Sterker nog, je motor zal nooit geen olie meer verbruiken want de olie verbrand niet! Je bespaard zo 20% op je vebruik want de ecu kijkt wat voor mooie olie je hebt en spuit daarom minder inquote:U heeft de groenste en meest innovatieve energie-vinding van 2008 gevonden!
Ontdek ook hoe u met onze toepassingen uw huidige smeermiddelen kunt vervangen door onze natuurlijke smeermiddelen for life! Dus nooit meer (motor)olie verversen. Door betere en schonere smering kunt u substantieel besparen op onderhoudskosten en brandstof. En zo draagt u direct bij aan een schoner milieu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ja zo zit het! Zo heb je ook de kwaadaardige pleepapierfabrikanten die houden de fabel in stand dat je na het poepen je kont af moet vegen! Als ze zouden verklappen dat dat eigenlijk helemaal niet hoeft zouden ze geen pleepapier meer verkopen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Neluhz het volgende:
Natuurlijk, olie die levenslang meegaat. de olie die in de verbrandingskamer terechtkomt loopt zeker via de verbrandingskamer weer terug het carter in, zonder daarbij te verbranden of enigzins vies te worden.
Ook is het natuurlijk zo dat de grote oliefabrikanten dit allang uit hadden kunnen vinden, doch dat echter niet gedaan hebben omdat ze anders geen olie verkopen
Dit vond je zelf ook zo ongeloofwaardig dat je het toen snel probeerde te verwijderen maar ipv op 'edit' op de 'quote' knop duwde ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:12 schreef 29081963 het volgende:
Ze vertellen er niet bij dat je met deze brandstof in een keer een giga hoge CO2 UITSTOOT REALISEERD !!!!!
Ik heb een leuke sprintauto, geef mij die olie dan maar. Zullen we afspreken dat als over een jaar de olie (en motor) nagekeken word door een onafhankelijk bedrijf en er enige vorm van slijtage is ontstaan door gebruik van verkeerde/slechte/niet-ververste olie jullie een nieuw blok voor me betalen (als in; blok met minder dan 75dkm, verlichte internals, nieuwe lagers en zuigers? En owee als m'n cilinderkop schade heeft...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:12 schreef 29081963 het volgende:
Jullie moeten eens kijken op: http://www.greentec.nl/concept.pdf . Hierin wordt uitgelegt hoe deze olie werkt met een speciaal concept. Er wordt ook uitgelegt hoe wij al 80 jaar lang bedonderd worden door de oliemaatschapijen en dat er industieel en in de automotive branche grote schades ontstaan door gebruik van de huidige smeerboel bende die ook nog eens kankerverwekkend is.
GreenTec Oils heeft al duurtesten van meer als 50.000 draaiuren ( 5 jaar lang 24 uur per dag continu)doorstaan met grote energie besparingen van 8 tot 15 % en geen olie wissels meer.
Dus al dat slappe gelul in de ruimte van de BIOSTABIEL enzo..... is een stukje desinterresse van partijen die zich in het OOOTJE genomen voelen door de gevestigde order niet zo belangrijk vinden maar zich wel in de broek gescheeten voelen! ! ! !
Iedereen moet een roetfilter op zijn auto hebben omdat de BRANDSTOF IN NEDERLAND ZO SUPPER BOCHT GEMAAKT WORDT DOOR DIE GROTE PARTIJEN. Shell heeft nu weer de nieuwe brandstof reclame GAZ TO LIQUID???? Lekker leuk dat je met een pyrolise proces van 80 jaar oud nu in een keer een schonere diesel van aardgas kan maken en volgend jaar de consument deze brandstof voor de hoofdprijs kan gaan kopen ( en je hebt in een keer geen roetfilter meer nodig???) Ze vertellen er niet bij dat je met deze brandstof in een keer een giga hoge CO2 UITSTOOT REALISEERD !!!!! Laat Shell en die andere olie giganten maar eens normaal hun belasting in Nederland gaan betalen dan zal de minister van financien ook weer eens blij worden.( ze betalen gemiddeld een bedrag wat misschien 8 tot 10 % is van de 25 % die ze eigenlijk moeten betalen. Nederland moet maar eens wakker geschud worden door partijen zoals GreenTec Oils.
geregistreerd op: woensdag 26 maart 2008 @ 16:31quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef 29081963 het volgende:
blaat
Wat hij zegt doe ik heel graag aan meequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Ik heb een leuke sprintauto, geef mij die olie dan maar. Zullen we afspreken dat als over een jaar de olie (en motor) nagekeken word door een onafhankelijk bedrijf en er enige vorm van slijtage is ontstaan door gebruik van verkeerde/slechte/niet-ververste olie jullie een nieuw blok voor me betalen (als in; blok met minder dan 75dkm, verlichte internals, nieuwe lagers en zuigers? En owee als m'n cilinderkop schade heeft...
Durf je dat aan? Zal 'm wel netjes warmrijden.
Warmrijden? Ben je gek!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Ik heb een leuke sprintauto, geef mij die olie dan maar. Zullen we afspreken dat als over een jaar de olie (en motor) nagekeken word door een onafhankelijk bedrijf en er enige vorm van slijtage is ontstaan door gebruik van verkeerde/slechte/niet-ververste olie jullie een nieuw blok voor me betalen (als in; blok met minder dan 75dkm, verlichte internals, nieuwe lagers en zuigers? En owee als m'n cilinderkop schade heeft...
Durf je dat aan? Zal 'm wel netjes warmrijden.
Zelfs bij -20 starten en gelijk vol gassen hoor! Ideaal toch, hoef je niet eens eerst rustig aan te doen tot je hem tot in het rode kan trekkenquote:De smeereigenschappen van al onze olieën 'hot' tot 240°C en 'cool' bij -40°C even goed zijn.
Gaarne! Lijkt me bere interresant!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef frenkck het volgende:
Ik heb zeer diepgaande olie discussies gelezen op motor-forum.nl door een absolute specialist op dit gebied en deed ook laboratorium onderzoek op diversie oliën. Interessant om hem hier eens heen te slepen, zal kijken of ik hem kan aanspreken als ik hem kan terug vinden op dat forum.
Graag!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef frenkck het volgende:
Ik heb zeer diepgaande olie discussies gelezen op motor-forum.nl door een absolute specialist op dit gebied en deed ook laboratorium onderzoek op diversie oliën. Interessant om hem hier eens heen te slepen, zal kijken of ik hem kan aanspreken als ik hem kan terug vinden op dat forum.
ehm, 240 graden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef frenkck het volgende:
Heel leuk hoor, maar een motor kan op sommige punten warmer worden dan 240 graden celcius.
En die PDF heb ik doorgelezen, ik kan echter weinig wetenschappelijke onderbouwing vinden.
Olie komt ook wel degelijk in de verbrandingskamer terecht, zij het in zeer kleine hoeveelheden. Normaal verbrand dit, maar daardoor zou de olie hoeveelheid langzaam aan teruglopen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ehm, 240 graden?
Niet op plekken waar olie komt iig.
nog nooit van een olie gekoelde turbo gehoord zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ehm, 240 graden?
Niet op plekken waar olie komt iig.
Turbo was ik vergetenquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nog nooit van een olie gekoelde turbo gehoord zeker?
tap maar eens een thermokoppel in een turbo. je zal schrikken welke temperaturen er voorbij komen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:44 schreef Jegorex het volgende:
Die slogans zijn ook wel leuk om te zien
" GREENTEC : De lucht wordt weer blauw... "
Daar ga je al de mist in met je 'wetenschappelijke' testquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef 29081963 het volgende:
GreenTec Oils heeft al duurtesten van meer als 50.000 draaiuren ( 5 jaar lang 24 uur per dag continu)doorstaan met grote energie besparingen en geen olie wissels meer.
Waarom zou je kleppen smeren als je op benzine rijdt?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:21 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
Enige wondermiddel die ik geloof is FlashLube...![]()
![]()
Smeert de kleppen.. als je op LPG rijd, en ook als je op benzine rijd
5 jaar lang volcontinu is bij mij 43000 uur. Toch een afwijking van 13% .quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef 29081963 het volgende:
Jullie moeten eens kijken op: http://www.greentec.nl/concept.pdf . Hierin wordt uitgelegt hoe deze olie werkt met een speciaal concept. Er wordt ook uitgelegt hoe wij al 80 jaar lang bedonderd worden door de oliemaatschapijen en dat er industieel en in de automotive branche grote schades onstaan door gebruik van de huidige smeerboel bende die ook nog een kankerverwekkend is.
GreenTec Oils heeft al duurtesten van meer als 50.000 draaiuren ( 5 jaar lang 24 uur per dag continu)doorstaan met grote energie besparingen en geen olie wissels meer.
Dus al dat slappe gelul in de ruimte van de BIOSTABIEL enzo..... is een stukje desinterresse van partijen die zich in het OOOTJE genomen worden door de gevestigde order niet zo belangrijk vinden maar zich wel in de broek gescheeten voelen! ! ! !
Iedereen moet een roetfilter op zijn auto hebben omdat de BRANDSTOF IN NEDERLAND ZO SUPPER BOCHT GEMAAKT WORDT DOOR DIE GROTE PARTIJEN. Shell heeft nu weer de nieuwe brandstof reclame GAZ TO LIQUID???? Lekker leuk dat je met een pyrolise proces van 80 jaar oud nu in een keer een schonere diesel van aardgas kan maken en volgend jaar de consument deze brandstof voor de hoofdprijs kan gaan kopen ( en je hebt in een keer geen roetfilter meer nodig???) Laat Shell en die andere olie giganten maar eens normaal hun belasting in Nederland gaan betalen dan zal de minister van financien ook weer eens blij worden.( ze betalen gemiddeld een bedrag wat misschien 8 tot 10 % is van de 25 % die ze eigenlijk moeten betalen.Nederland moet maar eens wakker geschud worden door partijen zoals GreenTec Oils
Heb je schrikkeljaren meegeteldquote:Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
5 jaar lang volcontinu is bij mij 43000 uur. Toch een afwijking van 13% .
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:01 schreef Neluhz het volgende:
[..]
ALS een auto elke dag goed warmgereden wordt en veel lange ritten maakt, dus dat de olie flink heet wordt, kun je best lang met je olie doen, Controleer dan wel goed je carterventilatie.
Als er korte stukken met een auto gereden worden (zoals boodschappen doen in een winkelcentrum dichtbij) is een jaar echt de maximale termijn, als je zuinig op je auto bent is een half jaar misschiel wel aan te raden. Als de olie niet warm genoeg wordt krijgt water wat bij de verbranding ontstaat wat in de olie terecht komt niet de kans te verdampen. Het gevolg is dat er mayonaise ontstaat, en na enige tijd zwarte drap. Als deze drap in bijv. klepstoters terechtkomt kun je je motor vaarwel zeggen.
De werking van de carterventilatie is hierbij erg belangerijk omdat deze de rotzooi grotendeels afvoert en ook vocht afvoert.
omdat het onzin is om het af te tappen voor de eerste kilometer dat we op benzine rijden..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:59 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Waarom zou je kleppen smeren als je op benzine rijdt?
Had ik niet eens uitgerekend, maar inderdaad zegquote:Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef dubidub het volgende:
5 jaar lang volcontinu is bij mij 43000 uur. Toch een afwijking van 13% .
leuk je rijd zo een echte trabantquote:Op woensdag 2 april 2008 18:04 schreef Dualdude het volgende:
Ik hoef ook nooit mn olie te verversen, ik rijd 2-takt
De website geeft imho al wel duidelijk een beeld van de professionaliteit van die toko
Vind je het gek als zo'n kwibus met GROTE LETTERS een product aanprijst en vervolgens alleen naar documenten op de Greentec site verwijst. Kom dan ook met een onafhankelijke bron als deze:quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef lottumracing het volgende:
Jammer dat hier zoveel geblaat wordt....
Dyson stofzuigers zijn dan ook gigantische overgehypte kutdingen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef lottumracing het volgende:
Jammer dat hier zoveel geblaat wordt....
Senter Novem heeft hen de Innovatieprijs 2008 gegeven en MKB Energie Idee 2008....en ze hebben laatst in technisch weekblad of ingenieur gestaan....op de site staan meer van deze verhalen zoals deze: http://www.greentec.nl/GTA006.pdf ...dit zijn allemaal betrouwbare instituten danwel bedrijven....
er staan op de site en in de ingenieur genoeg praktijk voorbeelden die het concept aantonen....mss niet overal toepasbaar ........dit is een heel specifiek onderwerp slijtage en smering maar schijnbaar denkt iedereen hier expert in te zijn....
Dyson stofzuiger liep ook tegen veel sceptisme aan toen hij een nieuw concept stofzuiger uitvond....we kennen het complete verhaal inmiddels....ik hoop dat ook dit bedrijf het verhaal waar kan maken....
en daarbij een slechte website lijkt het inderdaad op een telsel reclame....dat geef ik wel toe ja....mijn insteek was ook andersom dat ik eerst het stuk uit de ingenieur/techn. weekblad had en daarbij de senter novem prijs....daarna ging ik zoeken op internet en kwam ik hier terecht....kan het dus ook wel een beetje begrijpenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vind je het gek als zo'n kwibus met GROTE LETTERS een product aanprijst en vervolgens alleen naar documenten op de Greentec site verwijst. Kom dan ook met een onafhankelijke bron als deze:
http://www.senternovem.nl(...)arende_innovatie.asp
In het verleden zijn er te veel kwakzalvers geweest die hetzelfde beloofden maar niet waarmaakten. Vandaar de enorme scepsis.
quote:
Heb een Trabant inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2008 19:04 schreef densmee het volgende:
[..]
leuk je rijd zo een echte trabant![]()
of is het een brommert![]()
Laat zijn olie eens "uitdruppelen" danquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:35 schreef Robin__ het volgende:
Laatst een stuk in de krant.. over de 'olieverversmafia' waarin de voormalig directeur van (de nl tak?) van castrol beweerde dat zijn auto al 350.000km op die olie reed (wat natuurlijk bullshit is want na een ton is de eerst 5 liter sowieso wel weg gefikt)
Het verversen van motorolie was iig complete onzin volgens de beste man.. (en nee het was geen 1 april) nog iemand dat gelezen toevallig?
Of zijn motor verbruikt zoveel olie dat verversen inderdaad niet nodig is. Je moet hem alleen maar bijvullenquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:35 schreef Robin__ het volgende:
Laatst een stuk in de krant.. over de 'olieverversmafia' waarin de voormalig directeur van (de nl tak?) van castrol beweerde dat zijn auto al 350.000km op die olie reed (wat natuurlijk bullshit is want na een ton is de eerst 5 liter sowieso wel weg gefikt)
Het verversen van motorolie was iig complete onzin volgens de beste man.. (en nee het was geen 1 april) nog iemand dat gelezen toevallig?
Opzich een goede, potentiel geld of schade besparende, zaak. Die 350dkm was meer een lokkertje dus eigenlijk.quote:Op zondag 13 april 2008 20:10 schreef Spamblik het volgende:
Die vent verkoopt nu een apparaatje wat je aan je peilstok hangt wat de kwaliteit van de olie meet en aangeeft wanneer je het moet vervangen. Hij probeert eigenlijk z'n eigen product te verkopen.
Heb je meteen je besparing gevondenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
5 jaar lang volcontinu is bij mij 43000 uur. Toch een afwijking van 13% .
Brommertquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:31 schreef frenkck het volgende:
Ik wil eerst wel eens een analyse zien van een erkend laboratorium die gespecialiseerd is in smeermiddelen voordat ik conclusies ga trekken van een website opgebouwd in frontpage.
Zo'n PDFje kan iedereen maken natuurlijk. Onafhankelijke onderzoeken willen we zien!
Leuk dat er 50.000 draaiuren zijn gemaakt in een duurtest, waar kan ik dat terug lezen?
En ook leuk hoor die site, maar waarom kan je niet gewoon een flesje olie kopen zodat ik het in mijn brommer kan gooien en zelf eens kan testen?
Ik ken het bewuste artikel, op het w123forum ook veel over gediscusieerd:quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:35 schreef Robin__ het volgende:
Laatst een stuk in de krant.. over de 'olieverversmafia' waarin de voormalig directeur van (de nl tak?) van castrol beweerde dat zijn auto al 350.000km op die olie reed (wat natuurlijk bullshit is want na een ton is de eerst 5 liter sowieso wel weg gefikt)
Het verversen van motorolie was iig complete onzin volgens de beste man.. (en nee het was geen 1 april) nog iemand dat gelezen toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |