quote:Op zondag 13 april 2008 21:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
niet? Dan was dat de drank de vorige keer
vertel jij er dan ook ff bij dat je mij ( onhandig, conditieloos kotertje dat niet fantastisch kan skaten en al helemaal niet kan remmen) zover hebt gekregen om de erasmus over te skatenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weer lekker skate weer de afgelopen week
T'is een mooi stuk hoorquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:31 schreef Isegrim het volgende:
Mijnheeft er wel last van. Ik lach hem altijd uit.
same herequote:Op donderdag 17 april 2008 14:31 schreef Isegrim het volgende:
Mijnheeft er wel last van. Ik lach hem altijd uit.
Wij maken dan gewoon een gracieuze duik en drie dubbele salto's en dan zwemmen we inderdaad gewoon weg alsof er niets gebeurd is. Maar eerst kijken we wel even of er geen ladder in onze panty zit.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens is hoogtevrees wel een typische mannenaandoeningVolgens mij iets met het inschatten van het gevaar van hoogte en risico's ofzo. (lees: Vrouwen snappen niet dat ze niet even de klap op kunnen vangen of denken dat ze wegzwemmen na een val van 30 meter van de erasmus
).
Dus mannen zijn beter
gewoon weer naar de kant zwemmenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, je wieltje zal er maar vast in komen te zitten, waardoor ik met mn 2 meter lange lijf + skeelers tegen de reling aan klap, waardoor ik er zo overheen ga en naar beneden suis.
Heel gegrond ja
een groot ongeleid projectiel zonder remmen?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:23 schreef junkiexp het volgende:
LDG, volgens mij heb ik jou van de week gezien aan de noordkant van Erasmus.
Je stak over voor de auto's die stonden te wachten vanaf de Zuidkant.
Nou.. dat weet ik nog zo net niet. Ik heb er best wel last van. Dan kijk je naar beneden en dan voelt het in je benen net of er een aardbeving is ala kracht 10 op de Richterschaal ofzo en dan heb je het gevoel dat je voorovervalt ... en das niet grappig ..quote:Op donderdag 17 april 2008 18:08 schreef Fugie het volgende:
hoogtevrees is vet
Volkomen bewust op een 10de verdieping gaan staan en dan naar beneden kijken 'oja ik heb wel wat last van hoogtevrees'
leuk toch, beetje angst enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Nou.. dat weet ik nog zo net niet. Ik heb er best wel last van. Dan kijk je naar beneden en dan voelt het in je benen net of er een aardbeving is ala kracht 10 op de Richterschaal ofzo en dan heb je het gevoel dat je voorovervalt ... en das niet grappig ..
quote:
hoe lang nog?quote:
Ken nog wel iemand in Eindhoven die interesse heeftquote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef Duvel het volgende:
Anderhalve à tweeëneenhalve maand.
Kachel kopen?
tis hier ook relatief rustig in de straatquote:Op zondag 20 april 2008 16:42 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ken nog wel iemand in Eindhoven die interesse heeft
Heerlijk weer inderdaad! Net lekker in de tuin gezeten met een boek en een koppie thee.
Valt me op dat het hier rustiger lijkt dan in de vinexwijk in het suffe stadje waar ik hiervoor woonde wanneer ik in de tuin zit
En nog vier extra eetkamerstoelen zonder tafel. Of met tafel met waterschade, whatever.quote:Op zondag 20 april 2008 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben een kachel, 2 banken, 2 wasmachines, 2 bedden, een crosstrainer en eetkamertafel met bijpassende stoelen te koop
quote:Op zondag 20 april 2008 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien weer ff wat van je foto- en soeptechnieken demonstreren Duuf?
2 wasmachines op een palmenstrand, ja dat lijkt me wel watquote:Op zondag 20 april 2008 19:31 schreef Duvel het volgende:
[..]Tofjes ja, iets met een kabbelend beekje op de achtergrond? Of een palmenstrand?
quote:Op zondag 20 april 2008 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
2 wasmachines op een palmenstrand, ja dat lijkt me wel wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |