QFT!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
De Vulling, daar kom ik nooit.
't Is en blijft een paupertent
Was Rizzo niet in Bruxelles gisteren?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:37 schreef bassieVL het volgende:
Ik was gisteren nog eventjes in de Korenmaet en Bruxelles. Alleen rook het niet zo fris in Bruxelles.
Op een rustige dag ja. Op donderdag of zaterdag kun je geen meter voor- of achteruit en staat de herrie veuls te hard.quote:
Waar ga jij dan naartoe?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Op een rustige dag ja. Op donderdag of zaterdag kun je geen meter voor- of achteruit en staat de herrie veuls te hard.
Dat is lief van jequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:58 schreef DutchieBre het volgende:
Ik trakteer iedereen in dit topique op bier
Zelfs de droge bammetjes smaakten me goedquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef bassieVL het volgende:
Dat zijn de betere lunchpauzes.
*grom*quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:49 schreef Swiffer het volgende:
Ik benner weg van, houdoee!!
Er zaten genoeg mensen op het terras vanmiddag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Nu alleen nog ietsjes warmer en terrasjes
Heeft het toch geholpen!quote:Op zondag 30 maart 200813:38 schreef UvdP het volgende:
Nou, vooruit dan...
Hup NAC!!!
Ze staan tevens voor.
Best raar, dat het ontbijt om half drie niet meer op tafel staat.quote:Op zondag 30 maart 200814:42 schreef BossFight het volgende:
Gewoon zelf ontbijt staan smeren net!![]()
Het is hier ook niet meer wat het geweest is.![]()
Wij noemen het rond die tijd meestal lunch, en op zondag brunch want dat klinkt koelquote:Op zondag 30 maart 2008 14:45 schreef JDude het volgende:
Best raar, dat het ontbijt om half drie niet meer op tafel staat.
En of het geholpen heeft... Stiekem had het 4-1 moeten zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |