Als die nu ook nog eens --> [Tournament] Beste Braziliaan Ooit: Achtste finales daar gingen stemmenquote:
Ga het snel weer oppakken. Neem iets teveel hooi op m'n vork met Beschouw-interview, EK-shirts prijsvraagquote:
dat wel natuurlijk....quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:51 schreef Longmen het volgende:
Raymania doet t allemaal vrijwillig dus tijdgebrek misschien? Gewoon geduldig afwachten...
Tuurlijk is ook geen kritiek. Altijd leuk dat users zoiets willen doen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:51 schreef Longmen het volgende:
Raymania doet t allemaal vrijwillig dus tijdgebrek misschien? Gewoon geduldig afwachten...
Coolquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb de eerste 4 poules al geteld en gepm'd, hoeft ie dat niet zelf meer te doen.
Zet uitslag maar hier neer dan. Scheelt Ray weer werk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb de eerste 4 poules al geteld en gepm'd, hoeft ie dat niet zelf meer te doen.
Neuh, dat deed ie in de andere topics ook niet. Mocht ik later vandaag nog wat tijd hebben, doe ik die andere 4 poules ook even.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet uitslag maar hier neer dan. Scheelt Ray weer werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |