Ik heb door de ontgroening al zat posts in juli op mijn conto staan.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:56 schreef RayMania het volgende:
Bedankt Bruce.
Denk dat juli nog rustiger wordt doordat er geen EK is en er veel mensen op vakantie zijn.
Maak daar bij mij 99% van.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:55 schreef Stpan het volgende:
Ik ben best kansloos hehe. En 85% onder werktijd!
Bij mij is het andersomquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:32 schreef Breach het volgende:
332ste van VBL, 51ste van 2008 en 31ste van juli. De resultaten van vakantie zijn merkbaar. Dan post ik altijd minder dan wanneer ik gewoon naar school ga
Bij mij precies hetzelfdequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom
Ben op vakantie geweest, heb dus maar twee weken gepost, maar heb meer posts dan in heel juni
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom
Ben op vakantie geweest, heb dus maar twee weken gepost, maar heb meer posts dan in heel juni
In vakanties hoor je niet achter je computer te zittenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde
Ik heb nu tenminste het excuus dat ik in FB veel respons mag geven
Door de ontgroening heb ik al zat sluitposts moeten makenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
[..]
In vakanties hoor je niet achter je computer te zitten
Met dat weer van vandaag mag het bestquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
[..]
In vakanties hoor je niet achter je computer te zitten
je hebt 91 maal gepost in een FB topic afgelopen maand.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde
Ik heb nu tenminste het excuus dat ik in FB veel respons mag geven
Ik minder mag ik hopen? Ik hou van afschuiven naar anderen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
je hebt 91 maal gepost in een FB topic afgelopen maand.
Toen ik nog geen mod was postte ik er meerquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
je hebt 91 maal gepost in een FB topic afgelopen maand.
Ja het waren er idd minder.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik minder mag ik hopen? Ik hou van afschuiven naar anderen.
Bedankt weer voor je stats trouwens. Top.
Kwaliteit boven kwantiteit, jeweetquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ja het waren er idd minder.
Jij kwam tot 65.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |