Het gaat om de 7300-serie, niet om de 7400-serie die wel dagelijkse kost is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij rijden er in Duitsland zelfs treinen met alleen een loc en een dubbeldeks-stuurstand, dus de NS moet niet zo zeuren
mijn reactie was op peterselie, niet op jouquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat om de 7300-serie, niet om de 7400-serie die wel dagelijkse kost is.
NS had volgens mij meer problemen met de ICR-stuurstandrijtuigen, omdat die in het begin niet gewend waren aan de emplacementen rond de meeste stations.
Mja, daar komt het wel op neer ja. Ding kon tenminste nog voor het VeeVervoer ingezet worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, er was er eentje omdat er 3 bakken en een loc werkloos stonden, en dat was toch iets teveel schijnbaar
Op 1 bak van stel 2008 na wel ja. Stel 2008 gaat van de baan verdwijnen, omdat er een kopbak van een drietje gesneuveld is en stel 2008 een bak heeft die nieuwer is dan zn soortgenoten, na een ongeval in 1976 op de lijn naar HvH. Die bak van de 2008 gaat in een drietje gezet worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
Worden eigenlijk alle SGM-2's gereviseerd?
Zijn wel weer handige vervangers voor de Plan T als die weg moetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op 1 bak van stel 2008 na wel ja. Stel 2008 gaat van de baan verdwijnen, omdat er een kopbak van een drietje gesneuveld is en stel 2008 een bak heeft die nieuwer is dan zn soortgenoten, na een ongeval in 1976 op de lijn naar HvH. Die bak van de 2008 gaat in een drietje gezet worden.
Meen me uit een nieuwsbericht van een poos terug te herinneren dat hij door onderhouden is of iets in de richting. Als je het echt zeker wil weten blader je gewoon 8 maanden hov-rn doorquote:heeft iemand enig idee wat een 1200-eloc van ACTS doet/deed bij de niet geelektrificeerde lijn van de VSM in Beekbergen?
Ja jij denkt dat ik gek ben zeker!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:51 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Als je het echt zeker wil weten blader je gewoon 8 maanden hov-rn door![]()
Die SGM ziet er lekker fris uit. Nou die 1600 nog een keer...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef Tecnix het volgende:
http://robvanderwoude654.fotopic.net/p49264403.html
Railion 1612 met overbrenging van eerste gerenoveerde SGM-II vanuit Bentheim naar Leidschendam werkplaats; Eempolder, 26 maart 2008 09:20
Rob van der Woude 's site @ fotopic.net
Spoorlopen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:49 schreef Tecnix het volgende:
Volgende week eens me de trein richting Leeuwarden om vanaf daaruit naar de vliegbasis te gaan
Bedankt!quote:
Ja, hier stuitert het ook...quote:(nou sta ik weer op 75 posts per page WTF?? heb al 25, 50 en 100 gezien, en nu dit)
Ben wel benieuwd naar je reisschemaquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef dennistd het volgende:
Dinsdag ga ik ook naar de vliegbasis, maar dan naar de spottersbult
en met de auto
Morgen is het plan om enschede-zwolle-groningen-leeuwarden-harlingen haven-leeuwarden-zwolle-amersfoort-enschede te doen.
stoptrein enschede-zwolle 7.47quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
knaters.
En nu info in een BRUIKBARE vorm graag?
Bronquote:UTRECHT - Op het spoor tussen Veenendaal-De Klomp en Maarn is ter hoogte van De Haar een auto aangereden door een sneltrein.
De bestuurder heeft volgens spoorbeheerder ProRail alleen een hoofdwond opgelopen. Hij is naar het UMC vervoerd. Zijn auto is door de klap meegesleept en geheel van de rails geslagen.
Het treinverkeer op het traject bij de Laagerfseweg in Woudenberg werd tijdelijk stilgelegd.
Op het moment van het ongeluk brandden de lichten van de spoorovergang.
Die andere was leuker! Waar haal je die doorkomststaten vandaan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
stoptrein enschede-zwolle 7.47
intercity zwolle-groningen 9.17
stoptrein groningen-leeuwarden 10.33
stoptrein leeuwarden-harlingen_haven 11.33
stoptrein harlingen_haven-leeuwarden 12.29
intercity leeuwarden-zwolle 12.45
stoptrein zwolle-amersfoort 13.49
intercity amersfoort-enschede 15.10
somda.nlquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die andere was leuker! Waar haal je die doorkomststaten vandaan?
Gekkehuisquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:12 schreef dennistd het volgende:
meestal plan ik een reisje met behulp van doorkomststaten. ik noteer dan het treinnummer en aankomsttijd, en in de doorkomsten van het aankomststation kijk ik dan waar ik daarna heenga.
als ik dan weer terug ben bij enschede ga ik de dienstregeling van de trein erbij zetten, en zo kan ik onderweg ook nog controleren of ie een beetje op tijd rijdt
Zonde van die mooie Mercedes E-klasse.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:59 schreef sander89 het volgende:
Was vandaag weer een aanrijding met malloot die met zijn auto op het spoor.
Heeft erg geluk gehad zo te lezen in bericht hier onder, en stond zo te zien ook niet midden op het spoor anders was helemaal niks van de auto over gebleven.
Dat ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spoorlopen?Schijnt mooi te zijn daar
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Dat ookEr loopt een oude lijn langs over de basis daar weet ik
true. Staat alleen een hek om, kom je niet bijquote:
Idd, maar er loopt ook een stukje langs de basis dat is richitng britsum/stiens als ik het goed heb gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
true. Staat alleen een hek om, kom je niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |