abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2008 @ 16:30:19 #51
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57717097
Leuk, die capslock
  maandag 31 maart 2008 @ 01:28:14 #52
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_57729434
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef 29081963 het volgende:
GreenTec Oils heeft al duurtesten van meer als 50.000 draaiuren ( 5 jaar lang 24 uur per dag continu)doorstaan met grote energie besparingen en geen olie wissels meer.
Daar ga je al de mist in met je 'wetenschappelijke' test
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_57730826

Enige wondermiddel die ik geloof is FlashLube...
Smeert de kleppen.. als je op LPG rijd, en ook als je op benzine rijd
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_57732991
quote:
Op maandag 31 maart 2008 08:21 schreef Turquaz52 het volgende:

Enige wondermiddel die ik geloof is FlashLube...
Smeert de kleppen.. als je op LPG rijd, en ook als je op benzine rijd
Waarom zou je kleppen smeren als je op benzine rijdt?
  maandag 31 maart 2008 @ 12:28:10 #55
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57734780
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef 29081963 het volgende:
Jullie moeten eens kijken op: http://www.greentec.nl/concept.pdf . Hierin wordt uitgelegt hoe deze olie werkt met een speciaal concept. Er wordt ook uitgelegt hoe wij al 80 jaar lang bedonderd worden door de oliemaatschapijen en dat er industieel en in de automotive branche grote schades onstaan door gebruik van de huidige smeerboel bende die ook nog een kankerverwekkend is.
GreenTec Oils heeft al duurtesten van meer als 50.000 draaiuren ( 5 jaar lang 24 uur per dag continu)doorstaan met grote energie besparingen en geen olie wissels meer.
Dus al dat slappe gelul in de ruimte van de BIOSTABIEL enzo..... is een stukje desinterresse van partijen die zich in het OOOTJE genomen worden door de gevestigde order niet zo belangrijk vinden maar zich wel in de broek gescheeten voelen! ! ! !
Iedereen moet een roetfilter op zijn auto hebben omdat de BRANDSTOF IN NEDERLAND ZO SUPPER BOCHT GEMAAKT WORDT DOOR DIE GROTE PARTIJEN. Shell heeft nu weer de nieuwe brandstof reclame GAZ TO LIQUID???? Lekker leuk dat je met een pyrolise proces van 80 jaar oud nu in een keer een schonere diesel van aardgas kan maken en volgend jaar de consument deze brandstof voor de hoofdprijs kan gaan kopen ( en je hebt in een keer geen roetfilter meer nodig???) Laat Shell en die andere olie giganten maar eens normaal hun belasting in Nederland gaan betalen dan zal de minister van financien ook weer eens blij worden.( ze betalen gemiddeld een bedrag wat misschien 8 tot 10 % is van de 25 % die ze eigenlijk moeten betalen.Nederland moet maar eens wakker geschud worden door partijen zoals GreenTec Oils
5 jaar lang volcontinu is bij mij 43000 uur. Toch een afwijking van 13% .
pi_57735478
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef dubidub het volgende:

[..]

Heb je schrikkeljaren meegeteld

Zoals ik zojusit zeg in het topic: Welke motorolie?
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:01 schreef Neluhz het volgende:

[..]

ALS een auto elke dag goed warmgereden wordt en veel lange ritten maakt, dus dat de olie flink heet wordt, kun je best lang met je olie doen, Controleer dan wel goed je carterventilatie.
Als er korte stukken met een auto gereden worden (zoals boodschappen doen in een winkelcentrum dichtbij) is een jaar echt de maximale termijn, als je zuinig op je auto bent is een half jaar misschiel wel aan te raden. Als de olie niet warm genoeg wordt krijgt water wat bij de verbranding ontstaat wat in de olie terecht komt niet de kans te verdampen. Het gevolg is dat er mayonaise ontstaat, en na enige tijd zwarte drap. Als deze drap in bijv. klepstoters terechtkomt kun je je motor vaarwel zeggen.
De werking van de carterventilatie is hierbij erg belangerijk omdat deze de rotzooi grotendeels afvoert en ook vocht afvoert.
pi_57748304
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:59 schreef Neluhz het volgende:

[..]

Waarom zou je kleppen smeren als je op benzine rijdt?
omdat het onzin is om het af te tappen voor de eerste kilometer dat we op benzine rijden..
Het is aangesloten op een vacuum buisje na de inlaatspruitstuk.. tja dan zuigt ie uit een reservoir.. Like this:

Die reservoir met de groene dop helemaal links..

Het is voor auto's die op gelode brandstof horen te rijden (of rijden) en op voertuigen op aardgas en LPG e.d. Volgens de site.
http://www.flashlube-europe.com/nl/home/home.html
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:33:51 #58
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_57757254
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:08 schreef Neluhz het volgende:

[..]

Heb je schrikkeljaren meegeteld

Daar kan dus maximum 48u bij komen, dus die 50.000 uren gaat ie juist niet halen
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:51:00 #59
24533 ACT-F
pi_57765750
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef dubidub het volgende:
Had ik niet eens uitgerekend, maar inderdaad zeg

Maar waar ik op doelde is dat een motor die continu draait niet representatief is voor een automotor die aan- en uitgezet wordt. Er zit zelfs een wereld van verschil in. Zoals Neluhz al aangaf gaat de kwaliteit van de olie hard achteruit als deze niet goed opgewarmd wordt, de welbekende korte ritten.
pi_57784372
Ik hoef ook nooit mn olie te verversen, ik rijd 2-takt

De website geeft imho al wel duidelijk een beeld van de professionaliteit van die toko
pi_57785728
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:04 schreef Dualdude het volgende:
Ik hoef ook nooit mn olie te verversen, ik rijd 2-takt

De website geeft imho al wel duidelijk een beeld van de professionaliteit van die toko
leuk je rijd zo een echte trabant

of is het een brommert
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_57795495
Waarom beld mr cleantec niet ff met een berg aan tv programma's over (technische) innovatie in nederland Dat je zo op tv samen met een of ander slim mannetje van tno gaat uitleggen waarom het zo goed is!

Gratis tip voor jullie
pi_57854978
Jammer dat hier zoveel geblaat wordt....

Senter Novem heeft hen de Innovatieprijs 2008 gegeven en MKB Energie Idee 2008....en ze hebben laatst in technisch weekblad of ingenieur gestaan....op de site staan meer van deze verhalen zoals deze: http://www.greentec.nl/GTA006.pdf ...dit zijn allemaal betrouwbare instituten danwel bedrijven....

er staan op de site en in de ingenieur genoeg praktijk voorbeelden die het concept aantonen....mss niet overal toepasbaar ........dit is een heel specifiek onderwerp slijtage en smering maar schijnbaar denkt iedereen hier expert in te zijn....

Dyson stofzuiger liep ook tegen veel sceptisme aan toen hij een nieuw concept stofzuiger uitvond....we kennen het complete verhaal inmiddels....ik hoop dat ook dit bedrijf het verhaal waar kan maken....
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:40:20 #64
24533 ACT-F
pi_57859813
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef lottumracing het volgende:
Vind je het gek als zo'n kwibus met GROTE LETTERS een product aanprijst en vervolgens alleen naar documenten op de Greentec site verwijst. Kom dan ook met een onafhankelijke bron als deze:

http://www.senternovem.nl(...)arende_innovatie.asp

In het verleden zijn er te veel kwakzalvers geweest die hetzelfde beloofden maar niet waarmaakten. Vandaar de enorme scepsis.
pi_57860186
En wat betekent dat voor rotatiemotors?
pi_57860323
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef lottumracing het volgende:

Senter Novem heeft hen de Innovatieprijs 2008 gegeven en MKB Energie Idee 2008....en ze hebben laatst in technisch weekblad of ingenieur gestaan....op de site staan meer van deze verhalen zoals deze: http://www.greentec.nl/GTA006.pdf ...dit zijn allemaal betrouwbare instituten danwel bedrijven....

er staan op de site en in de ingenieur genoeg praktijk voorbeelden die het concept aantonen....mss niet overal toepasbaar ........dit is een heel specifiek onderwerp slijtage en smering maar schijnbaar denkt iedereen hier expert in te zijn....

Dyson stofzuiger liep ook tegen veel sceptisme aan toen hij een nieuw concept stofzuiger uitvond....we kennen het complete verhaal inmiddels....ik hoop dat ook dit bedrijf het verhaal waar kan maken....
Dyson stofzuigers zijn dan ook gigantische overgehypte kutdingen.
Ze zuigen.
  zondag 6 april 2008 @ 00:07:55 #67
24533 ACT-F
pi_57860486
quote:
Op zondag 6 april 2008 00:00 schreef MaGNeT het volgende:
Ze zuigen.
!
pi_57860637
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 23:40 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Vind je het gek als zo'n kwibus met GROTE LETTERS een product aanprijst en vervolgens alleen naar documenten op de Greentec site verwijst. Kom dan ook met een onafhankelijke bron als deze:

http://www.senternovem.nl(...)arende_innovatie.asp

In het verleden zijn er te veel kwakzalvers geweest die hetzelfde beloofden maar niet waarmaakten. Vandaar de enorme scepsis.
en daarbij een slechte website lijkt het inderdaad op een telsel reclame....dat geef ik wel toe ja....mijn insteek was ook andersom dat ik eerst het stuk uit de ingenieur/techn. weekblad had en daarbij de senter novem prijs....daarna ging ik zoeken op internet en kwam ik hier terecht....kan het dus ook wel een beetje begrijpen
  zondag 6 april 2008 @ 00:39:00 #69
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_57861182
Komt het niet gewoon bij axxon vandaan?
http://www.axxon.nl/NL/sm(...)emen_automotive.html
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_57861818
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 23:55 schreef Faxie het volgende:
En wat betekent dat voor rotatiemotors?
Quote van Tjabbo:
pi_57971259
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:04 schreef densmee het volgende:

[..]

leuk je rijd zo een echte trabant

of is het een brommert

Heb een Trabant inderdaad
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:35:08 #72
87694 Robin__
letitredno
pi_57987534
Laatst een stuk in de krant.. over de 'olieverversmafia' waarin de voormalig directeur van (de nl tak?) van castrol beweerde dat zijn auto al 350.000km op die olie reed (wat natuurlijk bullshit is want na een ton is de eerst 5 liter sowieso wel weg gefikt)

Het verversen van motorolie was iig complete onzin volgens de beste man.. (en nee het was geen 1 april) nog iemand dat gelezen toevallig?
pi_57987828
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:35 schreef Robin__ het volgende:
Laatst een stuk in de krant.. over de 'olieverversmafia' waarin de voormalig directeur van (de nl tak?) van castrol beweerde dat zijn auto al 350.000km op die olie reed (wat natuurlijk bullshit is want na een ton is de eerst 5 liter sowieso wel weg gefikt)

Het verversen van motorolie was iig complete onzin volgens de beste man.. (en nee het was geen 1 april) nog iemand dat gelezen toevallig?
Laat zijn olie eens "uitdruppelen" dan
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 11 april 2008 @ 20:12:59 #74
24533 ACT-F
pi_57989483
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:35 schreef Robin__ het volgende:

Of zijn motor verbruikt zoveel olie dat verversen inderdaad niet nodig is. Je moet hem alleen maar bijvullen
pi_58006200
kut typo

'op die olie reed' moest zijn 'op de zelfde olie reed'

Gewone normale huistuin en keuken 10w40 that is.. k vond t ook nogal een vaag verhaal maar niemand die t ook gelezen heeft dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')