Dat is heel zuur inderdaad. Twee jaar geleden werd er bij Roda-Groningen een doelpunt van Roda niet gegeven, terwijl de bal ongeveer 1 meter over de doellijn was. Dat heeft ons destijds Europa Cup gekost, ik kan er nog boos over worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:13 schreef Blawh het volgende:
1 camera en je wint een 6 puntenwedstrijd.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat de FIFA zo conservatief is.
Dit zeg ik niet als Ajacied maar als voetballiefhebber.
Tuurlijk samen met Liechtenstijn een aparte bond beginnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hooe conservatief is de Uefa we kunnen toch als europa uit de fifa stappen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk samen met Liechtenstijn een aparte bond beginnen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
Wat is het probleem om camera's in te schakelen ?
Bij tennis is het zelfs al het gavl dat je een hawk eue kunt aanvragen.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef Wilskracht het volgende:
De KNVB mag van de fifa dit niet en als de knvb toch met camera's gaat werken dat Nederland niet mee mag doen aan een WK voetbal.
[..]
Dit probleem is dus op te lossen om met de uefa af te spreken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik noemde dan ook de FIFA
allemaal heel goed maar wat als van Basten in deze situatie zijn 2x al had opgebruikt, dan was het probleem er nog.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef xJapser het volgende:
Als je een tijdsrestrictie geeft van max 2-4 minuten en een maximaal aantal van 2 challenges per duel per coach?
Je hebt over de fifa . Die neem ik niet serieus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef Blawh het volgende:
Ze willen nog eerst een test doen met 2 man op de doellijn.Ze zijn echt zo retetraag met doorvoeren daar, die camera's zijn er niet voor 2020 vrees ik.
Dan geef je de scheids ook 2 challenges om zich te corrigeren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
allemaal heel goed maar wat als van Basten in deze situatie zijn 2x al had opgebruikt, dan was het probleem er nog.
Het lijkt mij leuk als Frankrijk camera' in gaat voeren. Dan moet Platini de Franse ploegen uit de europacup gooien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ik had hoop toen Platini voorziiter werd.
Maar blijkt net zo conservatief te zijn als de rest
Fucking onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Flaccid het volgende:
Voetbal is op dit gebied nog zó onprofessioneel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |