Dat zal het zijn ja hahaquote:
Minder werken en meer typen Gatequote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:42 schreef gateway het volgende:
Whehe, nog 585,049 keyz voordat ik een plaatsje stijg
Pfff, en dat worden er elke dag meer........ Ik moet toch echt eens weer meer typen!!!
a maar heb niet zoveel vrije dagen meerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Minder werken en meer typen Gate
oplossing... Meer typwerk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef gateway het volgende:
[..]
a maar heb niet zoveel vrije dagen meer
En werken = geld
uhm.. okquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:51 schreef gateway het volgende:
[..]
ja maar als electricien heb je niet echt typ werk
Doorwerken zodat je een eigen bedrijfje kunt starten, imperium opbouwen, op elke PC WhatPulse installeren en véél administratief werk laten doenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:51 schreef gateway het volgende:
[..]
ja maar als electricien heb je niet echt typ werk
Al eens aan de volgende briljante actie gedacht? Rechtermuisknop > Pulsequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:26 schreef FastFox91 het volgende:
Mijn whatpulse icoontje is groen, en hij blijft groen. Als ik er overheen ga zie ik welk hoeveel keystrokes heb etc (en telt ook door), maar dubbel klik/rechtermuisknop geeft geen reactie. Wat te doen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:26 schreef FastFox91 het volgende:
Mijn whatpulse icoontje is groen, en hij blijft groen. Als ik er overheen ga zie ik welk hoeveel keystrokes heb etc (en telt ook door), maar dubbel klik/rechtermuisknop geeft geen reactie. Wat te doen?
Zo te zien wel..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:32 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Al eens aan de volgende briljante actie gedacht? Rechtermuisknop > Pulse
Rechtsklik, Program Settings en dan even alles nakijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:26 schreef FastFox91 het volgende:
lees zijn post nou eensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:12 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Rechtsklik, Program Settings en dan even alles nakijken.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef R-Mon het volgende:
Oh ik begreep alleen om te pulsen... Afsluiten via ctrl alt del en opnieuw installeren?
welkomquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:37 schreef Kantar het volgende:
Na die sigs overal te zien heb ik me nu ook aangesloten bij het FOK! team.Ik zou ook graag bij het Brabantse subteam willen, de gegevens daarvoor:
Whatpulse naam: Kantar
Subteam: Brabant dus![]()
ID: 230753
Hup team Brabant/FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |