Weet niet , is een tik van mequote:Op woensdag 16 april 2008 00:58 schreef je_ouwe_moer het volgende:
Metro, waarom noem je haar steeds 'kat' of 'poes' en niet bij haar naam? Klinkt zo afstandelijk...
Ah neequote:Op vrijdag 18 april 2008 07:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weet niet , is een tik van me![]()
trouwens gelijk een update: Spicey is momenteel al 6 dagen spoorloos![]()
ik vrees het ergste (aangereden ofzo
) dus ik hou jullie hier ook even over op de hoogte of ie nog terug komt
quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:49 schreef Ynske het volgende:
maar metro, t lijkt je niet te storen, kweet niet, krijg hier een naar gevoel bij![]()
nee tuurlijk niet, maar zoals t nu overkomt, althans op mij is t zoiets van Opgeruimd staat Netjes, is t niet via de ene weg dan is t wel via de andere wegquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Moet ze, zoals sommigen hier ook wel doen, in een depressie storten en dat luidkeels kenbaar maken, dan?
'It takes one to know one....'quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar zoals t nu overkomt, althans op mij is t zoiets van Opgeruimd staat Netjes, is t niet via de ene weg dan is t wel via de andere weg
ze is een btwquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
'It takes one to know one....'
Ze deelt mee dat dat beest weg is. Ik lees nergens, maar ik kan ergens finaal overheen hebben gelezen.....
Zou ik al een week lang zo'n beetje elke avond de buurt rond aan het zoeken zijn als het me niks zou doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:49 schreef Ynske het volgende:zielige poes
maar metro, t lijkt je niet te storen, kweet niet, krijg hier een naar gevoel bij![]()
Moet je maar geen poes weg gaan gevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou ik al een week lang zo'n beetje elke avond de buurt rond aan het zoeken zijn als het me niks zou doen![]()
Heb inmiddels wel het idee dat ze niet meer terug komt , dat wel
en five horizons, ik ben al sinds mijn geboorte behorend tot het mannelijk ras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |