
Worden die pauperwoningen daar in dat deel van Malburgen niet gesloopt?
jupquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:17 schreef Sixkiller het volgende:
Zijn d'r nog De Laar-Oost'ers hier? :-)
Mobloquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:21 schreef motorbloempje het volgende:wat een saai kuttopic is dit geworden
Hahaquote:Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
Geweldig treinstation heeft Arnhem ook: Faahkiserp Mehnra
[ afbeelding ]
En ja, niet best wat die Cambuur 'supporters' hebben gedaan.
EN met Partysquadquote:Op woensdag 23 april 2008 12:30 schreef remlof het volgende:
Ah, we hebben dit jaar een Oranjefees met Krezip op het Kerkplein op koninginnenach
Hmmz, klinkt ok, maar zolang het kan wil ik nog wel graag een peuk kunnen roken bij m'n bierquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:55 schreef Adelante het volgende:
Stond vandaag iets in de Gelderlander over een nieuw te openen kroeg op de Korenmarkt voor een wat "ouder" publiek (25+) dat maar meteen rookvrij begint en aziatische borrelgarnituur heeft...
Bedoel je Purple nogwa? Die tent was aan het begin van de avond helemaal leegquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:55 schreef Adelante het volgende:
Stond vandaag iets in de Gelderlander over een nieuw te openen kroeg op de Korenmarkt voor een wat "ouder" publiek (25+) dat maar meteen rookvrij begint en aziatische borrelgarnituur heeft...
Iets te druk naar mijn meningquote:Op woensdag 30 april 2008 02:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Was weer teringdruk op de korenmarkt![]()
Op het kerkplein was Krezip wel aardig alleen ze stopte er 3 kwartier voor tijd mee aangezien het tot 12 uur zou duren , maar ja was wel leuk.
En Bloopers heeft de ruiten nog steeds niet vervangen, je kan nog altijd zien dat er mensen van Cambuur Leeuwarden zijn geweest.
Geniaal kut was dat zeg! Geweldige tijd gehad dus.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:43 schreef remlof het volgende:
Was gezellig trouwens gisteravond met MissHobje en Quickie_Butt
Hahaquote:Op maandag 5 mei 2008 11:05 schreef jakkop het volgende:
Hoorde iemand nog alarm in het station? Iemand dacht dat de GROTE RODE BRANDMELDKNOP het knopje om de wc-deur te openen was. Dus werd er in 4 talen omgeroepen dat je als een gek het station moest verlaten, via de trap.
ik mis weer al het spectakel op arnhem centraal zo te horenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:05 schreef jakkop het volgende:
Hoorde iemand nog alarm in het station? Iemand dacht dat de GROTE RODE BRANDMELDKNOP het knopje om de wc-deur te openen was. Dus werd er in 4 talen omgeroepen dat je als een gek het station moest verlaten, via de trap.
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:05 schreef jakkop het volgende:
Zeg, hoe is het eigenlijk met jullie zoektocht naar woonruimte in Arnhem?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:16 schreef Guppyfriend iets wat er nu niet meer zo toe doet.
Lijkt net op die bouwput bij het stationquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:14 schreef jakkop het volgende:![]()
Het ziet er wel heel fout uit, een laagje van 10cm klinkers, en daar onder gewoon niks. alsof ze een tapijtje hebben uitgerold.
Waar liggen die knelpunten danquote:Fietsersbond: Meldpunt slechte fietspaden succes
8 mei 2008 - 14:09 / infrastructuur
Bij het 'Meldpunt Mijn Slechtste Fietspad' van de Fietsersbond zijn de afgelopen drie jaar ruim 15.000 klachten en opmerkingen binnengekomen over fietspaden die in slechte staat verkeren. In totaal ging het over 5600 verschillende locaties. De bond maakte donderdag bekend dat 56 procent van de klachten is opgelost.
Volgens de bond gaan veel klachten over gleuven in betegelde fietspaden of paden met bobbels veroorzaakt door boomwortels. De Fietsersbond stuurt de klachten door naar de betreffende gemeente of provincie. Arnhem presteerde het beste door 91 procent van de klachten op te lossen. Zwolle, Amersfoort en Rotterdam scoorden 80 procent.
De provincie Noord-Holland scoorde het slechtst door nog niet een vijfde van de klachten te verhelpen. Gelderland deed het iets beter met 25 procent. De klachten en opmerkingen gaan niet alleen over de toestand van fietspaden. Zo melden mensen ook vaak gevaarlijke situties en slecht afgestelde stoplichten.
Volgens de bond doen zich jaarlijks gemiddeld 67.000 zogenoemde eenzijdige fietsongevallen voor, met de slechte staat van het fietspad als belangrijke oorzaak.
Bron: ANP
sinds wanneer kom ik van buiten arnhem?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:00 schreef remlof het volgende:
Nog meer FOK!kers die vanavond rond 10 uur in Bosch zijn? Dan ben ik er met een stel van buiten Arnhem
Dat is geheimquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
and a proud one, too.
Remlof, wie gaan er allemaal hun opwachting maken?
is hiermee dan ook jouw username verklaard?quote:
we hebben nog niks gevonden, dus op dat punt niet zo goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeg, hoe is het eigenlijk met jullie zoektocht naar woonruimte in Arnhem?
Altijd leuk die Hommelse markt. Alleen kon ik vanmiddag met de auto bijna de wijk niet uit en nu is het een teringbendequote:Op maandag 12 mei 2008 13:17 schreef Vork het volgende:
Ah de Hommelseweg is nu dus grotendeels bezaaid met markt. Helaas is dat voor het buurtcafe hier schuin tegenover een reden om Nederlandstalige ellende versterkt door de straat te schallen.
Tijd voor wat tegengeluid. Primus.
Iemand enig idee?quote:0900351 20:51:42 12-05-08 Prio 1 Binnenbrand RIJNWIJK 17 AH 39793 39743 (uitslaand: ja) (Opschaling: middelbrand)
Lichtkrant Kazerne Arnhem-Vredenburg
0900350 20:51:42 12-05-08 Prio 1 Binnenbrand RIJNWIJK 17 AH 39793 39743 (uitslaand: ja) (Opschaling: middelbrand)
Kazernealarm Arnhem-Vredenburg
0900308 20:51:42 12-05-08 Prio 1 Binnenbrand RIJNWIJK 17 AH 39793 39743 (uitslaand: ja) (Opschaling: middelbrand)
Officier van Dienst (ROGS) Arnhem spoed
0900307 20:51:42 12-05-08 Prio 1 Binnenbrand RIJNWIJK 17 AH 39793 39743 (uitslaand: ja) (Opschaling: middelbrand)
Ploegcommandant Arnhem-Noord
0900203 20:51:42 12-05-08 Prio 1 Binnenbrand RIJNWIJK 17 AH 39793 39743 (uitslaand: ja) (Opschaling: middelbrand)
Vrijwilligers-2 Arnhem-Noord
0900153 20:51:42 12-05-08 Prio 1 Binnenbrand RIJNWIJK 17 AH 39793 39743 (uitslaand: ja) (Opschaling: middelbrand)
Vrijwilligers-1 Arnhem-Noord
0900020 20:51:42 12-05-08 Prio 1 Binnenbrand RIJNWIJK 17 AH 39793 39743 (uitslaand: ja) (Opschaling: middelbrand)
Voorlichting Oost Gelderland Midden
dan zou ik de rijnwijk mijden komende maandenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan zou ik de rijnwijk mijden komende maanden
I know! Dat is al een paar keer ernstig duidelijk geworden, hahaha.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:24 schreef Adelante het volgende:
Het ligt er ook aan wanneer je gaat kijken, he!?! Overdag kan een wijk er redelijk oke uitzien, maar als je er dan 's avonds een keer doorheen wandelt, kun je ineens een hele andere kijk opdoen.
Ja hoor, ben in Bosch denk ik straks.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
gaan er nog mensen zuipen?
ik weet nog niet of ik zin heb, maar misschien wel![]()
Check www.100mode.nlquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wist niet eens dat daar een station kwam
Maanden? Maak daar maar eeuwen vanquote:Op maandag 12 mei 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan zou ik de rijnwijk mijden komende maanden
Ik hoop dat het station er nog staat..quote:
Er is volop beton gestort, dus mag hopen van welquote:Op zondag 1 juni 2008 00:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop dat het station er nog staat..
Hadden ze de witte tuinstoelen al binnengehaald dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Was een fijn buitje gister.
De hele straat (Klarendal) stond hier in de deuropeningen te kijken.
Gezellig.
Die tuinstoelen kunnen er wel tegen, het is lulliger voor de echte Klarendaller als ie vergeten was z'n gestoffeerde bankstel binnen te halenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hadden ze de witte tuinstoelen al binnengehaald dan?
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Die tuinstoelen kunnen er wel tegen, het is lulliger voor de echte Klarendaller als ie vergeten was z'n gestoffeerde bankstel binnen te halen
quote:KLARENDAL, EEN WIJK MET KLEUR EN KARAKTER
Voor deze straat is een politieverordening; geen tuinstoelen op de stoep.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:56 schreef Adelante het volgende:
Hadden ze de witte tuinstoelen al binnengehaald dan?
Nee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef Guppyfriend het volgende:
rijden de stadsbussen in Arnhem eigenlijk wel gewoon?
kut...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef Vork het volgende:
Dat zijn gewone Connexxion bussen met dezelfde Cao als de andere stakers. Dus ik vermoed van niet.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:33 schreef L0t.. het volgende:
Is er in de stad nog een leuke plek waar ze voetbal uitzenden eigenlijk?
Bij mij.. oh, ik zie dat je een vriend hebtquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:33 schreef L0t.. het volgende:
Is er in de stad nog een leuke plek waar ze voetbal uitzenden eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]!
Er schijnen kroegen te zijn in Arnhem..
nouquote:
Ik ben er nog niet geweest. Is er daar wel wat te beleven? Of houd jij alles bezet daar voor medeFOK!kersquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef remlof het volgende:
Station Klarendal heeft echt een fantastich terras.En veel soorten bier op fles
Mocht je toen je eigen tassen met bier meenemen enzo?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef Adelante het volgende:
Gelredome was nog best gezellig, mits gevuld, vorige EK. Alleen die "grote" schermen vielen wat tegen, vooral om 18 uur met zoninval
Er was geen controlequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mocht je toen je eigen tassen met bier meenemen enzo?
quote:Schuytgraaf heeft nu al een 'rotte boomgaard'
ARNHEM - Deze week werd in een oplage van 132.000 exemplaren het nieuwe Schuytgraaf Magazine verspreid, uitgegeven door de partijen die gezamenlijk een nieuw Arnhems stadsdeel optrekken uit de Betuwse klei.
Op de pagina 'Schuytgraaf in opbouw' vrolijke kinderen en zwoegende stratenmakers.
Wie gisteravond de 'Spui-avond' bijwoonde, krijgt een veel minder rooskleurig beeld van Schuytgraaf. "Mensen, laten we niet vergeten dat er ook veel goed gaat. We moeten oppassen dat we geen slechte naam krijgen", waarschuwde iemand al.
De sfeer was soms grimmig, bijna explosief zelfs. Met name in Bongeren ("het is geen rotte appel, het is een rotte boomgaard") lijken de verhoudingen compleet verstoord. Een hele reeks eigenaren van dure koopwoningen zeggen veel overlast te ondervinden van buren die via Volkshuisvesting Arnhem onverkochte koophuizen hebben gehuurd. "We zijn opgelicht", klinkt het woedend.
Sommigen willen zo snel mogelijk weer weg. "We hebben een duur huis gekocht in een nieuwbouwwijk en nu zitten we midden in een achterstandswijk." Klagen helpt niet, zeggen de bewoners. Gemeente Arnhem, GEM Schuytgraaf, Volkshuisvesting Arnhem en de politie geven niet thuis of verwijzen naar elkaar.
GEM-directeur Klaas Salomons reageerde geschrokken "en dan druk ik me mild uit. Dit baart me grote zorgen. Ik wist van een aantal incidenten, maar de volle omvang van het probleem was bij mij niet bekend." Hij wil zo snel mogelijk met de betrokken partijen een oplossing zoeken.
Salomons benadrukte dat de GEM een koerswijziging heeft ingezet en op dit moment zijn uiterste best doet om de problemen in de wijk de baas te worden, te luisteren naar bewoners en ze beter te informeren. ,,We proberen alles serieus te nemen."
Opvallend was dat pioniers van het eerste uur dezelfde klachten hebben als kersverse en zelfs toekomstige bewoners. "Ik hoor vanavond dezelfde verhalen als drie jaar geleden", aldus Benno Niekamp van Kopersvereniging Tuinstad. "Wanneer gaan jullie nu écht iets leren?" Niekamp maakt zich grote zorgen en de aanwezige leden van de Arnhemse gemeenteraad met hem. "Dit is slecht voor de GEM en de gemeente Arnhem, maar ook voor ieder die hier een huis heeft gehuurd of gekocht."
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand nog plannen om in Schuytgraaf te gaan wonen?
[..]
Dat parkeren lijkt me nog wel meevallen, ik heb nog nooit meegemaakt dat die megaparkeergarage bij het station vol was. En die ligt op 5 minuten lopen van de Korenmarktquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef Vork het volgende:
Parkeren lijkt me samen met eventuele geluidsoverlast op donderdag t/m zaterdag daar het grootste probleem.
Aan welke andere kant zijn de berovingen en komt het vaak voor? Ik zou dan komen van de parkeerplaats...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef Vork het volgende:
Arnhem is volgens Nederlandse begrippen een stad en ik heb het idee dat dat niet meer of minder criminaliteit met zich meebrengt qua stad. Het centrum valt denk ik nog wel mee, de relletjes zijn vaak op de korenmarkt en de berovingen aan de andere kant. Ik weet niet waar je werkt en waar je vandaan moet komen, maar stel je komt van het station dan zie je amper straat en doordeweeks over de Korenmarkt of door het centrum lopen dan kom je op maandag, dinsdag en woensdag amper iemand tegen.
Parkeren lijkt me samen met eventuele geluidsoverlast op donderdag t/m zaterdag daar het grootste probleem.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
Andere kant van de Rijn. Bij de Gangstas van Malburgen
Laten we zeggen maximaal 10 minuten fietsen of 20/25 minuten lopen.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:02 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij wel goed te doen. Ligt er een beetje aan wat een 'klein stukje' voor je is
Er worden toch regelmatig kamers opnieuw aangeboden omdat ze niet verhuurd zijn?quote:Op zondag 15 juni 2008 09:29 schreef Adelante het volgende:
entree kun je pas proberen als je een jaar of zes staat ingeschreven, dus denk dat je op zoek moet naar particuliere verhuurders of studentenhuisvesting.
jaa, op het station was het ook zo ontzettend druk!! pfff.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:22 schreef Adelante het volgende:
Goh, vandaag weer eens vastgestaan in de vissenfileAllemaal papa's en mama's die hun brave kinderen kwamen ophalen in het Gelredome...
bronquote:Natuurlijk gaan we met z'n allen onze jongens supporten! :hollandschmink: Binnen op het grote scherm én een extra tv en buiten met 2 tv's, lange Duitse biertafels waar iedereen gezellig aanschuift en een extra tap buiten! :cheers: Dus hijs je in je mooiste oranjepak, duim mee voor lekker weer en wij zorgen voor liters bier en dat heerlijke oranjegevoel!
Ze hebben de wedstrijd van vanavond op groot scherm, ik heb ze gebeldquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:15 schreef Vork het volgende:
Ik kom wel kijken. Tenzij er niets te zien valt.
Ik zag het vandaag al in de Gelderlander inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:29 schreef Vork het volgende:
Het valt me nog mee dat er reclame voor wordt gemaakt nog voordat de hele happening gaande is.
quote:Arnhem Verrassend Gastvrij !
Arnhem, vijfde winkelstad in Arnhem heeft de bezoeker veel te bieden. In het kader van de Beste Binnenstad willen wij dan ook het publiek uitnodigen om de stad te bezoeken. Op vrijdag 20 juni toont Arnhem op een verrassende manier haar brede aanbod op onder andere het gebied van shoppen, kunst, cultuur, uitgaan, horeca, design, etc. Door middel van kruisbestuiving maakt bezoeker kennis met een divers en gastvrij Arnhem. Zo kan de bezoeker bijvoorbeeld getrakteerd worden op een muziekvoorstelling in een warenhuis, een warenhuis presenteert zich in een theater, een kledingontwerper is te vinden in een beddenspeciaalzaak, de beddenspeciaalzaak presenteert zich in een bioscoop, zijn er terrassen waar normaal geen terrassen zijn, etc. Kortom, op verrassende plekken is verrassend aanbod te vinden. U krijgt een winkelroute mee (strippenkaart) die op de locatie gestempeld wordt. De strippenkaart kunt u vinden in een passende shoppingbag die u aangereikt wordt in de binnenstad, uiteraard met een gastvrije inhoud. Is de kaart vol , dan levert u de kaart in en maakt men kans op een prijs ( bijvoorbeeld een arrangement in Arnhem). Arnhem is het hele jaar door gastvrij, maar op vrijdag 20 juni vanaf 17.00 uur tot 22.00 uur zijn we verrassend gastvrij. U bent van harte welkom!
Op diverse plaatsen in de binnenstad is muziek aanwezig en veel winkeliers hebben een leuke actie of aanbieding. Op de flyer in de gratis shopper vindt u het hele aanbod.
De volgende ondernemers doen met een aanbieding of actie mee aan Arnhem Verrasssend Gastvrij (alfabetische volgorde): Absolut Arnhem, Alexander van den Hoven, Anicha, Arnhemse Kinderboekwinkel, Bakkerij Van der Meijden, Baptist Enorm/ Houbewerkers/Gebouwbeslag, Belly- B zwangerschapsmode en Belly- B kids, Berendsen & Van den Dungen, Bibliotheek Arnhem, Black Point, Bodyline Aesthetics, Bijenkorf,Boekhandel Ongerijmd, Buitengoed Hooge Veluwe, Buttons&Beads, C & A, Café Meijers, Cinderella, Claudia Sträter, Christine Le Duc, De Inspiratie Winkel, De Slegte, Domein voor kunst en cultuur, Dudok, Duthler Mode, ECI, Eetcafé Ok@y, Enfant Terribe, Esprit, FSN Cycle Company (fietstaxi), Flor de Fango, Galerie in de kerkstraat, 't Gildehuys, Hennis & Maurits, Hartleys, Health City, Hema, Hotel Haarhuis, House of Bagz, Hout-Brox, Hunkemöller, Ici Paris XL, Identita Menswear, Intertoys, Jackpot & Cottonfields, Kijkshop, Korenmarkt: Jules, Wampie,Tapperij en Mick O''Connells, Kunstwinkel De Vrije Blik, Lief Lifestyle, 't Linnewiel, Livera, World Statues Festival, Manu, Margot Leijser, Max Brothers, Mc Gregor Shop, Mediamarkt, M&S Mode, Molenschot, Musis Kwartier winkels, Oilily, Open 32, Pasion tentoonstelling Eusebiuskerk, Parfumerie Douglas, Perry Sport, Pet's Place, Pipoo's, Run2Day, Siebel, The Society Shop, Sprookjesfestival, Superstar, Thomas Cook, Trade Promotion Retail, Trix en Rees, Ula Popken, Uni Antiek, Vanilia, Vera Mode, Vroom & Dreesmann, Woods Fashion.
In de strippenkaartloterij zijn de volgende prijzen te winnen (alfabetische volgorde van bedrijf)
- 1 paar schoenen t.w.v. max. ¤100,- naar keuze (Absolut Arnhem)
- Geel- en witgouden ring met diamant t.w.v. ¤350,- (Alexander van den Hoven)
- Handgemaakte tas t.w.v. ¤40,- (Anicha)
- Harry Potter schooltas t.w.v. ¤120,- , Monkie-pluche t.w.v. ¤19,95 (Arnhemse Kinderboekenwinkel)
- Display Glitterhand t.w.v. ¤250,- (Bijenkorf)
- Kledingbon t.w.v. ¤50,- (Blackpoint)
- Exporex Meso-behandeling t.w.v. ¤150,- (Bodyline Aesthetics)
- Weekendverblijf in luxe chalet (Buitengoed Hooge Veluwe)
- Luxe sjaal t.w.v. ¤79,95 (Claudia Sträter)
- Historische topografische atlas van Gelderland t.w.v. ¤24,95 (De Slegte)
- 10 Dudok Original Apeltaarten t.w.v. ¤9,25 (Dudok)
- 5 cadeaubonnen t.w.v. ¤20,- (Duthler Mode)
- Picknickmand t.w.v. ¤100,- (Hartley's)
- All in maandabonnement (Health City)
- Shop-arrangement (Hotel Haarhuis)
- 5 cadeaubonnen t.w.v. ¤20,- (Hout-Brox)
- Tas met luxe cosmetica inhoud (Ici ParisXL)
- 2x cadeaubon t.w.v. ¤25,- (Jackpot Cottonfield)
- Groot badlaken (Lief Lifestyle)
- 2x cadeaobon t.w.v. ¤25,- (Livera)
- LCD TV t.w.v. ¤699,- (Mediamarkt)
- 2 cadeaubonnen t.w.v. ¤25,- (M&S Mode)
- Cadeaubon t.w.v. ¤100,- (Nulden Glazenwasserij)
- Exclusieve koektrommel t.w.v. ¤50,- (Oilily)
- 3x Silver Creek roltrolley t.w.v. ¤59,95 (Open 32 & Fivepocket)
- Verwenpakket t.w.v. ¤200,- (Parfumerie Douglas)
- Snijapparaat (Purple Cow) t.w.v. ¤54,95 (Pipoo's)
- 2 cadeaubonnen t.w.v. ¤25,- (Run2day)
- 10 cadeaubonnen t.w.v. ¤50,- bij aankoop van een maatkostuum (Society Shop)
- Gaastra Trolley Bag (Thomas Cook Reisbureau)
- Theaterbon t.w.v. ¤50,- (Uitburo)
- Samsonite koffer, toilettas met geuren. (Vroom en Dreesmann)
- 2 VVV cadeaubonnen t.w.v. ¤25,- (VVV)
- 2x 2 toegangskaarten (Watermuseum)
- 1 T-shirt t.w.v. ¤15,- naar keuze (Woods Fashion for Kids)
OVERZICHT optredens/buitenactiviteiten
ARNHEMS UITBURO
Fotoactie in de binnenstad
ARNHEMSE KINDERBOEKWINKEL
- Een expositie van doosjes: 45 kinderboekillustratoren hebben elk op hun eigen wijze een speciaal doosje in een kunstwerkje omgetoverd.
B’s CREATIVE HAIR CONCEPT
Laat je verwennen door de haarstylistes van B onder het genot van live dj’s ,heerlijke cocktails en tapas!
BAKKERIJ VAN DER MEIJDEN
Gratis rondleiding door de bakkerij + staantafels
BAPTIST voor Houtbewerkers en BAPTIST Gereedschappen:
Spectaculaire demonstratie houtdraaien, buiten voor de winkel van Baptist voor Houtbewerkers
BERENDSEN / VAN DEN DUNGEN
Verkoopexpositie van het tassenlabel Berendsen / Van den Dungen in Dudok met een heerlijke attentie.
BIBLIOTHEEK ARNHEM
Boekverkoop voor de bibliotheek. De eerste 2.000 bezoekers krijgen gratis het boekje Van Jan Cremer tot Herman Koch, een literaire wandeling door Arnhem geschreven door Arnold Jansen op de Haar mee.
Voorleesactiviteit voor kinderen terwijl hun ouders zich onder het genot van een kopje koffie of thee bakje koffie met een krant of tijdschrift vermaken.
BIJENKORF
Bijzonder optreden van Circus Poehaa in de etalage van de Bijenkorf.
CAFE MEIJERS
20.00 Livemuziek op het terras. Genieten van heerlijke bluesmuziek
CIRCUS POEHAA
Optreden in de Bijenkorf ‘Candy Man’
DE DEURDWEILERS
Opening Arnhem verrassend Gastvrij + toer door binnenstad
DOMEIN VAN KUNST & CULTUUR
- Expositie afdeling beeldend
- 25 kinderen die musicalliedjes zingen
DRAAIORGEL DE HOOIWAGEN
Aanwezig in binnenstad
DUDOK + BERENDSEN / VAN DEN DUNGEN: Verkoopexpositie van het tassenlabel Berendsen / Van den Dungen in Dudok met een heerlijke attentie.
DUTHLER MODE ARNHEM
Duthler geeft 500 paar sokken kado, in de stad word er 1 uitgedeeld, en het andere deel kunt u gewoon gratis op halen in onze winkel, kunt u direct onze collectie voor hem, haar en de kids bewonderen
ECI
Kraam buiten met allerlei aanbiedingen.
EETCAFE OK@Y + ENFANT TERRIBLE
Live onder de Luifel (Akoestische livemuziek)
FIETSTAXIS
50% korting op ritje in de binnenstad (normaal 1 euro) op vertoon strippenkaart
FLOR DE FANGO
Dansoptreden op Jansplein (17.00 – 22.00)
Kijkavond
KRING VAN DRAAIORGELVRIENDEN
2x handdraaiorgels in de binnenstad
HEALTH CITY
Demo's tussen 18.00 en 20.45: " doorlopend sportactiviteiten", waar je aan mee kunt doen, zoals BodyJam, BodyCombat, BodyVive, BodyBalance en X-Co.
KUNSTWINKEL DE VRIJE BLIK
Elk uur een rondleiding in de winkel en het atelier verzorgen
LIEF LIFESTYLE
Van 16.00 tot 20.00 uur de ballonnenclown in en voor de winkel.
LIVERA
2 Modellen showen collectie-items van Esprit en Sapph tussen 19.00 uur en 22.00 uur
MANU
19:00, 20:30 en 22:30 voorstelling “El misterio de la Luna”
Het project is bijzonder doordat muzikanten, componisten, dansmakers, choreografen en dansers van een hoog professioneel niveau bij elkaar komen om hun disciplines te mixen in een voorstelling.
MAX BROTHERS
-Buiten kookplaats met bijzonder gastvrije gerechten
-De Verrassend Gastvrije Afterparty met DJ’s en livemuziek tot 24.00 uur
-Prijsuitreiking, max regelt de hapjes
-Voetbal kijken op het grote voetbalscherm
MOLENSCHOT
Optreden van Real Carburetor (Camille Courbois (zang, gitaar), rijndelta blues (www.myspace.com/realcarburetor)
PASION
Troubadours door de gehele binnenstad
PIPPOO’s
Elk uur een demonstratie
POPKOOR ALL4FUN
2x30 minuten
SPROOKJESFESTIVAL
- Arnhemse voorleeskampioene leest sprookjes voor, buiten, bij de bibliotheek. Ze zit op een mooie stoel en heeft een microfoon. Ze is omringd met sprookjesboeken.
- 3 Sprookjesfiguren (Sneeuwwitje, Assepoester, Roodkapje) delen kaarten, appels, rozen, sterretjes etc. uit
SULTANA ACTIE
by Monsterscore + mobiele bakfiets
WINKELHORST
Kraam voor de winkel
WORLD STATUES FESTIVAL
Bezoek de foto expositie World Statues in de bibliotheek.
TRADE PROMOTION RETAIL
uitdelen Zwitserse bonbon + auto
VROOM & DREESMANN
Streetdance demo?
ZANGKOOR EXCLUSIEF
3x 20 minuten
Vanavond kijk ik thuis denk ik. Morgenavond in The Cavernquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:26 schreef Kn3tt3r het volgende:
Denk dat ik vanavond maar eens in het centrum zal gaan kijken dan
Bronquote:Arnhems meisje (14) dood gevonden in woning
Binnenlands - door Rob (R@b) op 20-06-2008 @ 20:41
In de Arnhemse wijk Geitenkamp heeft de politie vanochtend het dode lichaam gevonden van een 14-jarig meisje. Het slachtoffer lag in een woning aan de Bonte Wetering. Daar lag ook een bewusteloze 45-jarige vrouw die naar een ziekenhuis is gebracht.
De politie was gealarmeerd door een kennis die meldde dat uit de woning een sterke gaslucht kwam. De brandweer heeft de woning onderzocht en geventileerd, waarna beide vrouwen werden gevonden.
Een zegsvrouw wilde niet zeggen wat de relatie is tussen het overleden meisje en de vrouw. Ook is nog niet bekend waaraan het slachtoffer is overleden.
Het slachtoffer zou Isabelle heten. Op Hyves is een condoleance register opgericht, zo meldt omroep Gelderland.
wij reden net over het Velplerplein...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:26 schreef Kn3tt3r het volgende:
Denk dat ik vanavond maar eens in het centrum zal gaan kijken dan
Dat hou je altijd vandaag werden mensen al boos omdat ze bier over zich heen kregen ( zonde van dat dure biertje natuurlijk ) , en zo waren er nog wel meer verhitte mensen letterlijk en figuurlijk ( want het was wel warm als je met zen alle op elkaar geplakt staat )quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:09 schreef Vork het volgende:
Wij zijn gewoon na het hele voetbal en die bizarre wedstrijd direct de stad in gegaan, hebben diverse passerende Turken gefeliciteerd en hebben nog een tijd bij het Velperplein gestaan. De sfeer was echt heel erg goed, ik vind het leuk voor ze dat ze door zijn, ongeacht of ze het qua spel verdiend hebben of niet.
Er scheen trouwens wel een vechtpartij te zijn geweest op de Korenmarkt. Niets van meegekregen, maar er lag wel wat kapot glaswerk het en der.
Ja, ik was net binnen gelukkigquote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef -skippybal- het volgende:
Tering zeg, wat een hagel net! Zo groot als eieren.
Deuken in auto's enzo hier
Hier ook, iedereen stond daarstraks nog buiten, auto's checken en bellen.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef -skippybal- het volgende:
Tering zeg, wat een hagel net! Zo groot als eieren.
Deuken in auto's enzo hier
Arme Garissonquote:Op zondag 22 juni 2008 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
flesje rosé: 5 euro
2 hasj-joints: 7 euro
precies in sonsbeek park gaan zitten als de Mother Of All Hagelbuien op Arnhem neerdaalt: priceless.
steek je vinger maar op dan, misschien mag jij het antwoord wel zeggen van de meester.quote:
Loopt het daar af? En waar is het?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:33 schreef Adelante het volgende:
http://media.spenkman.nl/2008-06-22_Wolkenbreuk_Arnhem.html
ehm... die haven hoeft de gemeente niet eens aan te leggen, die komt er zo wel
Ik woon wel in Arnhem, maar kom meestal niet verder dan Presikhaaf en de stad..quote:
Daar was ik al achter door dit topic te volgenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:55 schreef remlof het volgende:
De Geitenkampf moet je ook niet komen als je er niks te zoeken hebt
Nee, dat nietquote:Op zondag 22 juni 2008 16:57 schreef Vork het volgende:
Geitenkamp kun je ook maar beter links laten liggen, het pleit eerder voor je dat je dat niet herkent, maar je bent toch niet verbaasd over het feit dat er in Arnhem straten zijn met hoogte verschil?
idd de zon die schijnt dan weer onweer en van die grote hagelstenen en een paar windstoten ging ff flink tekeer.quote:
Dat bedoel ik helaas was ik net te laat om alles te zienquote:Op zondag 22 juni 2008 18:52 schreef remlof het volgende:
Omg, ben blij dat ik gisteravond niet te lang in het centrum ben gebleven: http://www.gelderlander.n(...)ingen-in-centrum.ece
ja, als je weer een paar 'Turken' was gaan uitschelden hadden we een Fok! collecte moeten houden om je borg te kunnen betalenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:52 schreef remlof het volgende:
Omg, ben blij dat ik gisteravond niet te lang in het centrum ben gebleven: http://www.gelderlander.n(...)ingen-in-centrum.ece
Weinig van meegekregen eigenlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:52 schreef remlof het volgende:
Ik scheld alleen grunningers uit voor turkenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, als je weer een paar 'Turken' was gaan uitschelden hadden we een Fok! collecte moeten houden om je borg te kunnen betalen![]()
Ik heb ook zoiets gezien ja, achja shit happendsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:31 schreef Joesse het volgende:
Pfoe flinke auto-botsing vanmiddag op de Marga Klompélaan in Rijkerswoerd! hoop dat er niet al te veel zwaargewonden zijn gevallen, maar de auto's zagen er niet al te best meer uit..
Dit kan alleen in Arnhem.quote:Baby's voortaan 'Made in Arnhem'
ARNHEM - Vaders die in Arnhem geboorte-aangifte doen, krijgen voor hun kind voortaan een rompertje mee met de opdruk 'Made in Arnhem'.
Het luierhemdje-met-opdruk is een cadeautje in het kader van de gemeentelijke promotiecampagne. Ze worden uitgedeeld bij de drie aangifteloketten in Arnhem, in respectievelijk ziekenhuis Rijnstate, het stadhuis en Loket Zuid.
Het eerste rompertje wordt vrijdag uitgereikt in Ziekenhuis Rijnstate. De ouders hoeven overigens niet aan te tonen dat hun kind ook daadwerkelijk in Arnhem is verwekt.
ik dacht dat ze dat onderhand al bijna afgerond hadden? Zijn ze ook al een flinke tijd mee bezig. Achja, voel me weer trots om Arnhemmer te zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:23 schreef Adelante het volgende:
Ohjah en naast het feit dat er geen geld is voor het station is nu ook het geld op om de afbrokkelende Eusebiuskerk te restaureren. Maar he, dat historisch museum en rijnboog worden vast mooi...
Had in 2003 klaar moeten zijn, toen 2006 en nu 2009, maar ik denk dat ze dat ook niet halenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:20 schreef TomR het volgende:
[..]
ik dacht dat ze dat onderhand al bijna afgerond hadden? Zijn ze ook al een flinke tijd mee bezig. Achja, voel me weer trots om Arnhemmer te zijn
weer truckers op de A12 in de fout jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef w00h00 het volgende:
file, file, file..
Wat is 'nieuw' ? Ik woon er nu 8-9 maandenquote:
Newbie!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat is 'nieuw' ? Ik woon er nu 8-9 maanden
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
weer truckers op de A12 in de fout jade weg is nog tot morgen dicht.
[ afbeelding ]
jeweettogquote:Op zondag 6 juli 2008 11:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jézus wat een hysterische josti-avatar.
Ik miste je alquote:Op zondag 6 juli 2008 19:05 schreef whosvegas het volgende:
Deze reeks, maar weer eens in de gaten houden
Naast de bibliotheek toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper* Selexys Dekker vd Vegt zat toch altijd op de Koningstraat?? Waarom kon ik m niet vinden?
heb ik dan echt zo met mn neus lopen kijkenquote:
Dat zou ik niet weten, zou best kunnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
heb ik dan echt zo met mn neus lopen kijkenik heb het echt niet gezien...
en de IB-groep servicewinkel, die moet daar toch ook zitten...? kon ik ook niet vinden namelijk
ah cool. dus gewoon bij de hoofdingang de bieb inlopen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
Ding van de IB zit in het gebouw van de bieb, op de begane grond
Normaal gesproken ga je links de bieb in, maar als je bij binnenkomst van het gebouw een stukje rechtdoor loopt dan zie je na een tijd rechts in een inhammetje de IB-desk zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ah cool. dus gewoon bij de hoofdingang de bieb inlopen?
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Is dit nou een heel vrouwonterend grapje of denk ik te ver door
Ooooehw ik al 18 jaar, n00bquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat is 'nieuw' ? Ik woon er nu 8-9 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |