mja, er was er eentje omdat er 3 bakken en een loc werkloos stonden, en dat was toch iets teveel schijnbaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Bestaan zulke combinaties nog? Ik was geneigd te denken dat de 7300-combinatie volledig uitgestorven was.
Het gaat om de 7300-serie, niet om de 7400-serie die wel dagelijkse kost is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij rijden er in Duitsland zelfs treinen met alleen een loc en een dubbeldeks-stuurstand, dus de NS moet niet zo zeuren
mijn reactie was op peterselie, niet op jouquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat om de 7300-serie, niet om de 7400-serie die wel dagelijkse kost is.
NS had volgens mij meer problemen met de ICR-stuurstandrijtuigen, omdat die in het begin niet gewend waren aan de emplacementen rond de meeste stations.
Mja, daar komt het wel op neer ja. Ding kon tenminste nog voor het VeeVervoer ingezet worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, er was er eentje omdat er 3 bakken en een loc werkloos stonden, en dat was toch iets teveel schijnbaar
Op 1 bak van stel 2008 na wel ja. Stel 2008 gaat van de baan verdwijnen, omdat er een kopbak van een drietje gesneuveld is en stel 2008 een bak heeft die nieuwer is dan zn soortgenoten, na een ongeval in 1976 op de lijn naar HvH. Die bak van de 2008 gaat in een drietje gezet worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
Worden eigenlijk alle SGM-2's gereviseerd?
Zijn wel weer handige vervangers voor de Plan T als die weg moetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op 1 bak van stel 2008 na wel ja. Stel 2008 gaat van de baan verdwijnen, omdat er een kopbak van een drietje gesneuveld is en stel 2008 een bak heeft die nieuwer is dan zn soortgenoten, na een ongeval in 1976 op de lijn naar HvH. Die bak van de 2008 gaat in een drietje gezet worden.
Meen me uit een nieuwsbericht van een poos terug te herinneren dat hij door onderhouden is of iets in de richting. Als je het echt zeker wil weten blader je gewoon 8 maanden hov-rn doorquote:heeft iemand enig idee wat een 1200-eloc van ACTS doet/deed bij de niet geelektrificeerde lijn van de VSM in Beekbergen?
Ja jij denkt dat ik gek ben zeker!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:51 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Als je het echt zeker wil weten blader je gewoon 8 maanden hov-rn door![]()
Die SGM ziet er lekker fris uit. Nou die 1600 nog een keer...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef Tecnix het volgende:
http://robvanderwoude654.fotopic.net/p49264403.html
Railion 1612 met overbrenging van eerste gerenoveerde SGM-II vanuit Bentheim naar Leidschendam werkplaats; Eempolder, 26 maart 2008 09:20
Rob van der Woude 's site @ fotopic.net
Spoorlopen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:49 schreef Tecnix het volgende:
Volgende week eens me de trein richting Leeuwarden om vanaf daaruit naar de vliegbasis te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |