Wel een lieverd, zo te zien..quote:Aanbieden of vragen van dieren is verboden.
d8 hetzelfde bij de titelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:04 schreef Neutrino het volgende:
He.. jammer.. Ik had gehoopt op een ander soort gratis poes..
Kat is erg aanhankelijk en vraagt redelijk veel aandacht. Als je thuis bent dan komt ze altijd bij je zitten, liefst op schoot en anders zo dicht mogelijk bij je. Ook is ze erg eigenwijs (welke kat nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:49 schreef davako het volgende:
Vertel eens wat meer want heb misschien wel interesse. Hoe is de kat? Hoe gedraagt zij zich?
Ze heeft vroeger altijd samen met een hond geleefd dus dat lijkt me goed moeten gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:19 schreef Ms.Poes het volgende:
Wat lief!
Ik zit er al een tijdje voorzichtig aan te denken want ik vind katten erg leuk, maar moet wel een paar dingen zeker weten voor ik eraan wil beginnen.
Hoe is ze met honden? Ik heb een klein rustig hondje. Ze moet er niet bang voor zijn maar ze moet hem vooral ook niet gaan terroriseren
Vangt ze vogels (in mijn tuin een no-go wegens zeldzame exemplaren)? Ik heb dus wel een heel mooie, grote tuin, ver van de openbare weg gelegen.
Ze heet Spicey en ze luistert inderdaad naar haar naam, je kan dr buiten roepen, dan komt ze aangerend en ook binnenshuis weet ze dondersgoed wie er bedoeld wordt met spiceyquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:35 schreef Ms.Poes het volgende:
Ook niet onbelangrijk: Hoe heet ze? en komt ze als je haar buiten roept?
Ik ga er even serieus over nadenken, risico voor de vogels blijft toch altijd aanwezig, 't is natuurlijk een kat. Kom er vanavond op terug *als ze dan nog niet gereserveerd is*
Hij heeft juist het beste voor met z'n kat. In 8 jaar kan er veel verandere in je leven, en TS is bereid om afscheid te nemen van de poes waar hij waarschijnlijk aan gehecht is, omdat dat beter voor haar is. -1 voor jou, jankerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Vage gast!"de poes" heeft dus weldegelijk een naam.
Op de eerste plaats vindt ik het erg dat je Spice wegdoet na 8 jaar. Dat had je natuurlijk gewoon kunnen weten en ik vind dat je maar voor een dier te zorgen hebt als je er één neemt. Als je niet in staat bent dat te doen is het wat anders, maar jij hebt je prioriteiten gewoon elders -1 voor jou dus.
Verder hoop ik uiteraard dat Ms. Poes haar lekker adopteert, wennen duurt altijd een paar weken en zeker als er andere dieren bij betrokken zijn, maar je staat er versteld van hoe rustig het kan zijn na 14 dagen "oorlog" laat je dus niet te snel afschrikken Ms. poes!, je hebt iig de juist nick!
Poes is lievvv
Ik heb spicey zelf slechts 2 jaar gehad, daarvoor is ie 6 jaar van een vrouw geweest die hem weg deed ivm een allergie van haar vriend (ze gingen samenwonen). Het gaat me ook absoluut aan het hart om haar weg te doen maar ik kan de kat gewoon niet genoeg aandacht geven dus doe ik haar weg. En dat doe ik omdat dat voor de kat beter is. Niet omdat ik het zelf zo leuk vind om er afscheid van te nemen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Vage gast!"de poes" heeft dus weldegelijk een naam.
Op de eerste plaats vindt ik het erg dat je Spice wegdoet na 8 jaar. Dat had je natuurlijk gewoon kunnen weten en ik vind dat je maar voor een dier te zorgen hebt als je er één neemt. Als je niet in staat bent dat te doen is het wat anders, maar jij hebt je prioriteiten gewoon elders -1 voor jou dus.
Verder hoop ik uiteraard dat Ms. Poes haar lekker adopteert, wennen duurt altijd een paar weken en zeker als er andere dieren bij betrokken zijn, maar je staat er versteld van hoe rustig het kan zijn na 14 dagen "oorlog" laat je dus niet te snel afschrikken Ms. poes!, je hebt iig de juist nick!
Poes is lievvv
Kat is in het verleden altijd ingeent, moet eerlijk bekennen dat ik hem zelf nooit heb laten inenten oid. Voor zover mij bekend heeft ie verder geen kwaaltjes onder de leden. hij eet en drinkt gewoon en heeft verder geen speciale dieten ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:58 schreef davako het volgende:
Ik moet even thuis met de vrouw des huizes overleggen. Maar is de kat altijd ingeent? Heeft de kat andere kwaaltjes ofzoiets?
En voor de tweede keer gezorgd dat de poes een nieuwe goed baas of bazin krijgt. Dat is toch alleen maar te prijzen? Zo is het beter dan dat ze de poes maar gewoon ergens langs de snelweg achter laten of bij een asiel dumpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef jpg97 het volgende:Die kat wordt nu al voor de 2e keer "verlaten"
Hmzz, kay dat maakt het wel wat anders. Lijkt me zwaar kut, en zeker als je niet weet waar beest terecht gaat komen. Mr. Poes leek me direct iig heel geschiktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb spicey zelf slechts 2 jaar gehad, daarvoor is ie 6 jaar van een vrouw geweest die hem weg deed ivm een allergie van haar vriend (ze gingen samenwonen). Het gaat me ook absoluut aan het hart om haar weg te doen maar ik kan de kat gewoon niet genoeg aandacht geven dus doe ik haar weg. En dat doe ik omdat dat voor de kat beter is. Niet omdat ik het zelf zo leuk vind om er afscheid van te nemen!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Ms.Poes het volgende:
Wat mij betreft is Spicy van harte welkom in mijn kleine stulpje (en hartje).
Moet nu werken maar wilde even een positief seintje geven. Mochten er nog andere gegadigden zijn dan is de keuze natuurlijk aan Ts.
Geef je haar alvast een dikke kroel van me?
Wat leuk en lievquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Ms.Poes het volgende:
Wat mij betreft is Spicy van harte welkom in mijn kleine stulpje (en hartje).
Moet nu werken maar wilde even een positief seintje geven. Mochten er nog andere gegadigden zijn dan is de keuze natuurlijk aan Ts.
Geef je haar alvast een dikke kroel van me?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Dit topic zag ik al een tijdje aankomen.
Blij dat ze dan bij iemand komt die haar WEL wil.
Ik ga niet vechten om een poes, hoe leuk ze ook isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:24 schreef Greys het volgende:
Van Davako vind ik het ook ontzettend lief dat er meteen interesse werd getoond!
Is die nou niet teleurgesteld dat het Ms. Poes wordt?
In elk geval vind ik het super dat er een nieuw huisje komt en is het - ondanks dat TS de poes misschien iets te gemakkelijk weg doet in sommige ogen - goed dat er uberhaupt aan gedacht wordt dat poes misschien wel eens wat meer aandacht zou willen en dus elders beter af is.
Zoals iemand hierboven al zei, situaties kunnen van dag tot dag veranderen.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:04 schreef ymme het volgende:
Ik vind het toch altijd weer raar, dat iemand een goed tehuis zoekt voor een poes.
Wist je 2 jaar geleden niet, dat je weinig thuis zou zijn, en haar niet genoeg aandacht kon geven
Ms Poes, je bent een toppertje
Weet niet , is een tik van mequote:Op woensdag 16 april 2008 00:58 schreef je_ouwe_moer het volgende:
Metro, waarom noem je haar steeds 'kat' of 'poes' en niet bij haar naam? Klinkt zo afstandelijk...
Ah neequote:Op vrijdag 18 april 2008 07:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weet niet , is een tik van me![]()
trouwens gelijk een update: Spicey is momenteel al 6 dagen spoorloos![]()
ik vrees het ergste (aangereden ofzo
) dus ik hou jullie hier ook even over op de hoogte of ie nog terug komt
quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:49 schreef Ynske het volgende:
maar metro, t lijkt je niet te storen, kweet niet, krijg hier een naar gevoel bij![]()
nee tuurlijk niet, maar zoals t nu overkomt, althans op mij is t zoiets van Opgeruimd staat Netjes, is t niet via de ene weg dan is t wel via de andere wegquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Moet ze, zoals sommigen hier ook wel doen, in een depressie storten en dat luidkeels kenbaar maken, dan?
'It takes one to know one....'quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar zoals t nu overkomt, althans op mij is t zoiets van Opgeruimd staat Netjes, is t niet via de ene weg dan is t wel via de andere weg
ze is een btwquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
'It takes one to know one....'
Ze deelt mee dat dat beest weg is. Ik lees nergens, maar ik kan ergens finaal overheen hebben gelezen.....
Zou ik al een week lang zo'n beetje elke avond de buurt rond aan het zoeken zijn als het me niks zou doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:49 schreef Ynske het volgende:zielige poes
maar metro, t lijkt je niet te storen, kweet niet, krijg hier een naar gevoel bij![]()
Moet je maar geen poes weg gaan gevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou ik al een week lang zo'n beetje elke avond de buurt rond aan het zoeken zijn als het me niks zou doen![]()
Heb inmiddels wel het idee dat ze niet meer terug komt , dat wel
en five horizons, ik ben al sinds mijn geboorte behorend tot het mannelijk ras
Ik vind het nogal een beschuldiging die je daar maakt...quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar zoals t nu overkomt, althans op mij is t zoiets van Opgeruimd staat Netjes, is t niet via de ene weg dan is t wel via de andere weg
Ik ook, en behoorlijk kort door de bochtquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:35 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een beschuldiging die je daar maakt...![]()
Ik krijg van jou een beetje een naar gevoel eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:49 schreef Ynske het volgende:zielige poes
Heb je al contact opgenomen met de dierenambulance of Amivedi?quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
Heb van de week al de hele buurt uitgekamd, paar mensen uit de buurt gevraagd om het in de gaten te houden, alle groenstroken helemaal uitgeplozen maar geen spoor. Alsof ze in rook is opgegaan
Denk eerder dat ze óf verdwaald is óf aangereden en daarna 'opgeruimd'
Jeem Metro, heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
Heb de dierenarts destijds wel gebeld en die dacht dat het kwam door gedrag. Dat kwam vooral omdat als ik vaak thuis ben of juist een tijd weg (bv op vakantie oid) dat ie dan niet plast maar als ik thuis ben en ik negeer haar compleet of besteed meer aandacht aan mijn vriendin dan aan haar... dan wel, dus is / was het echt aandacht vragen. Spice was gewoon enorm jaloers aangelegd![]()
Inmiddels is ze nog altijd niet terug dus ga binnenkort eens wat asiels bellen
Oh boehoequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:20 schreef Isegrim het volgende:
Pas op Metro, je wordt in de gaten gehouden.
Staat ze niet bij, bedankt voor de link iig!quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh boehoe![]()
@Metro,
Er zit op de site van www.amivedi.nl een zoekfunctie, je kunt dan zelf zoeken tussen de dieren die gevonden zijn: http://www.amivedi.nl/site/frame4.htm
Goed dat je d'r gelijk hebt laten chippen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
Dat koste het asielverblijf, inenten, chippen ed bij elkaar![]()
Dat méén je niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
Dat koste het asielverblijf, inenten, chippen ed bij elkaar![]()
Nou... dat ligt eraan hoe lang ze in dat asiel heeft gezeten, en hoeveel dierenartskosten ze precies gemaakt hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat méén je niet?Dat is echt afzetterij zeg.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:58 schreef je_ouwe_moer het volgende:
[..]
Nou... dat ligt eraan hoe lang ze in dat asiel heeft gezeten, en hoeveel dierenartskosten ze precies gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |