Ze snappen nog steeds niet dat een bedrijf zijn imago helder willen hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:43 schreef venomsnake het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op om het besluit van dat bedrijf laf te noemen..![]()
Als zei denken dat het bedrijf (op wat voor manier dan ook) mogelijk schade kan oplopen door de website van meneer Wilders dan moeten ze die site gewoon verwijderen. Zo simpel is het. Denk aan DoSs attacks bijvoorbeeld, of eventuele andere rotzooi. En wie weet zit dat bedrijf gewoon niet te wachten op een anti-Islam film.. Dat bedrijf heeft schijt aan Wilders en zijn filmpje, het bedrijf gaat boven alles, en terecht!
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus die radicale leider uit Indonesie zaait geen haat, discrimineert niet, volgens jou?
Of begrijp ik jouw reactie verkeerd?
Het verschil is dat de indonesische variant geweld niet uitsluit.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Eindelijk vergelijk je Wilders met een soortgenoot van hem.
En Wilders doet het precies hetzelfde.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Het verschil is dat de indonesische variant geweld niet uitsluit.
DVD'tjes uitdelen. Nou, oeh... grof geweld!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef Meki het volgende:
Wilders zei zaterdagavond geen idee te hebben wat er aan de hand is. Hij gaat het uitzoeken. „Op hoeveel manieren kan ik nog worden tegengewerkt? Desnoods ga ik persoonlijk dvd-tjes uitdelen op de Dam. Wat een wereld
Reactie van Wilders
Een bedrijf dat vantevoren censuur oplegt verdient geen enkele lof.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:46 schreef Meki het volgende:
Ze snappen nog steeds niet dat een bedrijf zijn imago helder willen hebben.
En zulke bedrijven verdienen alleen maar lof
Het is geen censuurquote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een bedrijf dat vantevoren censuur oplegt verdient geen enkele lof.
Dat zijn jou woorden. heb het nooit gezegdquote:Op maandag 24 maart 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
En alles wat NIET tegen Wilders is, is volgens jou rascistisch.
Lekker discussiëren met jou, Meki.
kom kom niet zo bescheiden dat is exact wat je altijd zegt... dat terwijl iedereen weet dat jij ook een racist bent en niet te zuinig ook. je haat joden met al je vlees en bloed.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat zijn jou woorden. heb het nooit gezegd
Ik heb wel gezegd Mensen die blind achter Wilders staan die hetzelfde gedachtengoed hebben als Wilders zijn voor mijn racisten
Dit is enkel het begin.. Kom op Als Wilders het enkel heeft over de Islaam . alleen over de Islaam. Wat zal er dan gebeuren als hij aan de macht is ?? . Denk je dat hij dan dialoog wilt of geweld om ons uit te roeien.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Maar Meki, je overdrijft zo gruwelijk... Je roept maar te pas en te onpas dat Wilders geweld wil gebruiken tegen moslims, dat hij met geweld hun huizen wil binnendringen om de Koran daar weg te halen. Je doet werkelijk alsof hij ze wil afslachten. Waar haal je dat soort onzin toch vandaan?
Je mag best anti-Wilders zijn (ik vind dit hele film-gebeuren ook maar een onsmakelijk geheel) maar overdrijf niet zo. Probeer er eens voor open te staan dat jouw 'waarheden' niet persé waar hoeven te zijn.
'I hate all people'quote:Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef GewoneMan het volgende:
terwijl ik b.v. alleen tegen elke vorm van religie ben en dan met name de islam![]()
Ik haat geen joden potverdorrie ... Ik heb joodse vrienden die respecteer ik met alle welzijn. Ik respecteer het jodendom.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kom kom niet zo bescheiden dat is exact wat je altijd zegt... dat terwijl iedereen weet dat jij ook een racist bent en niet te zuinig ook. je haat joden met al je vlees en bloed.
terwijl ik b.v. alleen tegen elke vorm van religie ben en dan met name de islam![]()
wtf heeft dit met censuur te maken .. het is een particulier, en die mag helemaal zelf uitmaken wat die nou wel of niet wil hosten .. en als de content die jij wil hosten buiten hun policy valt, omdat je bvb ddos-aanvallen uitlokt die zorgen dat de sites van andere klanten ook onbereikbaar worden, kan je het mooi schudden, de kleine lettertjes hé ..quote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is anders. Dat is een site met policy waarnaar je content kunt sturen. Maar wilders had een eigen site, daarop moet je kunnen plaatsen wat je wilt zonder dat de laffe provider het voortijdig al afkapt. Dat is pure censuur vooraf. Andere sites die ze hosten wordt ook niet gevraagd om inzage in al het materiaal dat ze willen plaatsen
ach gossie... open er een topic overquote:
A) Hij komt echt niet aan de macht. Daarvoor heeft hij veel te veel 'tegenstanders'.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit is enkel het begin.. Kom op Als Wilders het enkel heeft over de Islaam . alleen over de Islaam. Wat zal er dan gebeuren als hij aan de macht is ?? . Denk je dat hij dan dialoog wilt of geweld om ons uit te roeien.
Ik vind het walgelijk voor woorden dat jullie niet willen inzien wie Wilders letterlijk is. met opzet of zonder opzet
Ja. OK. We weten 't.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit is enkel het begin.. Kom op Als Wilders het enkel heeft over de Islaam . alleen over de Islaam. Wat zal er dan gebeuren als hij aan de macht is ?? . Denk je dat hij dan dialoog wilt of geweld om ons uit te roeien.
Ik vind het walgelijk voor woorden dat jullie niet willen inzien wie Wilders letterlijk is. met opzet of zonder opzet
't was een parafrasering van jouw standpunt tov religiequote:Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ach gossie... open er een topic over
Als racisme wel toegelaten is Nederland is de volgende stap een kwestie van tijd.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
A) Hij komt echt niet aan de macht. Daarvoor heeft hij veel te veel 'tegenstanders'.
B) Hou eens op - voor de zoveelste keer - met dingen aannemen die tot nu toe alleen in je hoofd gebeuren. Jij denkt echt dat Nederland het toestaat dat zelfs àls hij aan de macht zou komen (wat dus heus niet gaat gebeuren) alle moslims met geweld wil uitroeien?
Get real.
Mag ik ze niet aanwijzen waar Wilders naar toe wiltquote:Op maandag 24 maart 2008 23:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja. OK. We weten 't.
Maar Meki, als je serieus wilt discussieren ipv baggeren, dan moet je niet om de haverklap 'racist' en 'uitroeiing' gillen. Da's als afsluiter van een reltopic misschien nog wel te doen, maar niet als begin. Kortom: effe dimmen.
Je bedoelt aanwijzen daar jij geobsedeerd dénkt dat Wilders naar toe wil.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Mag ik ze niet aanwijzen waar Wilders naar toe wilt
je geeft hem teveel eer... dat kan hij echt nietquote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
En zelfs dán is dat nog heel wat anders dan 'uitroeien' en 'geweld' tegen moslims Meki.
Dat moet zelfs jij beamen. Kom op, je kunt het.
Je hebt je punt gemaakt. Klaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Meki het volgende:
Mag ik ze niet aanwijzen waar Wilders naar toe wilt
Hoe kan je in godsnaam tegen een religie zijn?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:15 schreef gronk het volgende:
[..]
't was een parafrasering van jouw standpunt tov religie
Een vraagje aan jou. mischien kom je toch voor vredequote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
En zelfs dán is dat nog heel wat anders dan 'uitroeien' en 'geweld' tegen moslims Meki.
Dat moet zelfs jij beamen. Kom op, je kunt het.
Ik geloof in Meki. Misschien tegen beter weten inquote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je geeft hem teveel eer... dat kan hij echt niet
Ik wacht nog steeds op jou reactiequote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je geeft hem teveel eer... dat kan hij echt niet
nou, ik zie Nederlanders nu dingen doen en zeggen die 10 jaar geleden nog ondenkbaar waren, dus wat dat aangaat zeg je dat goed, ze gebeuren tot nu toe alleen in Meki's hoofd .. maar de angst is er wel degelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
A) Hij komt echt niet aan de macht. Daarvoor heeft hij veel te veel 'tegenstanders'.
B) Hou eens op - voor de zoveelste keer - met dingen aannemen die tot nu toe alleen in je hoofd gebeuren. Jij denkt echt dat Nederland het toestaat dat zelfs àls hij aan de macht zou komen (wat dus heus niet gaat gebeuren) alle moslims met geweld wil uitroeien?
Get real.
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Een vraagje aan jou. mischien kom je toch voor vrede
Ben je Tolerant
Ben je voor vrede
Ben je voor samen vrede leven
Yeah, maar users die hysterisch rond gaan lopen rennen veelposten 'dat de islamitische vijfde colonne het land overneemt, de sharia wil invoeren en dat openbare handafhakkingen nabij zijn' zijn ook strontvervelend.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef moussie het volgende:
nou, ik zie Nederlanders nu dingen doen en zeggen die 10 jaar geleden nog ondenkbaar waren, dus wat dat aangaat zeg je dat goed, ze gebeuren tot nu toe alleen in Meki's hoofd .. maar de angst is er wel degelijk.
waarop?quote:
Het begint altijd op deze manier. dat hebben we eerder gezien in het verleden. het begon altijd met vrijheden verminderen en daarna kwam de politie binnenkort in Nederland alle Korans ophalen. En ik zal de Koran met me leven verdedigen..quote:Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Ja.
Ja.
En nu? Ga je me nu vertellen dat ik dan niet op Wilders moet stemmen?
Want dan heb ik nieuws voor je... dat doe ik namelijk niet
Maar jij overdrijft. Dat wil ik je duidelijk maken. Je brengt het alsof die man in zijn eentje wil zorgen dat alle Moslims uitgeroeid en afgeslacht worden. En dat wil hij niet. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
Dat zijn mensen die Wilders steunen, Maar kom op Nederland is Nederland een vrije land met tolerantie en samen zijn en vredequote:Op maandag 24 maart 2008 23:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Yeah, maar users die hysterisch rond gaan lopen rennen veelposten 'dat de islamitische vijfde colonne het land overneemt, de sharia wil invoeren en dat openbare handafhakkingen nabij zijn' zijn ook strontvervelend.
Andersom heerst er net zo goed angst en dreiging die betrekking hebben om geweldadige afstraffingen op basis van een opvatting.... En die vind ik dan op dit moment reëler dan dat er angst zou moeten bestaan dat alle moslims uitgeroeid gaan worden.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef moussie het volgende:
[..]
nou, ik zie Nederlanders nu dingen doen en zeggen die 10 jaar geleden nog ondenkbaar waren, dus wat dat aangaat zeg je dat goed, ze gebeuren tot nu toe alleen in Meki's hoofd .. maar de angst is er wel degelijk.
De realiteit van 'ons allen'. Niet óf, óf.quote:Want, get real zeg je, maar wiens realiteit bedoel je dan .. die van jou, van de blanke autochtoon, of die van de allochtone moslim ?
Scroll ff naar boven, denk maar niet dat je makkelijk van mij kan afkomenquote:
Door wie... says who? Wijs het me aan. Bij wie is de koran al afgepakt...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Meki het volgende:
Politie wordt verplicht geroepen om bij elke moslims de koran af te halen
Zo extreem zal het nog niet worden, maar er moet de laatste jaren wel steeds meer buigen voor de islam. Het is een gevaarlijk sluipend proces en wilders ziet het gevaar er van in.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:26 schreef gronk het volgende:
Yeah, maar users die hysterisch rond gaan lopen rennen veelposten 'dat de islamitische vijfde colonne het land overneemt, de sharia wil invoeren en dat openbare handafhakkingen nabij zijn' zijn ook strontvervelend.
Wilders .. wilt dat... en Als Wilders aan de macht komt dan is dat zeker de eerste wat ie doetquote:Op maandag 24 maart 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Door wie... says who? Wijs het me aan. Bij wie is de koran al afgepakt...
Moussy, sorry hoor, maar dit hierboven is dus precies wat ik bedoelde met Meki's 'waarheden'.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Het begint altijd op deze manier. dat hebben we eerder gezien in het verleden. het begon altijd met vrijheden verminderen en daarna kwam de politie binnenkort in Nederland alle Korans ophalen. En ik zal de Koran met me leven verdedigen.... zo gaat dat gebeuren in Nederland.
Politie wordt verplicht geroepen om bij elke moslims de koran af te halen
Nee joh. Gewoon een verkoopverbod. Eventjes naar Amazon en je hebt het al omzeild, totale symboolpolitiek dus.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef Meki het volgende:
[..]
En Wilders doet het precies hetzelfde.
Als het aan Wilders ligt komen politie mensen bij elke moslims met geweld de koran weghalen .
Dat zou ik niet verwachten van iemand met weinig verstand.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Meki, het zou je sieren als je zou zeggen 'Ik denk dat....' of 'Ik geloof dat....'.
En niet alles al als klip en klare stelligheden gaan zitten beweren.
Hoe ga je verspreiding via internet tegen btw?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon een verkoopverbod. Eventjes naar Amazon en je hebt het al omzeild, totale symboolpolitiek dus.
Maar is dat echt zo? We hebben vrijheden, die hebben we grotendeels behouden. We hebben er een paar ingeperkt waardoor we haatpredikers kunnen uitzetten - prima.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo extreem zal het nog niet worden, maar er moet de laatste jaren wel steeds meer buigen voor de islam. Het is een gevaarlijk sluipend proces en wilders ziet het gevaar er van in.
Ik denk ook dat er een hek moet komen voor een flink deel van de theologische faculteit hier. Mogen die thoraboeken die zijn opgenomen in de Koran wel blijven, trouwens?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe ga je verspreiding via internet tegen btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |