is bij jou dat glas dus ook halfleeg ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Wat versta je dan onder bijna weekend. Want eigenlijk moeten we nog gewoon 2 volle dagen hoor. Ik heb dat gevoel toch meer op donderdag "bijna weekend".
Whehehehe. Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:59 schreef BossFight het volgende:
Holy fuck, ik ben net in slaap gevallen in mijn bureaustoel.
heb niet zo best geslapen vannacht en schrik net wakker.
Hmm, das niet best.
Hé tof. Gefeliciteerd! Wat voor iets? En waar?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:45 schreef DutchieBre het volgende:
Bijna weekend inderdaad. Ik heb gister ook contract getekend voor een nieuwe baan .. Ik ben wel aardig in mijn hum
Ik heb vanmiddag nog een afspraak.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik zie het al helemaal voor me. Waarom ga je niet naar huis dan?
Zet een wekker voor de zekerheidquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:27 schreef BossFight het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een afspraak.
En ik zit wel lekker eigenlijk.
Merci .. Ze hebben me aangenomen op detacheringsbasis voor een marketing/communicatie functie. Daarentegen hebben ze nog geen opdracht voor me, maar krijg wel gewoon betaald als ze nog niets hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé tof. Gefeliciteerd! Wat voor iets? En waar?
Dan ben je niet de enige.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:59 schreef BossFight het volgende:
Holy fuck, ik ben net in slaap gevallen in mijn bureaustoel.
heb niet zo best geslapen vannacht en schrik net wakker.
Hmm, das niet best.
Spannend.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:45 schreef BossFight het volgende:
Ik wil er al heen sinds dat ik zeven ben volgens mij. En nu 16 jaar later gaat het dan eindelijk gebeuren... Misschien.
Zolang het op mijn werk is wel ja!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spannend.. Kun je er wel van slapen?
quote:
Zie TT!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Sommige mensen zijn hard aan het werk
Jij en werken....quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Jij en werken....
Jij werkt vijf minuten en gaat daarna 55 minuten Fok!ken
Behaarde Snodaard?quote:
IN WILLEKEURIGE VOLGORDEquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef BossFight het volgende:
TIETEN EN BIER!
Mja. True.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Behaarde Snodaard?
Sorry lieverd
Je weet toch dat ik van je houd?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef BossFight het volgende:
PIEMELS EN BIER!
Húúúúúúú!!!quote:
Meneerquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben nog nooit tijdens een les ofzo in slaap gevallen.
Zo blijf je mijn geheime FOKminnaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef veldmuis het volgende:
Dat hoeft voor mij niet zo nodig hier op het forum; straks word ik nog herkend.
Je mag 't me PM'enquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef veldmuis het volgende:
Dat hoeft voor mij niet zo nodig hier op het forum; straks word ik nog herkend.
ZOEEN RARE NAAM MENEER BONS.quote:Op woensdag 26 maart 200818:42 schreef veldmuis het volgende:
Meneer [afbeelding]-en +s zou je vermoorden
JONGE IK ZEI TOCH DAT ER EEN FOUT IN DE REBUS ZAG IK WOU HET AANPASSEN MAAR FOK WAS TE TRAAG JONGE IK ZAG HETquote:
Ik zie niets op de meldingenmeuk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:56 schreef bassieVL het volgende:
De brandweer kwam net bij de NHTV bij mij in de straat, gezien de sirenes kwamen ze denk ik niet op de koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |