Ik heb gister http://www.wowhead.com/?item=19028, http://www.wowhead.com/?item=6833 en http://www.wowhead.com/?item=6835 geloot!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:42 schreef Fir3fly het volgende:
Gisteren even http://www.wowhead.com/?item=29993 geloot.
Alleen epics linken graag.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:25 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik heb gister http://www.wowhead.com/?item=19028, http://www.wowhead.com/?item=6833 en http://www.wowhead.com/?item=6835 geloot!
Maar zijn overgelopenquote:Op maandag 24 maart 2008 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
Verraders, Blood Elfs horen bij de humans
Nee, dat waren de High Elfs.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
Verraders, Blood Elfs horen bij de humans
Hehe, ik nog 2,75 level en dan is mijn priest ook level 70 =). Heb dan gelijk een vol setje primal mooncloth en een paar pvp epics klaarliggenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef santax het volgende:
nog 2.5 lvl en dan eindelijk 70
*matige tvp, ik weet het*
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb m'n oude account ook weer teruggevonden.Ik kwam er opeens achter dat ik de hele tijd op de US-site zat, terwijl ik toch echt een Europees account heb.
Volgens mij maakt echt iedereen die iets aan z'n account wil veranderen die vergissing minstens 1 keer. Ik wel in ieder gevalquote:Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb m'n oude account ook weer teruggevonden.Ik kwam er opeens achter dat ik de hele tijd op de US-site zat, terwijl ik toch echt een Europees account heb.
Ja die krijg je, plus een ring (vandaar ook dat de dranei een ring om hun staart hebben zitten)quote:
Had ik vandaag ook. Wil weer spelen voor het eerst in een half jaar. WTF mn account is weg. Toch niet dus...quote:Op maandag 24 maart 2008 17:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij maakt echt iedereen die iets aan z'n account wil veranderen die vergissing minstens 1 keer. Ik wel in ieder geval.
Nu ben ik al 3 uur patches aan het downloaden.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:19 schreef ErikN het volgende:
[..]
Had ik vandaag ook. Wil weer spelen voor het eerst in een half jaar. WTF mn account is weg. Toch niet dus...
Ik vond het wel een erg domme fout. Vooral ook omdat ik zo zat te vloeken op Blizzard omdat ze dingen met m'n account uitgespookt hadden.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij maakt echt iedereen die iets aan z'n account wil veranderen die vergissing minstens 1 keer. Ik wel in ieder geval.
Denk het nog niet, eerder volgende week.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:40 schreef Slomy het volgende:
Wanneer gaat 2.4 eigenlijk live? Neem aan de komende patchdag (woensdag)?
Dan had er nou wel wat op de US site gestaan dunkt mij. Daarnaast is alles er ook up. Hoe laat is het daar nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:59 schreef santax het volgende:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=5539953968&pageNo=1&sid=1#0
Goede kans dat het morgen zover is.
Als het vandaag op de US komt is het morgen in de EUquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:03 schreef Slomy het volgende:
Volgens http://www.wowinsider.com/ is er morgen extended maintenace wat erop zou duiden dat de patch eraan komt. Ook zijn de testrealms schijnbaar gesloten, wat er ook op zou duiden dat de patch eraan komt.
Nog een paar uur dan weten we het. In New York is het nu 6:38amquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als het vandaag op de US komt is het morgen in de EU.
Tof tofquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:41 schreef santax het volgende:
En hier de officiele link : http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/index.html
niet zo heel gek toch, gezien het al minstens een maand op te PTR staat? (Ow en het is misschien een idee om te linken naar het artikel zelf ipv de sitequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:22 schreef santax het volgende:
http://www.wowinsider.com/
Hij heeft gewoon al fucking walkthroughs erop staan
Dan pas je de link zelf toch ff aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
niet zo heel gek toch, gezien het al minstens een maand op te PTR staat? (Ow en het is misschien een idee om te linken naar het artikel zelf ipv de site.)
Liever een goede user dan me macht gebruikenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan pas je de link zelf toch ff aan?
Je hebt de macht
Of bedoelde je: liever lui dan moe?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Liever een goede user dan me macht gebruiken.
Van een paar klikken word ik niet moe, van op werk dagen 12 uur van huis zijn welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:53 schreef santax het volgende:
[..]
Of bedoelde je: liever lui dan moe?
Edit: verzachtende emoticon vergeten![]()
Maar dat heeft toch niks te maken met de game zelf? Tenminste met de correctheid van de game.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Patchday?
Tuurlijk wel, er komt toch een nieuwe versie van de WoW client als de servers up zijn ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks te maken met de game zelf? Tenminste met de correctheid van de game.
Maar zal daar wel wat mee te maken hebben.
Blizz techforum is natuurlijk niet te bereiken
Ik altijd al, zie je altijd even snel voorbij schieten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:33 schreef Mauro het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook nog nooit eerder gehad met het opstarten
Ik zie het af en toe eens. Als mijn PC wat trager is dan zie ik 't.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ik altijd al, zie je altijd even snel voorbij schieten.
Dan zie je validating game version niet ditquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ik altijd al, zie je altijd even snel voorbij schieten.
Heh dat is nieuwquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:33 schreef Mauro het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook nog nooit eerder gehad met het opstarten
Als je al gepatched heb wel omdat je files dan zijn veranderd (en als daar iets fout gaat zijn de bestande niet meer correct), anders niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks te maken met de game zelf? Tenminste met de correctheid van de game.
Maar zal daar wel wat mee te maken hebben.
Blizz techforum is natuurlijk niet te bereiken
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef tonks het volgende:
Fijn dat je WoW nu ook met iDeal kunt betalen (1 maand of 3 of 6)
Je kan met badges betere halen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat die offhand zo snel is en dus niet geschikt voor een shaman
Mijn todo list:quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:30 schreef tonks het volgende:
Ja 2.4 is weer een leuke patch. Ga echt meteen fishing dailies doen
Je ken gewoon het eiland op, daar zijn die quests om dingen in de instances op het eiland te unlockenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt Sunwell toch nog helemaal niet in vanavond ?
Moesten toch eerst dailies gedaan worden door de hele server ?
Was al eerder aangekondigd hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:07 schreef tonks het volgende:
Ah zou ook weer eens nietextended maintenance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft nog maar 1 raid-member de sleutel nodig voor Kara in 2.4.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, handig, kan ik meteen spelen
Hoe zit het trouwens met die karazahn attunement? Verandert daar nog iets aan? Heb nu alle keyparts, ik moest alleen Black Morass nog even doen... Is dat nu nog nodig, of kan ik meteen Karazahn binnen met 2.4?
Nee. Je kunt wel naar binnen zo gauw de deur open is, maar je kunt hem zelf niet openen. Haal dus gewoon nog die key, bespaart je een hoop gedoe. Bovendien is BM best een leuke instancequote:Op woensdag 26 maart 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, handig, kan ik meteen spelen
Hoe zit het trouwens met die karazahn attunement? Verandert daar nog iets aan? Heb nu alle keyparts, ik moest alleen Black Morass nog even doen... Is dat nu nog nodig, of kan ik meteen Karazahn binnen met 2.4?
Ik doe BM sowieso nog wel een keer..quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Je kunt wel naar binnen zo gauw de deur open is, maar je kunt hem zelf niet openen. Haal dus gewoon nog die key, bespaart je een hoop gedoe. Bovendien is BM best een leuke instance.
AH eindelijk weer eens fatsoenlijke world PvP zo te horenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een anti-climax. Om de nieuwe badge rewards te krijgen moet je eerst al die quests doen. Maar dat wordt onmogelijk gemaakt door een Horde gank squad blijkbaar. PvP servers.
Is ook mogelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Was dat maar mogelijk.
Dat weet ik, maar ik wil niet weg omdat mijn guild er zit en omdat mijn vrienden ook op dezelfde server zitten. Ik heb dus eigenlijk geen reden om te klagen, ik hou m'n mond wel in het vervolgquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:11 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Is ook mogelijk.Je mag van PvP naar een PvE server maar niet andersom anders zouden mensen het lekker makkelijk doen op een PvE server en dan op een PvP server players gaan ganken.
Wat dat betreft is het oog om oog tand om tand op PvP servers. En als men er zin in heeft escaleert de boel rustig in een slacht partij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
Nee, een stelletje zielige lui die het leuk vinden om de mensen die graag Sunwell in willen tegen te houden.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
maar aangezien we met de alliance moeten samen werken denk ik niet dat men gelijk als gekke met elkaar gaat vechten.
Zal wel, en een beetje vechten bij de meeting stone, ach waarom niet. Maar ganken vind ik nogal belachelijk. En als dit zo door gaat krijgen we nooit de nieuwe badge rewardsquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Lijkt me juist oersaai op een PvE server.
World PvP hoort bij levellen imo.
Duurt uiterlijk 1 maand voor die badge gast er is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel, en een beetje vechten bij de meeting stone, ach waarom niet. Maar ganken vind ik nogal belachelijk. En als dit zo door gaat krijgen we nooit de nieuwe badge rewards.
Ik wilde alleen maar helpen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef Fir3fly het volgende:ik hou m'n mond wel in het vervolg.
Yep, dat kan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus je kan een char van een PVP server naar een PVE server overzetten?
Niiiiiicequote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar helpen...![]()
[..]
Yep, dat kan.
Ben je PVP dan zo zat?quote:
Man, zodra ik op mn char (lvl 49) ergens ga questen, word ik meteen ende continu door figuren gegankedquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:40 schreef vogelkooi het volgende:
Ben je PVP dan zo zat?
Waarom denk je dat ik gererolled ben op een pve server?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, zodra ik op mn char (lvl 49) ergens ga questen, word ik meteen ende continu door figuren gegankedDat ben ik wel een keertje zat ja.
Viel wel mee bij ons denk, maar goed ben nog niet buiten de town geweest. Daarnaast wat me opvalt is dat het vaak de PvE gastjes zijn met highend gear die lopen te gankenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]! Nou niet dus. Het is een groot gankfest en de mensen die de quests willen doen kunnen dat gewoon niet.
Dat maakt het juist leuk. Geen domme standaard attacks van NPC's...quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik blijf PvP een kinderachtige aangelegenheid vinden. Ik speel games niet om beter te zijn dan iemand anders.
Mja die hebben 6 maand niks te doen gehad, give them a breakquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daarnaast wat me opvalt is dat het vaak de PvE gastjes zijn met highend gear die lopen te ganken.
Dit vind ik zo'n non-argument. Iedereen met een beetje verstand weet wat andere classes doen en kunnen in PvP. Het is hetzelfde als raiden, je leert wat de abilities van de tegenstander zijn en reageert daar op.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:18 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk. Geen domme standaard attacks van NPC's...
Ze doen het al 3 jaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja die hebben 6 maand niks te doen gehad, give them a break. Maar goed, PVP realms zijn nou eenmaal zo.
Ik speel ook zeker niet om beter te zijn dan iemand anders, maar tijdens het levellen vond ik het juist prachtig om continu in spanning rond te lopen in contested gebieden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik blijf PvP een kinderachtige aangelegenheid vinden. Ik speel games niet om beter te zijn dan iemand anders.
Daar zou ik juist helemaal gestresst van worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik speel ook zeker niet om beter te zijn dan iemand anders, maar tijdens het levellen vond ik het juist prachtig om continu in spanning rond te lopen in contested gebieden.
Klopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik neem aan dat je in de instances rep kunt krijgen?
Dan maar zoveel mogelijk runs gaan doen om zo snel mogelijk naar exalted te komen.quote:
www.one-mountain.com/fok/QuestHelper.zipquote:Op donderdag 27 maart 2008 05:24 schreef santax het volgende:
Is het hier eigenlijk iemand al gelukt om de nieuwe qhelper (questhelper) te downloaden? Versie 0.39? Zo ja, zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn hem effe op een mirror te gooien? Probeer het kreng al sinds gisteren te downloaden maar curse.com werkt niet mee lol.
Held!quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
www.one-mountain.com/fok/QuestHelper.zip
Goeie vraag, denk iets van 1.5-2k ofzo. Instance is vrij kort.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:55 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dan maar zoveel mogelijk runs gaan doen om zo snel mogelijk naar exalted te komen.Hoeveel rep per run ongeveer? Weet je dat?
T'is dat ik weet dat je bot. Anders zou het een hele prestatie geweest zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:28 schreef tonks het volgende:
http://wowhead.com/?item=35350
Binnen
[ afbeelding ]
Ok, thanksquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Goeie vraag, denk iets van 1.5-2k ofzo. Instance is vrij kort.
Gratz, ik had een coin van 25g en vanavond moet ik even die andere quest doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:28 schreef tonks het volgende:
http://wowhead.com/?item=35350
Binnen
[ afbeelding ]
Is gewoon een quest hoor kneusjequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:27 schreef santax het volgende:
[..]
T'is dat ik weet dat je bot. Anders zou het een hele prestatie geweest zijn.
Jij bot en ik ben de kneus... Interessante logica! Op de peuterschool zouden ze erin trappenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Is gewoon een quest hoor kneusje. Bot toch niet op mijn main.
Maar in een discussie heb je geen interesse, dan loop je gewoon wegquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:43 schreef santax het volgende:
[..]
Jij bot en ik ben de kneus... Interessante logica! Op de peuterschool zouden ze erin trappen
Edit: kut downtime![]()
Ik wil er best met je over discussieren hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar in een discussie heb je geen interesse, dan loop je gewoon weg. Over peuterschool gesproken.
Voor geld. (niet ingame geld)quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef santax het volgende:
[..]
Ik wil er best met je over discussieren hoor.
Zeker nu de servers toch down zijn.
Waarom bot je tonks?
Ik zit daar niet mee hoor als ik met twee nachtjes grinden 40 euro kan verdienen. En het mooie is dat ik er niemand mee lastig val.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:55 schreef santax het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik en ik gok 99.9% van de userbase daarvan walgt?
Niemand mee lastig vallen... Behalve natuurlijk de mensen die zelf aktief dingen killen in de hoop die ene q af te maken, of dat ene stuk loot te vinden. Die daarvoor minder kans hebben omdat iemand terwijl ie in zijn nest ligt te maffen een bot laat draaien. Om nog maar te zwijgen over alle goldsellers spam, mede mogelijk gemaakt door jou... Je valt er 8 miljoen mensen mee lastig vriend. Niemand mee lastig vallen, dat je het jezelf durft wijs te maken is 1 ding, maar spreek het asjeblieft nooit meer hardop uit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee hoor als ik met twee nachtjes grinden 40 euro kan verdienen. En het mooie is dat ik er niemand mee lastig val.
Je neemt het allemaal iets te serieus. Ik zou nooit botten op quest plekken, dat is vragen om een report. En goldsellers tja, daar ben je nog altijd zelf bij als je goud koopt. En of iemand nou 1000g met de hand grind en verkoopt of 1000g zo grind en verkoopt ik zie er niet echt een verschil in. Zoveel mensen kopen goud en net zoveel mensen verkopen goud.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef santax het volgende:
[..]
Niemand mee lastig vallen... Behalve natuurlijk de mensen die zelf aktief dingen killen in de hoop die ene q af te maken, of dat ene stuk loot te vinden. Die daarvoor minder kans hebben omdat iemand terwijl ie in zijn nest ligt te maffen een bot laat draaien. Om nog maar te zwijgen over alle goldsellers spam, mede mogelijk gemaakt door jou... Je valt er 8 miljoen mensen mee lastig vriend. Niemand mee lastig vallen, dat je het jezelf durft wijs te maken is 1 ding, maar spreek het asjeblieft nooit meer hardop uit.
Ja, wij hadden wel veel problemen met die priest boss. Ging een beetje mis daar met ninjapulls de rest van de bosses zijn cake. Verder vind ik het wel een leuke instance en het gevecht met kael is ook leuk met dat gevlieg enzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iemand zoals tonks verkoopt denk ik geen gold via een wowsiteZelf kan ik er niet echt om wakker liggen. Trouwens, die nieuwe instance (5 man) is wel super kort zeg... wel leuk, maar té kort.
Daar zie jij geen verschil inquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal iets te serieus. Ik zou nooit botten op quest plekken, dat is vragen om een report. En goldsellers tja, daar ben je nog altijd zelf bij als je goud koopt. En of iemand nou 1000g met de hand grind en verkoopt of 1000g zo grind en verkoopt ik zie er niet echt een verschil in. Zoveel mensen kopen goud en net zoveel mensen verkopen goud.
Beetje een anti-climax als je hem de week daarvoor gekilled hebt in TKquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:10 schreef tonks het volgende:
[..]
en het gevecht met kael is ook leuk met dat gevlieg enzo.
Ik ben de hele tijd iron aan het grinden om m'n Mining omhoog te krijgen. Een stack van 20 is voor 4 gold echt binnen een half uur weg. Straks m'n 6e auction neerzettenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:36 schreef vogelkooi het volgende:
De kassa gaat weer rinkelen.
Jij zit op Wildhammer!? Horde of Alliance?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:32 schreef Rikketik het volgende:
Bah, er zijn nog een aantal servers down tot 15.00 uur. Waaronder natuurlijk Wildhammer.
Horde natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij zit op Wildhammer!? Horde of Alliance?
Add Naschrakh en Orzhov ff aan je friendlist, en gief jouw charnamequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Horde natuurlijk.![]()
Al heb ik trouwens ook een Night Elf, maar daar doe ik niet zo vreselijk veel mee.
Is goed. Ik ga nu eerst even fitnessen, maar dan voeg ik je straks even toe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Add Naschrakh en Orzhov ff aan je friendlist, en gief jouw charname
Ik kwam gister ook al een Henk tegenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga nu eerst even fitnessen, maar dan voeg ik je straks even toe.
Mijn charname is trouwens Teun. Lekker simpel.Overigens ben ik nog niet zo ver hoor, level 22 nog maar.
Waar moeten we dan op wachten (sorry, zit op me werk en kan het niet uit zoeken. Tevens in avond geen tijd om naar dat nieuwe island toe te gaan ivm raiden)quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Duurt uiterlijk 1 maand voor die badge gast er is.
Ok, tnx m8quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef Metonae het volgende:
Je moet de dailies doen die je aangeboden krijgt op het eiland. Hoe meer dailies er gedaan worden, des te sneller de NPCs er zijn.
Voor Alliance kan je gewoon via Ironforge, de gryphon teleport zichzelf naar het eilandquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef Metonae het volgende:
Voor Alliance hetzelfde alleen moet je dan vliegen vanaf... Light Hope Chapel (Hoe heet dat kamp in Eastern Plaguelands ook weer? Zo toch?) of vanaf Zul'Aman.
Dankjewel voor het corrigeren. Ik ben niet van de Alliance dus ik weet hier weinig vanaf.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor Alliance kan je gewoon via Ironforge, de gryphon teleport zichzelf naar het eiland.
geen probleem als healerquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:25 schreef Metonae het volgende:
Vergeet Skettis nietEn dat gank-fest valt mee.. Alleen buiten de instance is het even erg. Maar bij de quest givers staan gewoon Peacekeepers die je aanvallers neermaaien. Geen probleem dus.
Valt mee, zolang je 50/50 gemengt loopt heb je af en toe een opstootje en iedereen wil toch ze quests doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Het schijnt nogal een gank-fest te wezen op dat nieuwe eilandje. Toch maar ff kijken voordat ik kara ff ga farmen. Die nieuwe badge loot is wel echt te relaxed. Ook relaxed dat je elke dat 4 BG marks in kan leveren voor honor. Plus de orgila dailies levert dat 50G per dag op. Na aftrek van de reagents voor me flask of pure death hou ik zelf nog wat over.
Is niet elke dag hoor, maar op elk moment!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Ook relaxed dat je elke dat 4 BG marks in kan leveren voor honor.
Anders ga je voor een battle ground mount, die black ellek/ram/kuiken/wolf/ofzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 05:55 schreef OFfSprngr het volgende:
60, nu maar eens kijken voor de Dreadsteed. Helaas moet je daarvoor weer een miljoen quests doen en een behoorlijke groep zien te vinden voor Scholo (de laatste tijd zijn er een stel mongolen in LFG (vandaag nog een volle groep moeten verlaten omdat er 2 fury warriors en 2 dps shamans in zaten die dachten wel even Scholo te doen)). Sta je daar je DoTs los te laten en bij de eerste Shadow Bolt ben je de zak en je CC als Warlock is nou niet denderend.
Anyway, beetje honor bij elkaar aan het sparen voor wat dingen als de Gladiator's Spellblade voor als ik 70 ding.
Al zal dat wel even duren gezien de shock dat ik ineens 494k nodig had inplaats de 200k die ik verwachte..
Dreadsteed is het zo waard om door al die kut quests te gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:17 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Anders ga je voor een battle ground mount, die black ellek/ram/kuiken/wolf/ofzo.
Die draenei man staat wel verdacht raar achter die draenei vrouwquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Trouwens die tabbart die je ken halen bij sunfury stuff is tof
[ link | afbeelding ]
haha doet ze zelf. Vlak voordat ik de screenshot nam ging zij voor hem staanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:38 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Die draenei man staat wel verdacht raar achter die draenei vrouw
Ben nu ook honoredquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:24 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Bijna honored met SSO. WootKlote PuGs...
En geen repair!quote:Op zondag 30 maart 2008 00:28 schreef vogelkooi het volgende:
Er is verdome geen mail-box op dat eiland.
Nice! die wil ik ook nogquote:Op zondag 30 maart 2008 14:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=35275 net geloot
Ik zag hem vanmorgen jaquote:
Echt natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://nihilum.mousesports.com/en/news/536,xxxx/0/#comments
echt of nep?
Ik geloof geen enkel bericht wat ik vandaag leesquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://nihilum.mousesports.com/en/news/536,xxxx/0/#comments
echt of nep?
Heb je die trailer voor die console port gezien? Lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:13 schreef Rikketik het volgende:
Natuurlijk niet.Blizzard staat bekend om haar 1 aprilgrappen. Zo is er een tauren unit voor Starcraft II aangekondigd en wordt WoW naar de consoles geport. Als dat echt is, vreet ik mijn lul op.
Zo arrogant zijn ze toch niet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:43 schreef Metonae het volgende:
Hahahahahhaha Nihilum die uit elkaar valt. Zou te mooi zijn. Stel achterlijke arrogante mafkezen zijn het!En nu ze sinds 2.4 niet meer op nummer 1 staan valt die guild uit elkaar.
Grappige 1 april grap
Dit stukje zegt al genoeg.quote:I think the Sunwell gate “idea” was the final blow. Why bother trying to compete for world firsts if the leading guild has to twiddle their thumbs waiting for the next stage to be open, watching everyone and his mother catch up.
Zozo, knap hoorquote:
Het zal me echt me reet roesten als hun disbanden...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:43 schreef Metonae het volgende:
Hahahahahhaha Nihilum die uit elkaar valt. Zou te mooi zijn. Stel achterlijke arrogante mafkezen zijn het!En nu ze sinds 2.4 niet meer op nummer 1 staan valt die guild uit elkaar.
Grappige 1 april grap
Paar Kararunnetjes en dan zit je zo boven de 1300quote:Op woensdag 2 april 2008 09:05 schreef Baret-V2 het volgende:
nog 18 bars te gaan tot 70! heb al een matig setje healing gear verzameld met ongeveer 700 +healing.
Ik moet toch wel minstens +1000 healing hebben om in kara te kunnen beginnen?quote:Op woensdag 2 april 2008 09:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Paar Kararunnetjes en dan zit je zo boven de 1300
Mace van Maiden of Prince is lekker
Ik heb nu 2 epix!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:45 schreef Metonae het volgende:
1000+healing is idd wel nodig voor Kara,, Healen lukt ook prima met de Gladiator set, ik heb Kara gehealed met 3/5 Vengeful Gladiator Gear met PvE gems.. Toch jammer dat ik het geduld niet heb om PvE gear bij elkaar te halen.
Nah.. Niet echt nodig.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:55 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Ik moet toch wel minstens +1000 healing hebben om in kara te kunnen beginnen?
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dus de beste guild van de wereld is ermee gestopt (Nihilum).
Goh worden ze toch eens verstandig.
Zijn ze toch niet zo verstandig als ik dachtquote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef Metonae het volgende:
Nihilum is nog steeds gewoon bij elkaar.. Het ging gewoon om een 1 april grap (heb er gisteren ook al een post over gemaakt). Wel een leuke 1 april grap
Zeker! vooral ook als enchanter. Was nog 1500g van mijn epic flying af (zelf gefarmdquote:Op woensdag 2 april 2008 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die dailies leveren me potverdikkie lekker veel goud op man
Ik heb al voldoende gold zelf voor mijn 2e flying epic mount. Gaat idd lekker met dailies! Maarja ze kosten wel veel tijd...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Zeker! vooral ook als enchanter. Was nog 1500g van mijn epic flying af (zelf gefarmd) en nu heb ik hem sinds gister.
Dat ligt toch ergens bij Ratchet, jongens?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:55 schreef tonks het volgende:
Ik heb dat hele alcaz eiland nog nooit gezien
quote:Zone revamp
In Patch 2.3, the whole zone of Dustwallow Marsh was improved to make it more quest-friendly and a less lonely place to be in.
Changes include:
* A new neutral town, Mudsprocket, led by Gadgetzan goblins. A quest hub with a flight master, inn and graveyard.
* The area where Tabetha resides is now called Tabetha's Farm and has a pebble road leading to it (was in the middle of the marsh earlier). This area now also has a graveyard.
* The Grimtotem Clan has expanded and set up a base in the northern Dustwallow by the name of Blackhoof Village and one just north of Tabetha's Farm named Direhorn Post.
* Many new quests - see Dustwallow Marsh quests.
Het grote eiland in het midden van de kaart (boven theamore): http://wyrihaximus.net/world-of-warcraft/maps/?lng=-140.6689453125&lat=75.43650530124755&zoom=7quote:Op woensdag 2 april 2008 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ligt toch ergens bij Ratchet, jongens?
Leuk verhaaltjequote:Op woensdag 2 april 2008 11:51 schreef vogelkooi het volgende:
en de koning zo hier zijn geweest ooit.
Dat dus.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:12 schreef Metonae het volgende:
Nou dat dacht ik dus niet. Alcaz Isle is er geweest sinds de release in 2004 :p Het gebied hoort bij een questchain die de poorten van Ahn'Qiraj opende.
Mischien was het mainstance?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:53 schreef Metonae het volgende:
Verveling? Je hebt nog twee levels te gaanHoe kan je je vervelen! Hup.. Naar Netherstorm jij. Oversized Smurfje
Dankjequote:
Noorden van theramore, owja spuit elf.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:55 schreef tonks het volgende:
Ik heb dat hele alcaz eiland nog nooit gezien
En nu ligt er ouwe vis, en is die ouwe ook weer weg. die overigens op dat moment dat ie er was niks dropt.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het grote eiland in het midden van de kaart (boven theamore): http://wyrihaximus.net/world-of-warcraft/maps/?lng=-140.6689453125&lat=75.43650530124755&zoom=7
[..]
Leuk verhaaltje. En de koning heeft daar idd beneden gestaan:
[ link | afbeelding ]
Kloteeiland...quote:Op woensdag 2 april 2008 13:06 schreef Metonae het volgende:
Alcaz Isle ligt in Dustwallow Marsh.. je vliegt eroverheen als van Orgrimmar naar Tanaris vliegt. of net andersom... van Tanaris naar Orgrimmar :p
Idd en ow de koning dropte ook nooit ietsquote:Op woensdag 2 april 2008 16:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Mischien was het mainstance?
Niks tegen smurfen! oversized barby-pop
ja 2 level's maar ik wil zo min moglijk daily's doen en zo veel moglijk questen om geld te verdienen heb bijna 2k gold. en moet netherstorm, shadowmoon en deel van blade edge mountain nog doen.
[..]
Dankje![]()
[..]
Noorden van theramore, owja spuit elf.![]()
[..]
En nu ligt er ouwe vis, en is die ouwe ook weer weg. die overigens op dat moment dat ie er was niks dropt.![]()
valt mee je bent hoogstens 5 min onderwegquote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Metonae het volgende:
Ik ben er echt nog nooit geweest.. Moet zeker dat pokke eind zwemme ernaartoe?
Ik ben dat hele eiland rondgezwommen op zoek naar een plek waar ik veilig aan land kon met mijn priest.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
valt mee je bent hoogstens 5 min onderweg.
Ik hoop dat je genoeg bent gestraft.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben dat hele eiland rondgezwommen op zoek naar een plek waar ik veilig aan land kon met mijn priest.
Had daar namelijk een quest dat ik moest kijken wat er gebeurde.....
Zo stom als ik was heb ik natuurlijk de hele quest niet gelezen en ben er naartoe gezwommen.
Achteraf bleek dat je naar de FP in Theramore kon gaan om ff een vogel te scoren die er gewoon overheen vliegt
Nee nog niet, misschien binnenkort maar eens doenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:35 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je genoeg bent gestraft.stel je voor je quest niet lezen
.
Whyri heb je die weavel wel al gekilled? want ik kreeg hem niet dood, waren te veel minions (mannen in pyjama's) van lvl 61 elite?
idd. Dat doe ik je niet na.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:42 schreef Metonae het volgende:
Goeiesmoggus.. Gister is mijn Rogue 24 gedinged! Doe me dat maar eens na! :p
Typisch elitair manneke ben jijquote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef Metonae het volgende:
Ah jij verdient een schop onder je reet
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Feit blijft dat je het verpest voor mensen die gewoon normaal Arena spelen op 1500ish rating.
Ik hoef niet hoger, wil niet hoger, maar wil wel gewoon kans maken in de potjes, en tegen dat soort teams maken wij met onze rare setup 0,0 kans....
Alles wat ik op mijn main doe is wel zelf gefarmd hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 09:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je maar een goeie setup maken
Ik vind het wel grappig wat Tonks doet. Hij bot en verdient daar zoveel goud mee dat ie het kan verkopen voor echt geld. En hij kan van dat ingame goud wat ie toch teveel heeft een lekker hoge rating kopen.
Wat zou jij doen als je de kans had?
Ik wist 't wel
Ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je maar een goeie setup maken
Ik vind het wel grappig wat Tonks doet. Hij bot en verdient daar zoveel goud mee dat ie het kan verkopen voor echt geld. En hij kan van dat ingame goud wat ie toch teveel heeft een lekker hoge rating kopen.
Wat zou jij doen als je de kans had?
Ik wist 't wel
Haalt het gameplezier eruit ja.quote:
En dat baseer je op.. wat? Ik heb gewoon iets tegen Arena Boosts :p Doe het zelf of doe niks.. simpel toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Typisch elitair manneke ben jij. Echt in 1-69 is iedereen op WoW gewoon normaal maar zodra mensen 70 zijn gunnen ze elkaar het daglicht niet meer.
Helaas, met een goede setup win je. En anders ben je gewoon de lulquote:Op donderdag 3 april 2008 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Feit blijft dat je het verpest voor mensen die gewoon normaal Arena spelen op 1500ish rating.
Ik hoef niet hoger, wil niet hoger, maar wil wel gewoon kans maken in de potjes, en tegen dat soort teams maken wij met onze rare setup 0,0 kans....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |