quote:Op maandag 24 maart 2008 20:10 schreef Chiew het volgende:
Dicht altijd. Woon in studentenkamer op begane grond aan de kant van de straat en heb grote ramen, hou er niet zo van als iedereen naar binnen kijkt.
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:40 schreef Oblivion het volgende:
Open.
Staat een grote heg om de tuin en de mensen die om ons heen wonen weten ook wel dat wij er wonen.![]()
Die kunnen vanaf de slaapkamers naar binnen kijken als ze het zouden willen.
niet vergeten als het zover is he, geen idee wat voor spektakel dat bij jullie isquote:Op maandag 24 maart 2008 20:48 schreef Oblivion het volgende:
Ja hallo, bij het vozen gaan ze echt wel dicht hoor...
Dirty mind you...![]()
ik wil ook in het bos wonenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik woon in het bos, ik heb geen gordijnen nodig.Maar als ik aan de straat zou wonen zou ik ze altijd dicht hebben. Ik hou niet van pottenkijkers.
Geen spontane wippies hier...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:50 schreef Samson het volgende:
[..]
niet vergeten als het zover is he, geen idee wat voor spektakel dat bij jullie is![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:43 schreef buzzer het volgende:
Ik gebruik ze alleen om de zon buiten te houden, voor de rest niet
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:29 schreef arnold-d het volgende:
overdag, open, maar luxenflex dicht![]()
en zodra het donder word, gaan de gordijnen dicht.
gewoon op slaapkamer 1hoog dus.
Weer wat geleerd, dat wist ik dus nog nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:43 schreef Rikketik het volgende:
Dicht natuurlijk. Niet zozeer omdat ik bang ben dat mensen naar binnen gaan loeren, maar ik vind het nooit zo fijn om in een zwart gat (innuendo) te turen als ik naar buiten kijk. Recht voor ons huis staat namelijk een heel partij bomen en struiken, daar komt vrij weinig licht vanaf.
Overigens schijnen mensen in Nederland vaak hun gordijnen open te houden vanwege het Calvinisme. Als je, vooral vroeger, de gordijnen dicht had, dachten mensen dat je wat te verbergen had. Men wilde dus vooral geruchten voorkomen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:34 schreef Nemain het volgende:
Het liefst dicht.
D'r wonen allemaal ouwe mensen tegenover mij en die doen de hele dag niets anders dan koffie drinken en uit het raam kijken wat er in de buurt gebeurd. Als ik de visite 's avonds uit laat als ze weggaan dan zie ik de luxaflex aan de overkant bewegen.
Maar waarom ga je niet naar Xenos om daar wat van die rollapjes te halen? Die kosten amper nog wat en dan heb je toch wat privacy. Of struin marktplaats in jouw regio af, weet zeker dat je gemakkelijk aan gordijnen komt en het nog niet eens kruimel hoeft te kosten. Lijkt me toch beter dan zo te koop zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:36 schreef Baseke het volgende:
Ik heb geen gordijnen!!!!!!! Wat klote is, aangezien er een tram halte voor mijn huis staat
.
Och en anders geef je die lui op de tramhalte wat te kijken door met een laken en kaarsje in je hand door je huiskamer heen en weer te wandelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef Baseke het volgende:
Nouja, ik heb een houten geval voor mijn raam wat half iets doorlaat, maar mijn klapdeuren kijken uit op de straat, maar hier op de 1ste verdieping is er niet zoveel naar binnen te kijken.
Schitterend!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Baseke het volgende:
Nou ik vergeet het nog weleens en loop dan naakt naar mn bureau om mn mobiel te pakken en dan kijk ik naar rechts en zie ik een tramhalte vol mensen me aanstaren... even snel zwaaien en weer naar bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |