leuk toch, beetje angst enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Nou.. dat weet ik nog zo net niet. Ik heb er best wel last van. Dan kijk je naar beneden en dan voelt het in je benen net of er een aardbeving is ala kracht 10 op de Richterschaal ofzo en dan heb je het gevoel dat je voorovervalt ... en das niet grappig ..
quote:
hoe lang nog?quote:
Ken nog wel iemand in Eindhoven die interesse heeftquote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef Duvel het volgende:
Anderhalve à tweeëneenhalve maand.
Kachel kopen?
tis hier ook relatief rustig in de straatquote:Op zondag 20 april 2008 16:42 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ken nog wel iemand in Eindhoven die interesse heeft
Heerlijk weer inderdaad! Net lekker in de tuin gezeten met een boek en een koppie thee.
Valt me op dat het hier rustiger lijkt dan in de vinexwijk in het suffe stadje waar ik hiervoor woonde wanneer ik in de tuin zit
En nog vier extra eetkamerstoelen zonder tafel. Of met tafel met waterschade, whatever.quote:Op zondag 20 april 2008 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben een kachel, 2 banken, 2 wasmachines, 2 bedden, een crosstrainer en eetkamertafel met bijpassende stoelen te koop
quote:Op zondag 20 april 2008 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien weer ff wat van je foto- en soeptechnieken demonstreren Duuf?
2 wasmachines op een palmenstrand, ja dat lijkt me wel watquote:Op zondag 20 april 2008 19:31 schreef Duvel het volgende:
[..]Tofjes ja, iets met een kabbelend beekje op de achtergrond? Of een palmenstrand?
quote:Op zondag 20 april 2008 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
2 wasmachines op een palmenstrand, ja dat lijkt me wel wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |