abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57589292
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:43 schreef venomsnake het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op om het besluit van dat bedrijf laf te noemen..
Als zei denken dat het bedrijf (op wat voor manier dan ook) mogelijk schade kan oplopen door de website van meneer Wilders dan moeten ze die site gewoon verwijderen. Zo simpel is het. Denk aan DoSs attacks bijvoorbeeld, of eventuele andere rotzooi. En wie weet zit dat bedrijf gewoon niet te wachten op een anti-Islam film.. Dat bedrijf heeft schijt aan Wilders en zijn filmpje, het bedrijf gaat boven alles, en terecht!
Ze snappen nog steeds niet dat een bedrijf zijn imago helder willen hebben.
En zulke bedrijven verdienen alleen maar lof
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_57589328
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dus die radicale leider uit Indonesie zaait geen haat, discrimineert niet, volgens jou?

Of begrijp ik jouw reactie verkeerd?

Eindelijk vergelijk je Wilders met een soortgenoot van hem.
  maandag 24 maart 2008 @ 22:50:15 #253
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57589381
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Eindelijk vergelijk je Wilders met een soortgenoot van hem.
Het verschil is dat de indonesische variant geweld niet uitsluit.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57589399
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef gronk het volgende:

[..]

Het verschil is dat de indonesische variant geweld niet uitsluit.
En Wilders doet het precies hetzelfde.

Als het aan Wilders ligt komen politie mensen bij elke moslims met geweld de koran weghalen .
pi_57589418
Wilders zei zaterdagavond geen idee te hebben wat er aan de hand is. Hij gaat het uitzoeken. „Op hoeveel manieren kan ik nog worden tegengewerkt? Desnoods ga ik persoonlijk dvd-tjes uitdelen op de Dam. Wat een wereld

Reactie van Wilders
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 22:52:33 #256
163650 Greys
pi_57589439
Meki, jij gelooft inmiddels echt in je eigen 'waarheden' he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 maart 2008 @ 22:52:41 #257
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57589444
Meki, kappen met je stortvloed aan reacties.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 22:53:37 #258
163650 Greys
pi_57589460
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef Meki het volgende:
Wilders zei zaterdagavond geen idee te hebben wat er aan de hand is. Hij gaat het uitzoeken. „Op hoeveel manieren kan ik nog worden tegengewerkt? Desnoods ga ik persoonlijk dvd-tjes uitdelen op de Dam. Wat een wereld

Reactie van Wilders
DVD'tjes uitdelen. Nou, oeh... grof geweld!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 22:53:41 #259
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57589463
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:46 schreef Meki het volgende:
Ze snappen nog steeds niet dat een bedrijf zijn imago helder willen hebben.
En zulke bedrijven verdienen alleen maar lof
Een bedrijf dat vantevoren censuur oplegt verdient geen enkele lof.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57589591
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Een bedrijf dat vantevoren censuur oplegt verdient geen enkele lof.
Het is geen censuur
Alles wat tegen Wilders is , is volgens jou censuur
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:02:23 #261
163650 Greys
pi_57589703
En alles wat NIET tegen Wilders is, is volgens jou rascistisch.
Lekker discussiëren met jou, Meki.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57589752
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
En alles wat NIET tegen Wilders is, is volgens jou rascistisch.
Lekker discussiëren met jou, Meki.
Dat zijn jou woorden. heb het nooit gezegd
Ik heb wel gezegd Mensen die blind achter Wilders staan die hetzelfde gedachtengoed hebben als Wilders zijn voor mijn racisten
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:07:30 #263
163650 Greys
pi_57589837
Maar Meki, je overdrijft zo gruwelijk... Je roept maar te pas en te onpas dat Wilders geweld wil gebruiken tegen moslims, dat hij met geweld hun huizen wil binnendringen om de Koran daar weg te halen. Je doet werkelijk alsof hij ze wil afslachten. Waar haal je dat soort onzin toch vandaan?

Je mag best anti-Wilders zijn (ik vind dit hele film-gebeuren ook maar een onsmakelijk geheel) maar overdrijf niet zo. Probeer er eens voor open te staan dat jouw 'waarheden' niet persé waar hoeven te zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57589842
Het enige wat Wilders is structureel haat zaaien tegenover moslims. Na 9-11 is alles begonnen en nu wordt elke moslim gezien als een potentiele terrorist terwijl ze het hebben over 1 op de 500000 moslims.
pi_57589849
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zijn jou woorden. heb het nooit gezegd
Ik heb wel gezegd Mensen die blind achter Wilders staan die hetzelfde gedachtengoed hebben als Wilders zijn voor mijn racisten
kom kom niet zo bescheiden dat is exact wat je altijd zegt... dat terwijl iedereen weet dat jij ook een racist bent en niet te zuinig ook. je haat joden met al je vlees en bloed.

terwijl ik b.v. alleen tegen elke vorm van religie ben en dan met name de islam
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57589920
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Maar Meki, je overdrijft zo gruwelijk... Je roept maar te pas en te onpas dat Wilders geweld wil gebruiken tegen moslims, dat hij met geweld hun huizen wil binnendringen om de Koran daar weg te halen. Je doet werkelijk alsof hij ze wil afslachten. Waar haal je dat soort onzin toch vandaan?

Je mag best anti-Wilders zijn (ik vind dit hele film-gebeuren ook maar een onsmakelijk geheel) maar overdrijf niet zo. Probeer er eens voor open te staan dat jouw 'waarheden' niet persé waar hoeven te zijn.
Dit is enkel het begin.. Kom op Als Wilders het enkel heeft over de Islaam . alleen over de Islaam. Wat zal er dan gebeuren als hij aan de macht is ?? . Denk je dat hij dan dialoog wilt of geweld om ons uit te roeien.

Ik vind het walgelijk voor woorden dat jullie niet willen inzien wie Wilders letterlijk is. met opzet of zonder opzet
  maandag 24 maart 2008 @ 23:10:55 #267
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57589928
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef GewoneMan het volgende:

'I hate all people'
pi_57589958
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kom kom niet zo bescheiden dat is exact wat je altijd zegt... dat terwijl iedereen weet dat jij ook een racist bent en niet te zuinig ook. je haat joden met al je vlees en bloed.

Ik haat geen joden potverdorrie ... Ik heb joodse vrienden die respecteer ik met alle welzijn. Ik respecteer het jodendom.

Integendeel dat jij wel de Islaam haat en Moslims haat.. Ik kan vrede en liefde niet bij jou vinden. Wat ik wel kan zien is haat
pi_57589971
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is anders. Dat is een site met policy waarnaar je content kunt sturen. Maar wilders had een eigen site, daarop moet je kunnen plaatsen wat je wilt zonder dat de laffe provider het voortijdig al afkapt. Dat is pure censuur vooraf. Andere sites die ze hosten wordt ook niet gevraagd om inzage in al het materiaal dat ze willen plaatsen
wtf heeft dit met censuur te maken .. het is een particulier, en die mag helemaal zelf uitmaken wat die nou wel of niet wil hosten .. en als de content die jij wil hosten buiten hun policy valt, omdat je bvb ddos-aanvallen uitlokt die zorgen dat de sites van andere klanten ook onbereikbaar worden, kan je het mooi schudden, de kleine lettertjes hé ..
pleased to meet you
pi_57589972
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef gronk het volgende:

[..]

'I hate all people'
ach gossie... open er een topic over
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:13:27 #271
163650 Greys
pi_57589988
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit is enkel het begin.. Kom op Als Wilders het enkel heeft over de Islaam . alleen over de Islaam. Wat zal er dan gebeuren als hij aan de macht is ?? . Denk je dat hij dan dialoog wilt of geweld om ons uit te roeien.

Ik vind het walgelijk voor woorden dat jullie niet willen inzien wie Wilders letterlijk is. met opzet of zonder opzet
A) Hij komt echt niet aan de macht. Daarvoor heeft hij veel te veel 'tegenstanders'.
B) Hou eens op - voor de zoveelste keer - met dingen aannemen die tot nu toe alleen in je hoofd gebeuren. Jij denkt echt dat Nederland het toestaat dat zelfs àls hij aan de macht zou komen (wat dus heus niet gaat gebeuren) alle moslims met geweld wil uitroeien?

Get real.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 maart 2008 @ 23:14:40 #272
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57590013
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja. OK. We weten 't.

Maar Meki, als je serieus wilt discussieren ipv baggeren, dan moet je niet om de haverklap 'racist' en 'uitroeiing' gillen. Da's als afsluiter van een reltopic misschien nog wel te doen, maar niet als begin. Kortom: effe dimmen.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:15:44 #273
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57590029
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ach gossie... open er een topic over
't was een parafrasering van jouw standpunt tov religie
pi_57590096
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

A) Hij komt echt niet aan de macht. Daarvoor heeft hij veel te veel 'tegenstanders'.
B) Hou eens op - voor de zoveelste keer - met dingen aannemen die tot nu toe alleen in je hoofd gebeuren. Jij denkt echt dat Nederland het toestaat dat zelfs àls hij aan de macht zou komen (wat dus heus niet gaat gebeuren) alle moslims met geweld wil uitroeien?

Get real.
Als racisme wel toegelaten is Nederland is de volgende stap een kwestie van tijd.

Als er Joden worden gediscrimineerd .. wordt diegene gelijk opgepakt en veroordeeld

Tijdens een demonstratie van Nederland Bekent Kleur van afgelopen zaterdag op de Dam is een 48-jarige man uit Gelderland gearresteerd. Dat meldde de organisatie maandag.
Hij werd door de politie aangehouden omdat hij een pamflet uitdeelde waarop uitspraken stonden van Geert Wilders, waarbij de woorden "moslim" en "islam" veranderd waren in de woorden "jood" en "jodendom".
De man is zaterdag aan het eind van de middag voorlopig vrijgelaten. Hij heeft een advocaat in de arm genomen

http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=33921

Maar als er racitisch en gediscrimineerd wordt richting Moslims en allochtonen, dan mag het.
pi_57590110
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:14 schreef gronk het volgende:

[..]

Ja. OK. We weten 't.

Maar Meki, als je serieus wilt discussieren ipv baggeren, dan moet je niet om de haverklap 'racist' en 'uitroeiing' gillen. Da's als afsluiter van een reltopic misschien nog wel te doen, maar niet als begin. Kortom: effe dimmen.
Mag ik ze niet aanwijzen waar Wilders naar toe wilt
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:19:46 #276
163650 Greys
pi_57590119
En zelfs dán is dat nog heel wat anders dan 'uitroeien' en 'geweld' tegen moslims Meki.
Dat moet zelfs jij beamen. Kom op, je kunt het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:20:26 #277
163650 Greys
pi_57590134
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Je bedoelt aanwijzen daar jij geobsedeerd dénkt dat Wilders naar toe wil.
Dat is heel wat anders.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57590153
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
En zelfs dán is dat nog heel wat anders dan 'uitroeien' en 'geweld' tegen moslims Meki.
je geeft hem teveel eer... dat kan hij echt niet
  maandag 24 maart 2008 @ 23:21:19 #279
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57590156
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Meki het volgende:

Je hebt je punt gemaakt. Klaar.
pi_57590157
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:15 schreef gronk het volgende:

[..]

't was een parafrasering van jouw standpunt tov religie
Hoe kan je in godsnaam tegen een religie zijn?
pi_57590166
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Een vraagje aan jou. mischien kom je toch voor vrede

Ben je Tolerant
Ben je voor vrede
Ben je voor samen vrede leven
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:22:15 #282
163650 Greys
pi_57590181
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Ik geloof in Meki. Misschien tegen beter weten in
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57590189
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op jou reactie
pi_57590199
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Get real.
nou, ik zie Nederlanders nu dingen doen en zeggen die 10 jaar geleden nog ondenkbaar waren, dus wat dat aangaat zeg je dat goed, ze gebeuren tot nu toe alleen in Meki's hoofd .. maar de angst is er wel degelijk.

Want, get real zeg je, maar wiens realiteit bedoel je dan .. die van jou, van de blanke autochtoon, of die van de allochtone moslim ?
pleased to meet you
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:23:57 #285
163650 Greys
pi_57590214
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Een vraagje aan jou. mischien kom je toch voor vrede

Ben je Tolerant
Ben je voor vrede
Ben je voor samen vrede leven
Ja.
Ja.
Ja.

En nu? Ga je me nu vertellen dat ik dan niet op Wilders moet stemmen?
Want dan heb ik nieuws voor je... dat doe ik namelijk niet

Maar jij overdrijft. Dat wil ik je duidelijk maken. Je brengt het alsof die man in zijn eentje wil zorgen dat alle Moslims uitgeroeid en afgeslacht worden. En dat wil hij niet. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 maart 2008 @ 23:26:20 #286
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57590264
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef moussie het volgende:

nou, ik zie Nederlanders nu dingen doen en zeggen die 10 jaar geleden nog ondenkbaar waren, dus wat dat aangaat zeg je dat goed, ze gebeuren tot nu toe alleen in Meki's hoofd .. maar de angst is er wel degelijk.
Yeah, maar users die hysterisch rond gaan lopen rennen veelposten 'dat de islamitische vijfde colonne het land overneemt, de sharia wil invoeren en dat openbare handafhakkingen nabij zijn' zijn ook strontvervelend.
pi_57590269
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op jou reactie
waarop?
pi_57590307
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja.
Ja.
Ja.

En nu? Ga je me nu vertellen dat ik dan niet op Wilders moet stemmen?
Want dan heb ik nieuws voor je... dat doe ik namelijk niet

Maar jij overdrijft. Dat wil ik je duidelijk maken. Je brengt het alsof die man in zijn eentje wil zorgen dat alle Moslims uitgeroeid en afgeslacht worden. En dat wil hij niet. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
Het begint altijd op deze manier. dat hebben we eerder gezien in het verleden. het begon altijd met vrijheden verminderen en daarna kwam de politie binnenkort in Nederland alle Korans ophalen. En ik zal de Koran met me leven verdedigen.. .. zo gaat dat gebeuren in Nederland.

Politie wordt verplicht geroepen om bij elke moslims de koran af te halen
pi_57590337
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:26 schreef gronk het volgende:

[..]

Yeah, maar users die hysterisch rond gaan lopen rennen veelposten 'dat de islamitische vijfde colonne het land overneemt, de sharia wil invoeren en dat openbare handafhakkingen nabij zijn' zijn ook strontvervelend.
Dat zijn mensen die Wilders steunen, Maar kom op Nederland is Nederland een vrije land met tolerantie en samen zijn en vrede
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:31:08 #290
163650 Greys
pi_57590363
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef moussie het volgende:

[..]

Andersom heerst er net zo goed angst en dreiging die betrekking hebben om geweldadige afstraffingen op basis van een opvatting.... En die vind ik dan op dit moment reëler dan dat er angst zou moeten bestaan dat alle moslims uitgeroeid gaan worden.
quote:
Want, get real zeg je, maar wiens realiteit bedoel je dan .. die van jou, van de blanke autochtoon, of die van de allochtone moslim ?
De realiteit van 'ons allen'. Niet óf, óf.
Ik heb steeds het gevoel dat ik me hier moet gaan zitten verdedigen alsof ik een extreem rechtse zou zijn, maar het enige dat ik zeg is dat jullie Wilders niet zoveel eer moeten geven en zoveel macht moeten toekennen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57590373
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

waarop?
Scroll ff naar boven, denk maar niet dat je makkelijk van mij kan afkomen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:33:23 #292
163650 Greys
pi_57590413
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Meki het volgende:
Door wie... says who? Wijs het me aan. Bij wie is de koran al afgepakt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 23:34:50 #293
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57590441
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:26 schreef gronk het volgende:
Zo extreem zal het nog niet worden, maar er moet de laatste jaren wel steeds meer buigen voor de islam. Het is een gevaarlijk sluipend proces en wilders ziet het gevaar er van in.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57590480
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Door wie... says who? Wijs het me aan. Bij wie is de koran al afgepakt...
Wilders .. wilt dat... en Als Wilders aan de macht komt dan is dat zeker de eerste wat ie doet
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:37:30 #295
163650 Greys
pi_57590496
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Het begint altijd op deze manier. dat hebben we eerder gezien in het verleden. het begon altijd met vrijheden verminderen en daarna kwam de politie binnenkort in Nederland alle Korans ophalen. En ik zal de Koran met me leven verdedigen.. .. zo gaat dat gebeuren in Nederland.

Moussy, sorry hoor, maar dit hierboven is dus precies wat ik bedoelde met Meki's 'waarheden'.

Meki, het zou je sieren als je zou zeggen 'Ik denk dat....' of 'Ik geloof dat....'.
En niet alles al als klip en klare stelligheden gaan zitten beweren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 maart 2008 @ 23:40:45 #296
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57590553
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef Meki het volgende:

[..]

En Wilders doet het precies hetzelfde.

Als het aan Wilders ligt komen politie mensen bij elke moslims met geweld de koran weghalen .
Nee joh. Gewoon een verkoopverbod. Eventjes naar Amazon en je hebt het al omzeild, totale symboolpolitiek dus.
pi_57590559
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:37 schreef Greys het volgende:

Meki, het zou je sieren als je zou zeggen 'Ik denk dat....' of 'Ik geloof dat....'.
En niet alles al als klip en klare stelligheden gaan zitten beweren.
Dat zou ik niet verwachten van iemand met weinig verstand.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57590565
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee joh. Gewoon een verkoopverbod. Eventjes naar Amazon en je hebt het al omzeild, totale symboolpolitiek dus.
Hoe ga je verspreiding via internet tegen btw?
  maandag 24 maart 2008 @ 23:43:24 #299
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57590594
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zo extreem zal het nog niet worden, maar er moet de laatste jaren wel steeds meer buigen voor de islam. Het is een gevaarlijk sluipend proces en wilders ziet het gevaar er van in.
Maar is dat echt zo? We hebben vrijheden, die hebben we grotendeels behouden. We hebben er een paar ingeperkt waardoor we haatpredikers kunnen uitzetten - prima.

Maar wat hebben we nu concreet opgegeven voor de islam? Het enige dat er voor mij is veranderd is dat ik tegen de helft van mijn clientèle "gelukkig offerfeest" zeg en als alternatief bedankje voor een spreker ook een boekenbon mag aanbieden. Als dat nu alles is valt het toch wel mee.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:44:37 #300
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57590618
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe ga je verspreiding via internet tegen btw?
Ik denk ook dat er een hek moet komen voor een flink deel van de theologische faculteit hier. Mogen die thoraboeken die zijn opgenomen in de Koran wel blijven, trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')