quote:huh? Wat een slechte TT.
Ik zal vanavond eens proberen of Leopard de HFS+ share op m'n Ubuntu-server wil accepteren voor TM. Dat is namelijk wel de bedoeling en het heeft ooit gewerkt toen ik die hack activeerde. Maar ik vertrouwde het toch niet helemaal en heb het nooit gebruiktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh...toch niet.![]()
Maar goed, TM en AE moet dus nu werken, maar ik heb het nog niet voor mekaar.
De TT is slecht, maar wel heel erg mijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat voor TT moet het worden? Iets met "zonder gezaag over programmeertalen" hopelijk? En klopt het nummer nu?
234quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Het nummer moet wel 224 zijn...
Ok. I'll shut up nowquote:
Als dat werkt, kun je in Windows ook een HFS+ share maken? Is m'n windows servertje ook nog een keertje nuttig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens proberen of Leopard de HFS+ share op m'n Ubuntu-server wil accepteren voor TM. Dat is namelijk wel de bedoeling en het heeft ooit gewerkt toen ik die hack activeerde. Maar ik vertrouwde het toch niet helemaal en heb het nooit gebruikt
Als het werkt, ga ik even als een gek een grotere harddisk in m'n server zetten en iedereen daarop laten backuppen. Via wifi
Puike omschrijving voor een neger.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is altijd bij die dingen die groot zijn maar toch goedkoop. Zo traag als dikke stront.
quote:
Stil nou. Ze waren het net vergetenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:15 schreef JoMo0 het volgende:
tvp.
Zijn we nog steeds programmeerpiemels aan het vergelijken .. ?
Stelletje technofoben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik weet mijn plek weer. Als ik vragen heb over developers dingen dan hoef ik hier dus ook niet terecht.
Geen idee. HFS+ share is trouwens niet helemaal de juiste term, ik bedoelde eigenlijk AFP-share. Dat is namelijk waar het om gaat, de disk hoeft helemaal niet HFS+ geformatteerd te zijn. De disks in m'n Ubuntu-box zijn gewoon Ext3, maar omdat ik er Netatalk op heb geïnstalleerd en daarmee een aantal AFP-shares heb gemaakt, kan ik toch makkelijk vanuit OS X op die disk lezen en schrijven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als dat werkt, kun je in Windows ook een HFS+ share maken? Is m'n windows servertje ook nog een keertje nuttig.
Mis ik iets ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik weet mijn plek weer. Als ik vragen heb over developers dingen dan hoef ik hier dus ook niet terecht.
Login / Logout helpt misschien?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:22 schreef super-muffin het volgende:
Heb nog wel een vraagje over TextMate.
Ik heb de Edit In TextMate bundel geïnstalleerd maar hij werkt nergens. De bundel staat in /Library/InputManagers/Edit In Textmate.bundle maar onder wijzig staat in geen enkele applicatie 'Edit In Textmate'
Wat doe ik verkeerd?
Genoeg. Gexkie en ik mogen geen programmeerpiemels meer vergelijken omdat het als irritant beschouwd wordt. Die van mij is toch langer, maar tochquote:
Ik post toch wel gewoon wat ik wilquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:19 schreef Jarno het volgende:
Mja, wel een beetje gezanik hoor. Laat mensen toch praten, programmeren is voor iemand anders net zo interessant als de zoveelste iPhone unlock tool voor weer iemand anders is.
Ik programmeer ook geregeld hoor, ben laatst (opnieuw) begonnen met Objective-C en ik ben van plan de iPhone SDK te downloaden. Dus je kunt het altijd proberen hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
Zie signature.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg. Gexkie en ik mogen geen programmeerpiemels meer vergelijken omdat het als irritant beschouwd wordt. Die van mij is toch langer, maar toch.
Waar staat dat het niet mag ? Irritant is het niet , je mag toch posten wat je wilt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg. Gexkie en ik mogen geen programmeerpiemels meer vergelijken omdat het als irritant beschouwd wordt. Die van mij is toch langer, maar toch.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waar staat dat het niet mag ? Irritant is het wel een beetje , je mag toch posten wat je wilt.Wie ben ik om te zeggen wat je wel en niet mag posten
Ok, dank je. Ik ga eens kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen idee. HFS+ share is trouwens niet helemaal de juiste term, ik bedoelde eigenlijk AFP-share. Dat is namelijk waar het om gaat, de disk hoeft helemaal niet HFS+ geformatteerd te zijn. De disks in m'n Ubuntu-box zijn gewoon Ext3, maar omdat ik er Netatalk op heb geïnstalleerd en daarmee een aantal AFP-shares heb gemaakt, kan ik toch makkelijk vanuit OS X op die disk lezen en schrijven.
Ik heb geen idee of Netatalk er ook voor Windows is en hoe dat dan werkt. Ik ben allang blij dat ik het voor Linux aan de praat heb gekregen
Heb je je iPod al dan ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Sjoewe het volgende:
Aah is het weer de traditionele hommeles in de Apple SC.
Ik heb zo langzamerhand een knagende gedachte in m'n kop: vervangende telefoon doorverkopen, iPod van de hand doen, en maybe toch maar aan de iPheun.
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:19 schreef Jarno het volgende:
Mja, wel een beetje gezanik hoor. Laat mensen toch praten, programmeren is voor iemand anders net zo interessant als de zoveelste iPhone unlock tool voor weer iemand anders is.
Hij heeft ook gelijkquote:
Nee, ik heb ze allebei nog niet. Maar goed dat moet aan het einde van de week wel geregeld zijn denk ik / hoop ik. Ik heb nu zolang op die klere iPod zitten wachten dat ik 'm eigenlijk niet meer wil.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Heb je je iPod al dan ?
Trouwens ik ga straks ook maar even een harde schijf aan m'n AE doen. Kijken of het inderdaad wel werkt.
Dat is opzich best snel gegaan. Je hebt em geen maand geleden besteld, toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze allebei nog niet. Maar goed dat moet aan het einde van de week wel geregeld zijn denk ik / hoop ik. Ik heb nu zolang op die klere iPod zitten wachten dat ik 'm eigenlijk niet meer wil.![]()
Zo heb ik mijn eerste ipod mini gekocht(maar dan niet in USA) . Deze heb ik toen ook maar 2 weken gebruikt. Mijn huidige ipod gebruik ik al bijna 2 jaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:41 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n iPod gekocht als impulsaankoop toen ik toevallig in de Apple store op 5th Avenue stond. Je gaat toch niet een maand op zo'n ding zitten wachten
Wrm geen iPhone maar wel een Touch dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfs als mijn iPod dood zou gaan dan zou ik nog geen iPhone kopen. Wel een touch.
Ik ga het straks 's proberen.quote:1) Attach your drive to Disk Utility and format the drive for HFS+ Journaled so it's a fresh drive (for some reason it requires this)
2) Plug in the drive to your airport extreme and verify that the drive comes up as an available drive on the network
3) Open TERMINAL on any of your computers and type the following string into terminal and then press enter:
defaults write com.apple.systempreferences TMShowUnsupportedNetworkVolumes 1
4) Reboot machine and it will then appear as a Time Machine capable network drive
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is opzich best snel gegaan. Je hebt em geen maand geleden besteld, toch?
Helaas wel.quote:From: ebay@ebay.nl
Subject: Je hebt een object gewonnen op eBay!
Date: 21 februari 2008 22:30:18 GMT+01:00
Ja, dit is dus die hack die al vanaf 10.5.0 werkt. Toen ik dit deed, kon ik TM'em op de AFP-shares op m'n Ubuntu-box, ook via Wifi, dus op zich werkt het wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit moet TM en AE blijkbaar werkend krijgen
[..]
Ik ga het straks 's proberen.
Nope, helaas.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:25 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik probeer wel eerst uit te loggen, daarna pas weer inloggen.Maar ik ga het proberen.
Ik zit op de laatste versie van een MacBook. Heeft het daar iets mee te maken?quote:No 64-bit processes can load any bundle input managers.
Daar lijkt het wel op, de C2D is een 64-bit processor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik lees wel op de blog van TextMate dat er iets veranderd is qua InputManagers, waar onder dit:
[..]
Ik zit op de laatste versie van een MacBook. Heeft het daar iets mee te maken?
Wat heb je er uiteindelijk eigenlijk voor betaald?quote:
Nee dat was ook niet de bedoeling. Maar ja, bestellen uit de states en een gezellig DOA'tje, dat kost wel wat meer tijd dan gehoopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:41 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n iPod gekocht als impulsaankoop toen ik toevallig in de Apple store op 5th Avenue stond. Je gaat toch niet een maand op zo'n ding zitten wachten
Mijn beste vriend heeft een 32GB Touch gekocht. En ik moet bekennen dat ik het maar een beetje een stom ding vindt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfs als mijn iPod dood zou gaan dan zou ik nog geen iPhone kopen. Wel een touch.
Mwoah, zit je een beetje te youtuben op de bank, moet je weer oordopjes indouwen.quote:
Omdat ik al een goede telefoon heb en ik het niet nuttig vind om alles te combineren in 1 apparaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wrm geen iPhone maar wel een Touch dan?
120 euro met de verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat heb je er uiteindelijk eigenlijk voor betaald?
Blijft toch een zeer nette prijs, imhoquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, de C2D is een 64-bit processor.
En dan ook een HP iPod ofniet?quote:
Mja, eigenlijk was ik na de iPod wel klaar met het kopen van electronica. Ik ga reizen van de zomer en daar besteed ik m'n geld dan liever aan. But thanks for asking.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sjoewe, anders doe je mee met ons MyUS-verhaal ;-)
Een iPod 5G 30GB. 329 eypo toendertijd. Behoorlijke impulsaanschaf.quote:
De goede oude tijd ..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iPod 5G 30GB. 329 eypo toendertijd. Behoorlijke impulsaanschaf.
Als ik kijk naar wat het nu waard is, hoe bekrast hij is en mijn ontevredenheid over de bulkerige traagheid.... is het maar goed dat ik mijn impulsen tegenwoordig onder controle heb.
Ben jij wel eens tevreden over een product wat je koopt? Ik heb je echt nog nooit iets goeds zien schrijven over iets wat je hebt, volgens mij...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iPod 5G 30GB. 329 eypo toendertijd. Behoorlijke impulsaanschaf.
Als ik kijk naar wat het nu waard is, hoe bekrast hij is en mijn ontevredenheid over de bulkerige traagheid.... is het maar goed dat ik mijn impulsen tegenwoordig onder controle heb.
Wat voor 1tje? En de prijs? Mijn zusje wil een MB.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:13 schreef JoMo0 het volgende:
Over een impulsaanschaf gesproken : iemand een MacBook kopen .. ?
Dikke kans dat dit snel gefixt wordt, lijkt me. De lui bij TextMate kunnen het niet maken om alle nieuwe Macs niet te ondersteunen, toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Met iScrobbler had ik al een probleem. Die moet ik nu in 32-bit modus draaien. Maar die optie zie ik niet bij TextMate of bijvoorbeeld Scripteditor. Jammerlijk.
Verder is de iPod 5G geweldig, alleen die traagheid he. Dat je vier maal op de Menu knop drukt en jouw input niet direct verwerkt word, gecombineerd met dat de animaties schokkend gingen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ben jij wel eens tevreden over een product wat je koopt? Ik heb je echt nog nooit iets goeds zien schrijven over iets wat je hebt, volgens mij...
Ik heb zelf de iPod 5G 60GB en ik ben er best tevreden over. Idd soms duurt het lang voordat de hdd doorstart, maar zo erg vind ik dat niet...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verder is de iPod 5G geweldig, alleen die traagheid he. Dat je vier maal op de Menu knop drukt en jouw input niet direct verwerkt word, gecombineerd met dat de animaties schokkend gingen.
Ik heb korte tijd een iPod 4G gehad, dat ding was gewoon perfect. De UI was geweldig, paste bij het apparaat en ging op de hardware vloeiend.
Volgens mij is het een beperking in Leopard als ik het zo lees. Maar goed, ik kan op zich wel zonder. Het is alleen jammer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dikke kans dat dit snel gefixt wordt, lijkt me. De lui bij TextMate kunnen het niet maken om alle nieuwe Macs niet te ondersteunen, toch?
Dat van de HDD doorstarten vind ik niet zo erg, in de tijd dat ik moet wachten pak ik alvast de Vaseline erbij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb zelf de iPod 5G 60GB en ik ben er best tevreden over. Idd soms duurt het lang voordat de hdd doorstart, maar zo erg vind ik dat niet...
Misschien zelf ook maar eens installen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:43 schreef Tijn het volgende:
Ondertussen laat m'n Shotfactory iedereen in het stof achter terwijl hij de 3000e screenshot voor vandaag uitpoept. iMac FTW
Ik kom er net achter dat het nog geld oplevert ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien zelf ook maar eens installen.
Sobchakken was nog nooit zo makkelijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi....de Extreme is nu de iMac aan het backuppen via TM. Straks ff de MPB eraan hangen. Ben benieuwd.
Keep us posted will youquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat het nog geld oplevert ookMensen kunnen een premium account kopen bij Browsershots.org en de helft van dat geld wordt verdeeld onder de mensen die een factory draaien. Hoe meer screenshots je uploadt, hoe groter het deel is wat je krijgt. Niet dat je er rijk mee wordt natuurlijk, maar toch... ik ben heel benieuwd hoeveel het per maand opbrengt.
Ik zou de admin ff mailen (johann@browsershots.org). Maar zolang je Factory niet actief is, sta je in elk geval ook niet in de lijst.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Dat Browsershots eh.. hoe verwijder je een Factory?
Ik heb er gisteren al 81 cent meer verdiendquote:
Das beter dan google ads betalenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren al 81 cent meer verdiendHij update het bedrag elke dag om 12 uur 's middags, dus morgen kan ik zien wat de opbrengst van vandaag was.
Het hangt erg af van hoeveel screenshots er op worden gevraagd en hoeveel procent ik daarvan weet te produceren, maar ik schat dat ik zeker 20 tot 30 euro per maand ermee binnen moet kunnen halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das beter dan google ads betalen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef Tijn het volgende:
Volgens mij heb je X11 niet nodig. En Xcode ook niet.
En als ik het installeer zonder Xcode 3.0 en X11 doet hij het niet.quote:Please note that in order to install and run MacPorts on Mac OS X, your system must have installations of the following components:
1. Apple's
Xcode 3.0 Developer Tools for the Leopard platform or 2.4.1 for Tiger, found at the
Apple Developer Connection site or on your Mac OS X installation CDs/DVD.
2. The X11 windowing environment (A.K.A. “X11 User”) and its related SDK package (“X11SDK”)
for ports that depend on the functionality they provide to compile and run.
Je bent dingen aan het installeren die iedereen sowieso op z'n machine zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb overigens niks tegen codekloppen, maar als ik kijk wat ik nu moet doen om een simpele shotfactory te installeren.... doe mij maar gewoon een GUI.
Maar ik vind het wel leuk wat ik hier allemaal van leer!
Och. Ik gebruik mijn Macbook niet als develop machine. Daar heb ik een werkpaard voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent dingen aan het installeren die iedereen sowieso op z'n machine zou moeten hebben
Zolang je het lekker blijft 'spammen' in Apple-topics moet dat bedrag wel kunnen oplopen dunkt mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren al 81 cent meer verdiendHij update het bedrag elke dag om 12 uur 's middags, dus morgen kan ik zien wat de opbrengst van vandaag was.
Mja, aangezien het geld wordt verdeeld over de mensen die meedoen, zorgen meer deelnemers juist voor minder inkomstenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zolang je het lekker blijft 'spammen' in Apple-topics moet dat bedrag wel kunnen oplopen dunkt me
Bookmarks synchroniseren ? Werkt bij mij wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm....iemand anders dan ik ook last van dit probleem?
En niet zeggen die lui in dat topic...
Bleh, dat klinkt Windows.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, toch meer processen en dergelijke die mee worden opgestart denk ik zo.
Probeer het anders maar eens met Tiger.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bleh, dat klinkt Windows.
Nouja, thuis maar eens Leopard opnieuw installeren.
Heel weinig maar. Ik heb een tijdje ook Quicksilver laten starten, maar dat ging helemaal langzaam toen. Ik merk nu gewoon dat als hij opgestart lijkt te zijn, en ik zwengel bv Safari aan, dat dat echt best lang duurt. Ik heb toen Leopard uitkwam geen volledige herinstall gedaan, dus het zou daaraan kunnen liggen, ik weet het niet. Als hij eenmaal draait, dan is het prima. Nouja, het viel me hier gewoon op hoe snel dit Macbookje is. Maar die is ook anderhalve dag oud.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:44 schreef Sjoewe het volgende:
Wat start jij mee op op je MBP? Ik heb alles dat mee opstart uitgeschakeld en dat scheelt al een heleboel. Met name mail wil wel eens lekker de tijd nemen, en iets als Last.fm ook bijvoorbeeld.
Ik moet eigenlijk m'n MBP een goede lentebeurt geven eigenlijk, maar dat komt er maar niet van.
Toch moet ik ook wel zeggen dat na ik echt m'n MBP na een jaar nog steeds een retesnel ding vind, ik kan me geen andere computer herinneren die me dat gevoel na een jaar nog gaf.
Binnenkort een keertje 3gb erin prikken maybe. En toch eens uitvogelen wat het kost om er een dikkere harddisk erin te steken.
Er zijn leuke manieren om geld weg te gooien.quote:"Unable to burn "dvd_final.iso". (The burn failed because of a medium write error.)
quote:(The device failed to calibrate the laser power level for this media.)
Dat doet 'ie volgens mij automatisch als je telefeun het ondersteunt. Bij mij wel iig.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe verstuur je de foto's eigenlijks mee met de adresboek gegevens?
Tof.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...MyUS is geregistreerd. Binnen twee dagen een eigen adresje in de VS
Ik ben kwijt geraakt wie in welke groep zat, maar ik houd het zelf liever beperkt tot 2-3 personen. Dat is voor mij veel beter te managen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:02 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Tof.
Maar we doen het dan niet meer met een groep begrijp ik ?
quote:Thank you for your application. Your new U.S. address is:
<>
Bradenton, Florida 34203
You may begin using your address immediately. A user ID and password will be sent to you later today. Thank you again and welcome to Access USA!
Ben benieuwd.quote:Apple TV with 160GB drive $329.00 $329.00
Ships by: Mar 26 - Mar 27
Delivers by: Mar 28 - Apr 2
Order Subtotal: $329.00
Free Shipping: $ 0.00
Estimated Tax*: $ 21.39
Estimated Total: $350.39
quote:
Post Date: March 26, 2008
License: Update
Touch kopen?!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
So?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Ow en Walter,
Ik bekijk net weer een reactie van je op de FP.
Ik vond het vooral heel zielig eigenlijk. Maargoed iedereen heeft een mening en daar mag je mensen niet op aanvallen want dan gaan ze zichzelf dom voelen (wat zeer terecht zou zijn)quote:
Eerst dreigen zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:40 schreef Sjoewe het volgende:
Grr. 48 uur geleden gemaild naar die eBay toko, maar nog niks gehoord. In de daar aan vooraf gaande week ook niks gehoord. Laatste bericht van hun kan is van 14 maart:
Your return package has arrived and will be processed in the order it arrived please allow up to 2 business days for this process to be completed.
Tijd om bij eBay te gaan zeiken?
Coolquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
ik heb drie academische titels die heel wat anders zeggen.
Als een titel een garantie bood zou ik zeker onder de indruk zijn. Ik denk alleen dat jij het zoveelste bewijs bent van het feit dat je met 3 titels nog steeds zo dom kunt zijn als een visstick. Begrijp me niet verkeerd, ze zult vast en zeker een heleboel weten over een vakgebied enz. Maar dat maakt je overduidelijk nog geen maatschappelijk wonder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goede argumentatie en zo tussen de regels gelezen vind je me zielig en dom. Geen probleem; ik heb drie academische titels die heel wat anders zeggen. Daar hecht ik meer waarde aan dan jouw weinig-onderbouwde mening.
Sterker nog, ik hecht nog meer waarde aan de huidige ijsdikte in Reykjavik dan aan jouw mening hierover.
Ik houd al op!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:02 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg heren. Mag dit buiten de SC uitgevochten worden?
Doe es een link anders, dan kunnen we het allemaal beoordelen en daar er evt verder over discussieren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als een titel een garantie bood zou ik zeker onder de indruk zijn. Ik denk alleen dat jij het zoveelste bewijs bent van het feit dat je met 3 titels nog steeds zo dom kunt zijn als een visstick. Begrijp me niet verkeerd, ze zult vast en zeker een heleboel weten over een vakgebied enz. Maar dat maakt je overduidelijk nog geen maatschappelijk wonder.
Maar genoeg hierover want zoals ik al zei iedereen in Nederland mag zo zijn eigen mening hebben. Al komt die mening neer op de stigmatisering van meer dan een miljoen andere Nederlanders....
Als ik die combo zie dan moet dat bijna wel in Maastricht geweest zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bedrijfskunde, psychology (M.Sc.) en gezondheidswetenschappen (Ph.D.)
Of Hamsterdam.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Als ik die combo zie dan moet dat bijna wel in Maastricht geweest zijn.
Heb je via secure paypal betaald?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:13 schreef Sjoewe het volgende:
Maar goed, ik snap er niks van. Tot op heden was de communicatie met de verkopende partij zeer goed. Echter nu heb ik al een hele poos niks gehoord...
Ik hoef dat klere ding eigenlijk niet eens meer na er zolang op gewacht te hebben.
Kun je je geld niet terug krijgen ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:13 schreef Sjoewe het volgende:
Maar goed, ik snap er niks van. Tot op heden was de communicatie met de verkopende partij zeer goed. Echter nu heb ik al een hele poos niks gehoord...
Ik hoef dat klere ding eigenlijk niet eens meer na er zolang op gewacht te hebben.
Misschien is hij op vakantie. Hoelang is het geleden dat je antwoord hebt gehad?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:18 schreef Sjoewe het volgende:
Gewone eBay paypal. Maar wel raar van een 99,5% powerseller met 36.000 afgehandelde auctions.
Tja, als men niet reageert op mijn e-mails gaat dat niet zo 1-2-3. En om een hele procedure via eBay te gaan starten heb ik nu gewoon even helemaal geen zin in.quote:
Tis een bedrijf, met meerdere vestigingen enzo. en het laatste bericht van hun kant is 13 dagen geleden. Het laatste bericht van mijn kant (om opheldering) is 48 uur geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Misschien is hij op vakantie. Hoelang is het geleden dat je antwoord hebt gehad?
Dat is bagger zeg. File a complaint... Daar kunnen ze ook niet overheen lezen. En als het uiteindelijk goed komt dan kun je je complaint intrekken..quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis een bedrijf, met meerdere vestigingen enzo. en het laatste bericht van hun kant is 13 dagen geleden. Het laatste bericht van mijn kant (om opheldering) is 48 uur geleden.
quote:I'll like to make a quick purchase of your item.I'm shipping to Republic of Ireland.I'll send the money into your paypal account or via online bank transfer..kindly reply back with your payment information in full. I'm waititng
Ja ik had het gezien een weekje terug.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:58 schreef Tijn het volgende:
Hey Sjoewe, dit al gezien?
Voor iedereen die iets met muziek en computers doet is dit wat Melodyne hier laat zien een flink "holy shit wtf zomg" momentje
Ik vind jou het toonbeeld van de teloorgang van Nederland. Gebrekkige intellectuele capaciteiten wensen te compenseren met morele superioriteit op basis van achterhaalde ideeen die hip en actueel waren in de jaren zestig en begin jaren zeventig, maar nu totaal niet meer van deze tijd zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als een titel een garantie bood zou ik zeker onder de indruk zijn. Ik denk alleen dat jij het zoveelste bewijs bent van het feit dat je met 3 titels nog steeds zo dom kunt zijn als een visstick. Begrijp me niet verkeerd, ze zult vast en zeker een heleboel weten over een vakgebied enz. Maar dat maakt je overduidelijk nog geen maatschappelijk wonder.
Maar genoeg hierover want zoals ik al zei iedereen in Nederland mag zo zijn eigen mening hebben. Al komt die mening neer op de stigmatisering van meer dan een miljoen andere Nederlanders....
Rotterdam, Utrecht en idd ook een tijdje Maastricht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Als ik die combo zie dan moet dat bijna wel in Maastricht geweest zijn.
Dat ligt er waarschijnlijk aan dat ze het adres inmiddels wel kennen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Btw...de bestelling via AppleStore VS naar mijn Florida suite is gecancelled om onduidelijke redenen. Misschien is het adres nog niet helemaal bekend? Via mijn NL CC kon ik nl. ook in de US store mijn iPhone bestellen en laten afleveren in Detroit.
Ah well, Amazon does the trick. AppleTV 160GB plus HDMI kabels voor 235 euro on their way.
Misschien weet apple welke adressen van MyUs zijn en blokkeren ze diequote:Op donderdag 27 maart 2008 12:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Btw...de bestelling via AppleStore VS naar mijn Florida suite is gecancelled om onduidelijke redenen. Misschien is het adres nog niet helemaal bekend? Via mijn NL CC kon ik nl. ook in de US store mijn iPhone bestellen en laten afleveren in Detroit.
Ah well, Amazon does the trick. AppleTV 160GB plus HDMI kabels voor 235 euro on their way.
Apple die vergeet z'n EULA te updaten voor Windows..quote:Apple forbids Windows users from installing Safari for Windows
First they mock web security. Then EULAs
By Cade Metz in San Francisco → More by this author
Published Wednesday 26th March 2008 19:31 GMT
In using Apple Software Update to slip his Safari browser onto millions of Windows PCs, Steve Jobs didn't just undermine "the security of the whole Web". He's made a mockery of end user licensing agreements.
As spotted by our Italian friends at setteB.IT, Apple's Safari license says that users are permitted to install the browser on no more than "a single Apple-labeled computer at a time." This means that if you install Safari for Windows on a Windows PC, you're violating the license.
Safari License Agreement
Apple dabbles in paradox
Early last week, as Apple unveiled Safari version 3.1, it began offering the browser to Windows users via the Apple Software Update tool that accompanies iTunes and Quicktime. In other words, millions of people who don't use Safari have now been confronted with a pop-up window that lists the browser as an important software "update."
And this is an offer that many iTunes and Quicktime users are less than likely to refuse. When that pop-up window pops up, the go-ahead-and-install-Safari button is checked by default.
Apple Software Update pushes Safari
Apple forces Safari onto Windows
But you'll also notice that in pushing Safari onto Windows machines, Apple Software Update points out that Safari is subject to an Apple licensing agreement. "Use of this software is subject to the original Software License Agreement(s) that accompanied the software being updated," the "updater" says. And that licensing agreement forbids the use of Safari on Windows machines.
The agreement was last updated in January of this year, six months after Safari for Windows made its debut.
According to Jonathan Kramer, a tech-minded attorney with the Kramer Telecom Law Firm, you aren't in any legal danger if you install Safari for Windows on a Windows PC. Apple can't enforce a contract clause that doesn't make sense. "We call this an impossibility issue," Kramer told us. "You can't enforce a term that's impossible."
So this is merely a case of Apple making itself look silly. ®
Zou je EULA niet moeten overlaten aan legal-afdelingen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat ze in Cupertino op zoek zijn naar een nieuwe stagaire
Opzich niet zo vreemd als je zoveel iPhones besteld op hetzelfde adres. En als je vaak genoeg bij de Apple Store komt gaan ze je natuurlijk ook wel herkennen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, ik vermoed dat het wellicht ah adres ligt. Ik las elders al dat die chick Ellen van fromus2eu ook weinig meer kan bestellen bij de AppleStore.
Ik probeer het gewoon later nog 's een keertje.
Ze registreren toch je creditcard number?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:19 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Opzich niet zo vreemd als je zoveel iPhones besteld op hetzelfde adres. En als je vaak genoeg bij de Apple Store komt gaan ze je natuurlijk ook wel herkennen.
Hetzelfde adres? Ik dacht dat elk lid een eigen P.O. box kreeg?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:19 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Opzich niet zo vreemd als je zoveel iPhones besteld op hetzelfde adres. En als je vaak genoeg bij de Apple Store komt gaan ze je natuurlijk ook wel herkennen.
Bij myus inderdaad. Maar ik had het over Ellen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hetzelfde adres? Ik dacht dat elk lid een eigen P.O. box kreeg?
Hee, mocht jij in de nabije toekomst je MBP nog gaan Sobchakken, hou me op de hoogte, mijn zus wil er nl eentje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, ik vermoed dat het wellicht ah adres ligt. Ik las elders al dat die chick Ellen van fromus2eu ook weinig meer kan bestellen bij de AppleStore.
Ik probeer het gewoon later nog 's een keertje.
Ja, je krijgt een suite-nummer. Sounds a bit corny...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hetzelfde adres? Ik dacht dat elk lid een eigen P.O. box kreeg?
Ik zit er toevallig wel aan te denken, ja. Hij is alweer 16 maanden oud.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hee, mocht jij in de nabije toekomst je MBP nog gaan Sobchakken, hou me op de hoogte, mijn zus wil er nl eentje.
In dit geval kennelijk niet, tochquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou je EULA niet moeten overlaten aan legal-afdelingen?
Is dat MyUS ook wel het geval?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:51 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bij myus inderdaad. Maar ik had het over Ellen.
Huh ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:57 schreef Sjoewe het volgende:
WTF
http://offer.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=220217084839
Ach ja, als een idiot dat er voor wil betalen, be my guest..quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:57 schreef Sjoewe het volgende:
WTF
http://offer.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=220217084839
quote:WE SHIP ONLY IN US!!!!
Je zou het haast denken jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:41 schreef JoMo0 het volgende:
Wat een rust in dit topic , zit iedereen Fitna te gluren ofzo ?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Lexmark.
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel printerdrivers. Mijn HP printerdrivers zijn logge PPC drivers die het over het netwerk voor geen meter doen.
Maar Lexmark weet hoe het moet! CD-tje erin, gelijk een native OS X installatieprogramma, vervolgens een superstrakke wizard (dus exact volgens de Apple guidelines en in Cocoa), en in letterlijk 3 stappen hing de printer aan mijn WiFi netwerk. "Wilt u de draadloze netwerk instellingen van uw computer ook op uw printer gebruik?" , een keertje op " Ja " klikken en hij deed het perfect!
Zo'n tof apparaat. Ik kan bv. nu naar de printer lopen, een paar blaadjes in de sheetfeeder, "Scan to 'Macbook' ", " Scan to 'iPhoto' ", en het gaat allemaal draadloos van de printer naar mijn Macbook. Keurig in iPhoto!!!
Welke serie is dit?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde van die MBP natuurlijk![]()
Beetje een serie met wat Nerd-humor, maar ik geloof dat vrij veel mensen in deze SC de serie wel kunnen waarderen.
iig, weerspiegeld het wel het gedrag van een aantal ex-studiegenoten van mij, echt weer heel typisch
Big Bang Theory, persoonlijk vind ik aflevering 7 en 8quote:
niet echt neequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Zo die Fitna film is duidelijk niet met Final Cut ofzo gemaakt
mijn 6300 is vandaag gestopt met trillenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
Voor 1 dollarcent heb ik twee verloopstekkers gekocht voor m'n nokialader. Zodat ik 'de-gewone-nokia-lader-die-werkelijk-iedereen-in-nederland-heeft' ook kan gebruiken in m'n vandaag aangeschafte Nokia 6300.
Typetje "ik leen altijd de oplader van mijn vrienden" ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
Voor 1 dollarcent heb ik twee verloopstekkers gekocht voor m'n nokialader. Zodat ik 'de-gewone-nokia-lader-die-werkelijk-iedereen-in-nederland-heeft' ook kan gebruiken in m'n vandaag aangeschafte Nokia 6300.
OHNOES!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
mijn 6300 is vandaag gestopt met trillen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hey....mijn AppleTV staat al in Memphis, Tennessee
quote:I'm going to Graceland
Graceland
In Memphis Tennessee
I'm going to Graceland,
Je laat hem dan ook gelijk weer doorsturen .. ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hey....mijn AppleTV staat al in Memphis, Tennessee
quote:Lord I've really been real stressed
Down and out, losin ground
Although I am black and proud
Problems got me pessimistic
Brothers and sisters keep messin up
Why does it have to be so dman tuff?
I don't know where I can go
To let these ghosts out of my skull
My grandmas past, my brothers gone
I never at once felt so alone
I know you're supposed to be my steering wheel
Not just my spare tire (home)
But lord I ask you (home)
To be my guiding force and truth (home)
For some strange reason it had to be (home)
He guided me to Tennessee (home)
Ben nog even door de US Diesel Store aan het snuffelen, maar als ik daar niets vind laat ik hem wel asap naar NL doorsturen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:02 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je laat hem dan ook gelijk weer doorsturen .. ?
Ja, zoiets doet MyUS blijkbaar standaard. En het pakketje is al bijna bij mij 'thuis'quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:54 schreef JoMo0 het volgende:
Oké.
Ik zou in ieder geval wel het bedrag wat op de doos komt een stuk kleiner maken. Vanwege de BTW en anders sponsor je Bea en aaghangsel weer. En dat doen we al genoeg ..
Assume the position!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
Afscheid nemen van NY en dan begint het grote douaneavontuur
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
Afscheid nemen van NY en dan begint het grote douaneavontuur
In NY in ieder geval wel. Maar Frisco is natuurlijk een stuk dichterbij Steve en z'n aura.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:06 schreef JoMo0 het volgende:
Wordt moeilijk volgens mij. Was het niet zo dat de 16 GB moeilijk verkrijgbaar is .. ?
Tilburg represent. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zou leuk zijn als 'ie hier wordt geïntroduceerd, maar in Tilburg?
Don't get me wrong, niets mis met Tilburg. Maar nou niet bepaald de wereldstad waar je iets groots als dit zou presenteren, niet?quote:
Ik ben er geboren. En dat was ook groot nieuws.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Don't get me wrong, niets mis met Tilburg. Maar nou niet bepaald de wereldstad waar je iets groots als dit zou presenteren, niet?
Als het goed is wel ja. Anders even ergens Office leechen. iWork moet je ook kopen dus kun je je afvragen wat je wilt gaan kopen. iWork of Office ..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:24 schreef sweetysven het volgende:
Ik wil een Imac bestellen maar had een paar vraagjes:
- kan ik bestanden van windows office gewoon bewerken en openen met iWork? Of toch maar Office voor Apple erbij kopen?
- Hoe moeilijk is het om Windows Vista/XP erop te krijgen, dit kan gewoon via Bootcamp meen ik, of zit dit tegenwoordig ingebouwd in Leopard?
Bedankt.
Nee, de batterij in een MacBook of iPod moet je nooit volledig ontladen omdat je dan het geheugen-effect krijgt, waardoor de batterij capaciteit verliest. Het volledig ontladen en opladen is iets uit het tijdperk van nikkel-batterijen. Bij de huidige lithium-ion batterijen heeft het alleen nadelige gevolgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:37 schreef donald_dick het volgende:
is er een programma voor me macbook pro om me batterij volledig te ontladen en daarna op te laden, in de hoop dat me batterij beter presteert
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Anders even ergens Office leechen. iWork moet je ook kopen dus kun je je afvragen wat je wilt gaan kopen. iWork of Office ..
En ja XP is zo gepiept. Even de Bootcamp assistent openen , partitie maken , Windows installeren en dan even de Leopard DVD voor de drivers. En dan werkt het.
Om hem te kalibreren wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:44 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Nee, de batterij in een MacBook of iPod moet je nooit volledig ontladen omdat je dan het geheugen-effect krijgt, waardoor de batterij capaciteit verliest. Het volledig ontladen en opladen is iets uit het tijdperk van nikkel-batterijen. Bij de huidige lithium-ion batterijen heeft het alleen nadelige gevolgen.
PC5300 SODIMM ja. Laptopgeheugen gaat erin. Merk maak niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:46 schreef sweetysven het volgende:
[..]
Bedankt!
En over extra geheugen, ik begreep dat je deze zelf erg goedkoop los erbij kon kopen. Kan ik in principe elk DDR2 PC5300 667 Mhz geheugen van 2x 2gigabyte erin drukken? Of zijn er nog bepaalde merken die je nodig hebt?
Ok. Haal ik morgen er meteen maar 2 geheugen bankjes erbij, kosten toch geen drol meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
PC5300 SODIMM ja. Laptopgeheugen gaat erin. Merk maak niet zoveel uit.
Was jij trouwens vroeger niet heel erg anti-Apple enzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:37 schreef donald_dick het volgende:
is er een programma voor me macbook pro om me batterij volledig te ontladen en daarna op te laden, in de hoop dat me batterij beter presteert
anti ipod, en nog steedsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Was jij trouwens vroeger niet heel erg anti-Apple enzo?
het probleem is dat mijn batterij volgens coconut nog 53 % healty was, maar als ik hem normaal gebruik zonder hem aan het lichtnet te hangen stijgt dat langzaam naar 90 procent. En dat is niet zo gek als ik hem elke dag 10 uur gebruik met 200 cycliquote:
Topquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, dat MyUS werkt best prima. Kreeg nu een mailtje dat het pakket met de AppleTV inderdaad is aangekomen en met een klik kon in het laten verzenden naar mijn adres. Vooralsnog gaat dit allemaal erg prima.
Nou...de Apple TV ligt al bij de DHL-hub te wachten op een vluchtje naar Brussel. Beter en sneller dan verwacht.quote:Date and time Status DHL Facility Location
3/29/2008 1:18 am In transit. Wilmington, OH
Tot hoever mag je wel gaan dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:44 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Nee, de batterij in een MacBook of iPod moet je nooit volledig ontladen omdat je dan het geheugen-effect krijgt, waardoor de batterij capaciteit verliest. Het volledig ontladen en opladen is iets uit het tijdperk van nikkel-batterijen. Bij de huidige lithium-ion batterijen heeft het alleen nadelige gevolgen.
Wat verwacht je dan? Dat Steve persoonlijk naar een 1 of andere wazig bedrijf gaat om te zeggen: Hoi hier heb je de iPhone. Gezien andere landen komt dat vanzelf met een 1 of andere conferentie.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat Steve persoonlijk naar een 1 of andere wazig bedrijf gaat om te zeggen: Hoi hier heb je de iPhone. Gezien andere landen komt dat vanzelf met een 1 of andere conferentie.
En nu ligt ie al bij JFKquote:Date and time Status DHL Facility Location
3/29/2008 6:23 am Transit through DHL facility New York City Gateway, NY
Hier doet ie het gewoonquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
OMG!! Eins! De store is down. Zou het??
Paniekzaaiertquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
OMG!! Eins! De store is down. Zou het??
Slecht hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
Smooth as silk, zonder met de ogen te knipperen langs de douane gelopen met $ 2300 aan Apple-goodies in mijn tas.
ik wil een lijstje zienquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
Smooth as silk, zonder met de ogen te knipperen langs de douane gelopen met $ 2300 aan Apple-goodies in mijn tas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |