quote:Op maandag 24 maart 2008 14:39
[b]Poule 25:
Andrei Demchenko
Johan Neeskens
Ferdi Vierklau
Ole Tobiasen
Poule 26:
Arie Haan
Christopher Kanu
Gerald Vanenburg
Rinus Michels
Poule 27:
Sunday Oliseh
Benni McCarthy
Wim Kieft
Clarence Seedorf
Poule 28:
Patrick Kluivert
Rob Alflen
Lloyd Doesburg
Dan Petersen
Poule 29:
Alfons Groenendijk
Luis Suárez
Rody Turpijn
Markus Rosenberg
Poule 30:
Stanley Menzo
John van den Brom
Nikolaos Machlas
Eddy Pieters Graafland
Poule 31:
John Veldman
Frank Arnesen
Youssouf Hersi
Daniel Cruz
Poule 32:
Thomas Vermaelen
Jesper Olsen
Rob Witschge
Kenneth Vermeer
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:39 schreef RayMania het volgende:
De laatste eerste ronde alweer. Hierna volgt de tweede ronde met 128 overgebleven Ajacieden (32 per eerste ronde topic), die worden verdeeld over zestien poules van acht. Met tellen van alle stemmen ben ik nog bezig (grote klus), maar zo kunnen we in ieder geval door met het toernooi.
Verwijder uit deze poules vier namen, zodat er vier Ajacieden overblijven. Dit is voor mij het makkelijkste bij het tellen. Dus niet meer via vet of doorstrepen.
Poule 25:
Martin Wiggemansen
Frits Soetekouw
Albert Luque
Ferdi Vierklau
Poule 26:
Danny Hesp
Wim Jansen
Fred Grim
Robbert Schilder
Poule 27:
Sunday Oliseh
Raphaël Supusepa
Mitchel Piqué
Pius Ikedia
Poule 28:
Guus Dräger
Rob Alflen
Lloyd Doesburg
Brutil Hosé
Poule 29:
Márcio Santos
Rydell Poepon
Rody Turpijn
Markus Rosenberg
Poule 30:
Stanley Menzo
Jan Weggelaar
Hans Galjé
Gerald Sibon
Poule 31:
John Veldman
Youssouf Hersi
Peter Larsson
Daniel Cruz
Poule 32:
Anthony Obodai
Ioannis Anastasiou
Rob Witschge
Kenneth Vermeer
Het mag dan niet zo goed gaan met ons aller Ajax maar het is en blijft toch de Nederlandse club met de grootste prijzenkast.quote:
Als die nu ook nog eens --> [Tournament] Beste Braziliaan Ooit: Achtste finales daar gingen stemmenquote:
Ga het snel weer oppakken. Neem iets teveel hooi op m'n vork met Beschouw-interview, EK-shirts prijsvraagquote:
dat wel natuurlijk....quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:51 schreef Longmen het volgende:
Raymania doet t allemaal vrijwillig dus tijdgebrek misschien? Gewoon geduldig afwachten...
Tuurlijk is ook geen kritiek. Altijd leuk dat users zoiets willen doen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:51 schreef Longmen het volgende:
Raymania doet t allemaal vrijwillig dus tijdgebrek misschien? Gewoon geduldig afwachten...
Coolquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb de eerste 4 poules al geteld en gepm'd, hoeft ie dat niet zelf meer te doen.
Zet uitslag maar hier neer dan. Scheelt Ray weer werk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb de eerste 4 poules al geteld en gepm'd, hoeft ie dat niet zelf meer te doen.
Neuh, dat deed ie in de andere topics ook niet. Mocht ik later vandaag nog wat tijd hebben, doe ik die andere 4 poules ook even.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet uitslag maar hier neer dan. Scheelt Ray weer werk.
Nog niet, maar zoals ik hierboven zei wil ik even wat lopende dingen afmaken. Vanavond EK-shirts prijsvraag afronden, dat heeft meer prioriteit dan ditquote:Op dinsdag 15 april 2008 05:58 schreef VoreG het volgende:
Is er nog steeds geen volgende ronde?
Alleen de eerste 4 poules pas he!quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nog niet, maar zoals ik hierboven zei wil ik even wat lopende dingen afmaken. Vanavond EK-shirts prijsvraag afronden, dat heeft meer prioriteit dan dit. Plus dat ik nooit had verwacht dat er ~60+ stemmen zouden komen, meestal ligt het rond de 30. Dus het kost wat werk, maar het komt wel goed
.
En Daggla is een held dat-ie 1D allemaal heeft geteld.
Ik heb 1A, 1B en 1D nu volledig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:01 schreef borisz het volgende:
Ray was 1C al geteld ?
Zo nee dan wil ik wel een beginnetje maken...
De laatste 4 poules heeft ie inmiddels ook binnen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
uitslag van de eerste 4 poules van 1C zitten in de PMbox van ray.
Zie 2 post boven je.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef RayMania het volgende:
Ik ga proberen snel de tweede ronde te posten, maar ik ben zelf ook akelig druk de laatste dagen. Daarom heel cool van Daggla & borisz dat ze meegeholpen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |