quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:47 schreef remlof het volgende:
Ik zet em wel effe in de TT ook, haal hem er na zaterdag wel weer uit.
Use the power when you've got it![]()
Bosch, aanstaande zaterdagavond, zie ook hierquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef tzja het volgende:
Waar gaan jullie heen dan?
Egnie, elleen ernemmersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Jagatver, er komen toch geen arnhemmers bij die arnhem meet he?
Dan moet ik dus een stukkie lopen, weet iemand wat ze precies gaan doen, behalve de Laan opknappen?quote:Lijn 5 de laar w.-presikhaaf/elsweide
Periode 25 mrt 2008 t/m 31 mrt 2011
Richting van Arnhem naar Arnhem
Aard omleiding
Oorzaak werkzaamheden
Gevolg vervallen halte(s)
Betreft halte
Vervallen:Arnhem, IJssellaan
Vervangend:-
Op de IJSsellaan t.h.v. de Grevelingenstraat
Vervallen:Arnhem, Winkelcentrum Presikhaaf
Op IJssellaan t.h.v. Gildemeesterplein
Vervallen:Arnhem, Keulse Slag
Op het Lange Water t.h.v. tankstation
Vervallen:Arnhem, Lange Wal
Op IJssellaan t.h.v. Kramersgildeplein
Presikhaaf
Lijn 5 rijdt via de IJssellaan aande achterzijde van het winkelcentrum naar de eindpunten.
ehh, de laan opknappen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan moet ik dus een stukkie lopen, weet iemand wat ze precies gaan doen, behalve de Laan opknappen?
ow en ze gaan bij het kruispunt aparte invoegstroken maken voor oto's die linksaf, rechtdoor en rechtsaf gaan zodat het makkelijk doorstroomt. En om het verkeer nog makkelijker te laten doorstromen maken ze van de laan van perzikhaaf een 1 baansweg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef berc het volgende:
[..]
ehh, de laan opknappen...
hopelijk word de bus via de ijsellaan een succes dan hoevuh we niet meer om te rijden via die verschrikkelijke lange wal
Datum?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
De eerste grote naam is geboekt in de Luxor; Kane!!!
YEAHHH!!!1 ROCK 'N ROLL IN ERNEM!!!__O_
![]()
trolleystadquote:Arnhem wil 'waterstofstad' worden
Uitgegeven: 27 maart 2008 09:52
Laatst gewijzigd: 27 maart 2008 10:17
ARNHEM - Arnhem wil de 'waterstofstad' van Nederland worden. De gemeente probeert bedrijven naar de stad te lokken die kunnen bijdragen aan de alternatieve energiebron voor auto's.
Het Arnhems Waterstof Netwerk telt inmiddels twaalf kennisinstellingen en ondernemingen, aldus de gemeente donderdag.
De twaalf instellingen steken gezamenlijk zeven ton in de eerste openbare waterstofpomp voor auto's. Het rijk is om een subsidie van een half miljoen euro gevraagd.
Waterstofpomp
De waterstofpomp wordt ondergebracht bij een bestaand benzinetankstation en is de eerste in Nederland, aldus de initiatiefnemers. De pomp moet in mei volgend jaar klaar zijn. Al eerder experimenteerde de stad met een waterstofpomp voor auto's.
Een auto met een volle tank waterstof kan 200 kilometer rijden. In Arnhem gaan in eerste instantie vier auto's op waterstof rondrijden. De aangepaste voertuigen verspreiden geen CO2 en slechts een minimale hoeveelheid fijnstof.
Waterstofbedrijven
Arnhem huisvest toonaangevende waterstofbedrijven, aldus verantwoordelijk wethouder Rita Weeda. Eén bedrijf ontwikkelt waterstofgeneratoren, die aardgas omzetten naar waterstof.
Andere bedrijven maken waterstofcellen en aanverwante systemen. De Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN) ontwikkelt in het HAN-waterstoflab nieuwe waterstoftechnieken.
Kantoren en woningen
De stad streeft ook naar waterstof als energie voor kantoren en woningen. In een nieuwbouwwijk wordt gewerkt aan een blok van tien woningen dat met waterstof wordt verlicht en verwarmd.
Amsterdam en Rotterdam zijn ook bezig met waterstof. "Maar Arnhem maakt de titel Waterstofstad van Nederland waar'', aldus wethouder Weeda.
Hoe wat waar met kaartjes voor Luxor? Ik wil naar Ellen ten Dammequote:Op donderdag 27 maart 2008 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
De eerste grote naam is geboekt in de Luxor; Kane!!!
YEAHHH!!!1 ROCK 'N ROLL IN ERNEM!!!__O_
![]()
wat wilt u nog meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
trolleystad
modestad
homostad
en nu waterstofstad
oe ik heb net kaartjes voor konijn aangeschaft, ben zo benieuwd naar luxorquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hoe wat waar met kaartjes voor Luxor? Ik wil naar Ellen ten Damme
Zag trouwens dat het 'Luxor Live' gaat heten
Bosch niet leuk?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:31 schreef remlof het volgende:
TT change, meet is doorgegaan, er waren in totaal zo'n 30 FOK!kers.
Alleen vonden de meesten Bosch niet zo leuk
quote:Op zondag 6 april 2008 14:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee dusalles was ok geweest verder, maar t Moortgat?
Die "TomTom IJs"?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat is het fijn dat er een ijscoboer door de straat komt hier.
(verkapte tvp)
Als je daar binnen bent, waan je je op Aruba.quote:Op maandag 7 april 2008 11:53 schreef fathank het volgende:
Anders kun je nog altijd meeten in Ritzy's (of hoe heet die verschrikkelijk foute tent)
Jammer dat die hier niet door de straat komtquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
(verkapte tvp)
Hier komen er 3 door de straatquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
(verkapte tvp)
Geloof dat ritzy's weg is tegenwoordig (failliet?)quote:Op maandag 7 april 2008 11:53 schreef fathank het volgende:
Anders kun je nog altijd meeten in Ritzy's (of hoe heet die verschrikkelijk foute tent)
bij het Gelredome kun je gaan kijken naar tractorpulling dit weekend, op zondag kun je deelnemen aan de voorjaarswandeling door Sonsbeek, het is kermis in Elden en aan de rijnkade ligt een museumschip die je mee terug neemt naar de middeleeuwenquote:Op woensdag 9 april 2008 02:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jammer dat die hier niet door de straat komt
Is er komend weekend nog iets leuks in de stad te doen?
Thanks, maar dat je nu zeg jottemquote:Op woensdag 9 april 2008 08:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij het Gelredome kun je gaan kijken naar tractorpulling dit weekend, op zondag kun je deelnemen aan de voorjaarswandeling door Sonsbeek, het is kermis in Elden en aan de rijnkade ligt een museumschip die je mee terug neemt naar de middeleeuwen
www.vvvarnhem.nl
Wat een evenementen zegquote:Op woensdag 9 april 2008 08:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij het Gelredome kun je gaan kijken naar tractorpulling dit weekend, op zondag kun je deelnemen aan de voorjaarswandeling door Sonsbeek, het is kermis in Elden en aan de rijnkade ligt een museumschip die je mee terug neemt naar de middeleeuwen
www.vvvarnhem.nl
Zeker, al kan ik dat ook hier in Presikhaaf doenquote:Op woensdag 9 april 2008 17:21 schreef TomR het volgende:
als het weer net zo is als nu kan je ook lekker een dagje sonsbeek gras pakken
Ik ben er nog maar 1 keer geweestquote:Op woensdag 9 april 2008 19:18 schreef -skippybal- het volgende:
Maar da's een kutpark en Sonsbeek is tof.
Ik merk dus dat ik nog niet genoeg ben ingewijd in Arnhemquote:Op woensdag 9 april 2008 19:42 schreef -skippybal- het volgende:
Daar moet je deze lente en zomer dan maar even verandering in brengen
Biertjes drinken op de heuvel bij de villa![]()
uitzicht op de rijn moet daar volgens mij wel mooi zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Je kunt nu appartementen kopen in het Elisabeths GasthuisAlleen ze raken het aan de straatstenen niet kwijt.. Tis ook veel te duur voor de grootte en ouwe troep die je krijgt, maar het idee is zo romantisch
Echt welquote:Op donderdag 10 april 2008 15:24 schreef TomR het volgende:
[..]
uitzicht op de rijn moet daar volgens mij wel mooi zijn
nee, in eerste instantie ook niet... maar:quote:
dat vonden wij dus ook wel. het huisje was op zich ook echt leuk, maar het was een beetje jammer van die gare huurwoningen aan de andere kant van de straat... en de makelaar wist al te vertellen dat die in ieder geval niet op de planning stonden om gesloopt te worden. en daar was echt wel wat meer nodig dan een likje verf... en wat erin woonde wilde ik eigenlijk al helemaal niet weten...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Adelante het volgende:
Nieuw Malburgen dat nu wordt gebouwd, ziet er wel o.k. uit.
Vertel...quote:
Hollywood aan de Rijnquote:
Wonen jullie in de Overmaat soms?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
(verkapte tvp)
voorlopig nog geen plannen voor, wij hebben ook geinformeerd naar de nieuwbouw destijds, maar dan grenst je tuin idd nog aan de sociaal minder gestelde tuinenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:23 schreef Vork het volgende:
Worden die pauperwoningen daar in dat deel van Malburgen niet gesloopt?
jupquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:17 schreef Sixkiller het volgende:
Zijn d'r nog De Laar-Oost'ers hier? :-)
Mobloquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:21 schreef motorbloempje het volgende:wat een saai kuttopic is dit geworden
Hahaquote:Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
Geweldig treinstation heeft Arnhem ook: Faahkiserp Mehnra
[ afbeelding ]
En ja, niet best wat die Cambuur 'supporters' hebben gedaan.
EN met Partysquadquote:Op woensdag 23 april 2008 12:30 schreef remlof het volgende:
Ah, we hebben dit jaar een Oranjefees met Krezip op het Kerkplein op koninginnenach
Hmmz, klinkt ok, maar zolang het kan wil ik nog wel graag een peuk kunnen roken bij m'n bierquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:55 schreef Adelante het volgende:
Stond vandaag iets in de Gelderlander over een nieuw te openen kroeg op de Korenmarkt voor een wat "ouder" publiek (25+) dat maar meteen rookvrij begint en aziatische borrelgarnituur heeft...
Bedoel je Purple nogwa? Die tent was aan het begin van de avond helemaal leegquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:55 schreef Adelante het volgende:
Stond vandaag iets in de Gelderlander over een nieuw te openen kroeg op de Korenmarkt voor een wat "ouder" publiek (25+) dat maar meteen rookvrij begint en aziatische borrelgarnituur heeft...
Iets te druk naar mijn meningquote:Op woensdag 30 april 2008 02:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Was weer teringdruk op de korenmarkt![]()
Op het kerkplein was Krezip wel aardig alleen ze stopte er 3 kwartier voor tijd mee aangezien het tot 12 uur zou duren , maar ja was wel leuk.
En Bloopers heeft de ruiten nog steeds niet vervangen, je kan nog altijd zien dat er mensen van Cambuur Leeuwarden zijn geweest.
Geniaal kut was dat zeg! Geweldige tijd gehad dus.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:43 schreef remlof het volgende:
Was gezellig trouwens gisteravond met MissHobje en Quickie_Butt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |