Je bedoelt aanwijzen daar jij geobsedeerd dénkt dat Wilders naar toe wil.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Mag ik ze niet aanwijzen waar Wilders naar toe wilt
je geeft hem teveel eer... dat kan hij echt nietquote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
En zelfs dán is dat nog heel wat anders dan 'uitroeien' en 'geweld' tegen moslims Meki.
Dat moet zelfs jij beamen. Kom op, je kunt het.
Je hebt je punt gemaakt. Klaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Meki het volgende:
Mag ik ze niet aanwijzen waar Wilders naar toe wilt
Hoe kan je in godsnaam tegen een religie zijn?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:15 schreef gronk het volgende:
[..]
't was een parafrasering van jouw standpunt tov religie
Een vraagje aan jou. mischien kom je toch voor vredequote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
En zelfs dán is dat nog heel wat anders dan 'uitroeien' en 'geweld' tegen moslims Meki.
Dat moet zelfs jij beamen. Kom op, je kunt het.
Ik geloof in Meki. Misschien tegen beter weten inquote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je geeft hem teveel eer... dat kan hij echt niet
Ik wacht nog steeds op jou reactiequote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je geeft hem teveel eer... dat kan hij echt niet
nou, ik zie Nederlanders nu dingen doen en zeggen die 10 jaar geleden nog ondenkbaar waren, dus wat dat aangaat zeg je dat goed, ze gebeuren tot nu toe alleen in Meki's hoofd .. maar de angst is er wel degelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
A) Hij komt echt niet aan de macht. Daarvoor heeft hij veel te veel 'tegenstanders'.
B) Hou eens op - voor de zoveelste keer - met dingen aannemen die tot nu toe alleen in je hoofd gebeuren. Jij denkt echt dat Nederland het toestaat dat zelfs àls hij aan de macht zou komen (wat dus heus niet gaat gebeuren) alle moslims met geweld wil uitroeien?
Get real.
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Een vraagje aan jou. mischien kom je toch voor vrede
Ben je Tolerant
Ben je voor vrede
Ben je voor samen vrede leven
Yeah, maar users die hysterisch rond gaan lopen rennen veelposten 'dat de islamitische vijfde colonne het land overneemt, de sharia wil invoeren en dat openbare handafhakkingen nabij zijn' zijn ook strontvervelend.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef moussie het volgende:
nou, ik zie Nederlanders nu dingen doen en zeggen die 10 jaar geleden nog ondenkbaar waren, dus wat dat aangaat zeg je dat goed, ze gebeuren tot nu toe alleen in Meki's hoofd .. maar de angst is er wel degelijk.
waarop?quote:
Het begint altijd op deze manier. dat hebben we eerder gezien in het verleden. het begon altijd met vrijheden verminderen en daarna kwam de politie binnenkort in Nederland alle Korans ophalen. En ik zal de Koran met me leven verdedigen..quote:Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Ja.
Ja.
En nu? Ga je me nu vertellen dat ik dan niet op Wilders moet stemmen?
Want dan heb ik nieuws voor je... dat doe ik namelijk niet
Maar jij overdrijft. Dat wil ik je duidelijk maken. Je brengt het alsof die man in zijn eentje wil zorgen dat alle Moslims uitgeroeid en afgeslacht worden. En dat wil hij niet. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
Dat zijn mensen die Wilders steunen, Maar kom op Nederland is Nederland een vrije land met tolerantie en samen zijn en vredequote:Op maandag 24 maart 2008 23:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Yeah, maar users die hysterisch rond gaan lopen rennen veelposten 'dat de islamitische vijfde colonne het land overneemt, de sharia wil invoeren en dat openbare handafhakkingen nabij zijn' zijn ook strontvervelend.
Andersom heerst er net zo goed angst en dreiging die betrekking hebben om geweldadige afstraffingen op basis van een opvatting.... En die vind ik dan op dit moment reëler dan dat er angst zou moeten bestaan dat alle moslims uitgeroeid gaan worden.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef moussie het volgende:
[..]
nou, ik zie Nederlanders nu dingen doen en zeggen die 10 jaar geleden nog ondenkbaar waren, dus wat dat aangaat zeg je dat goed, ze gebeuren tot nu toe alleen in Meki's hoofd .. maar de angst is er wel degelijk.
De realiteit van 'ons allen'. Niet óf, óf.quote:Want, get real zeg je, maar wiens realiteit bedoel je dan .. die van jou, van de blanke autochtoon, of die van de allochtone moslim ?
Scroll ff naar boven, denk maar niet dat je makkelijk van mij kan afkomenquote:
Door wie... says who? Wijs het me aan. Bij wie is de koran al afgepakt...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Meki het volgende:
Politie wordt verplicht geroepen om bij elke moslims de koran af te halen
Zo extreem zal het nog niet worden, maar er moet de laatste jaren wel steeds meer buigen voor de islam. Het is een gevaarlijk sluipend proces en wilders ziet het gevaar er van in.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:26 schreef gronk het volgende:
Yeah, maar users die hysterisch rond gaan lopen rennen veelposten 'dat de islamitische vijfde colonne het land overneemt, de sharia wil invoeren en dat openbare handafhakkingen nabij zijn' zijn ook strontvervelend.
Wilders .. wilt dat... en Als Wilders aan de macht komt dan is dat zeker de eerste wat ie doetquote:Op maandag 24 maart 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Door wie... says who? Wijs het me aan. Bij wie is de koran al afgepakt...
Moussy, sorry hoor, maar dit hierboven is dus precies wat ik bedoelde met Meki's 'waarheden'.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Het begint altijd op deze manier. dat hebben we eerder gezien in het verleden. het begon altijd met vrijheden verminderen en daarna kwam de politie binnenkort in Nederland alle Korans ophalen. En ik zal de Koran met me leven verdedigen.... zo gaat dat gebeuren in Nederland.
Politie wordt verplicht geroepen om bij elke moslims de koran af te halen
Nee joh. Gewoon een verkoopverbod. Eventjes naar Amazon en je hebt het al omzeild, totale symboolpolitiek dus.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef Meki het volgende:
[..]
En Wilders doet het precies hetzelfde.
Als het aan Wilders ligt komen politie mensen bij elke moslims met geweld de koran weghalen .
Dat zou ik niet verwachten van iemand met weinig verstand.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Meki, het zou je sieren als je zou zeggen 'Ik denk dat....' of 'Ik geloof dat....'.
En niet alles al als klip en klare stelligheden gaan zitten beweren.
Hoe ga je verspreiding via internet tegen btw?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon een verkoopverbod. Eventjes naar Amazon en je hebt het al omzeild, totale symboolpolitiek dus.
Maar is dat echt zo? We hebben vrijheden, die hebben we grotendeels behouden. We hebben er een paar ingeperkt waardoor we haatpredikers kunnen uitzetten - prima.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo extreem zal het nog niet worden, maar er moet de laatste jaren wel steeds meer buigen voor de islam. Het is een gevaarlijk sluipend proces en wilders ziet het gevaar er van in.
Ik denk ook dat er een hek moet komen voor een flink deel van de theologische faculteit hier. Mogen die thoraboeken die zijn opgenomen in de Koran wel blijven, trouwens?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe ga je verspreiding via internet tegen btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |