Haha, goed dat je het zegtquote:Op maandag 24 maart 2008 00:26 schreef NY_Giant het volgende:
Vanaf 30 maart mag je 6 uur bij de tijd in Miami op tellen...
Dank je. Waarschijnlijk vandaag zal ik deel 2 online zetten!quote:Op maandag 24 maart 2008 10:13 schreef kevin_ het volgende:
Haase krijgt het in het begin nog wel lastig denk ik tegen de Voest, maar als hij de finale van het challenge toernooi wint en deze vorm vast houdt, moet het wel lukken.
(General, leuke compilatie trouwens)
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dank je. Waarschijnlijk vandaag zal ik deel 2 online zetten!
Nee, die zijn vergeven (Kuerten, Ancic, Levine, Nishikori, Isner). Zelfs Donald Young moet kwalificatie spelenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan Haase geen WC meer krijgen?
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dank je. Waarschijnlijk vandaag zal ik deel 2 online zetten!
100mb file upload limiet en verder kan iedereen het bestand snel downloaden, alhoewel er wel een download limiet (aantal downloads) per bezoeker op zit. Best wel aardig.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook erg gelimiteerd zonder premium account.
Juist, 100mb. Deel 1 is bijna 300. Zijn genoeg alternatieven met een grotere limiet en even snelle of snellere downloadsnelheden.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
100mb file upload limiet en verder kan iedereen het bestand snel downloaden, alhoewel er wel een download limiet (aantal downloads) per bezoeker op zit. Best wel aardig.
de draw:quote:Federer - Possible Isner/Monfils, Wawrinka, Hewitt/Robredo, Tsonga/Roddick/Karlovic, respectively. SF will be tough as well, Andy Murray/Davydenko/Ferrer/Youzhny/Ancic.
Nadal - Easier than IW, not so easy still, again considering his recent form. Possible Nieminen/Haas, Mathieu/Moya, Nalbandian/Blake, respectively.
Djokovic - Easy. Possible Canas, later Berdych/Ferrero/Gasquet.
Djokovic and Nadal may meet in SF again.
Federer meteen tegen Monfils of Isner.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:45 schreef TheGeneral het volgende:
De Draw is uit:
Mogelijke encounters:
[..]
de draw:
http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2008/403/mds.pdf
Alsof 'ie daar ineens bang voor moet zijn..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer meteen tegen Monfils of Isner.
Ideaal toch? Isner kan alleen maar serveren en Monfils is absoluut nog niet terug op zijn oude niveau.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer meteen tegen Monfils of Isner.
Roddick in de HF wil zeggen geen Federerquote:Op maandag 24 maart 2008 20:48 schreef Norrage het volgende:
Kunnen wel eens dezelfde halve finales worden als in IW (met uitzondering van Fish...)gewoon weer de beste 3 erbij...want hun lotingen zijn echt supersimpel.
En dan waarschijnlijk + roddick...is mijn verwachting...
Ik denk dat dit nog gewoon de gevolgen zijn van zijn ziekte. Daar ben je niet in een paar weken 100% van hersteld. Ik denk ook dat hij nog wel een tijdje nodig heeft om weer helemaal op niveau te komen.quote:En ik ben dik voor Federer! Want zijn slump duurt nu echt te lang!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:45 schreef evert het volgende:
6-4 6-0. overtuigend zeg! 2e ronde kwalificatie!
Hij moet voor iedereen bang zijn op dit moment.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alsof 'ie daar ineens bang voor moet zijn..
Bedoel je dat je denkt dat Rodick van Federer wint?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Roddick in de HF wil zeggen geen Federer![]()
Zouden jullie erbij kunnen zetten tegen wie mensen spelen? Er staan heel veel posts over Haase's wedstrijd maar zelfs na de winst kan ik hier niet zien van wie hij heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:39 schreef evert het volgende:
haase begint nu
Nee dat bedoelt ie nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat je denkt dat Rodick van Federer wint?
Ow.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:00 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee dat bedoelt ie niet. Hij reageert op een post.
Ja, perfect.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:05 schreef Rumille het volgende:
Haase wint met 6-4, 6-0 van de Zuid-Afrikaan Rik de Voest.
Zo goed?
Bedankt.quote:Held!
Het was een grap. Zie de PI.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:59 schreef thijsdetweede het volgende:
F-f, je weet zeker dat Rumille het niet over Haase had?
Yep !quote:Op maandag 24 maart 2008 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand een idee of dit nog middels streams te volgen is, gratis dan?
Ik had aardig wat teruggescrolld maar ik kon niks vinden. Maar ook in andere topics begon het me op te vallen. Soms zijn er pagina's waarin de postst als volgt gaan:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Fedfan, de naam De Voest werd vaak genoeg genoemd op de vorige pagina hoor
Beeeeeeetje verder kijken dan je neus lang is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:00 schreef Wopper1 het volgende:
Haase is begonnen, 1-1*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
En nou ligt zelfs Donald eruit....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Mattek en gaba er al uit in de kwalificaties...weinig cult dus..
Zou je zeggen inderdaad. Verbaast mij ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doet die kabouter hier ook al weer mee? De efteling is toch ook al open? Moet ie niet werken daar?
Zeker, van de week maar eens invullenquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Tim86 het volgende:
leuk spel
http://challenge.atptennis.com/atp/bracket.php
Hou oud zijn die twee bijelkaar opgeteld?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Santoro vs Bjorkman..hoe verzinnen ze het
74?quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hou oud zijn die twee bijelkaar opgeteld?
Nee dat is hun gezamenlijke lengtequote:Op woensdag 26 maart 2008 01:19 schreef Tim86 het volgende:
tweejdartigggg
Je moet het voorafgaand aan het toernooi doen toch.. je hebt dus nog een paar uur;)quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zeker, van de week maar eens invullen.
Vanmiddag gewoon..quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:56 schreef suus21 het volgende:
wanneer beginnen de mannen?
]http://challenge.atptennis.com/atp/bracket.php[/quote][/url]quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Tim86 het volgende:
leuk spel
[url=http://challenge.atptennis.com/atp/bracket.php
Yep, heb 'm ingevuld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je moet het voorafgaand aan het toernooi doen toch.. je hebt dus nog een paar uur;)
Na Verkerk.quote:
Wat als Wessels nou gewonnen had van Boris Beckerquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag !
15:00 Mahut N. v Mayer F.
15:00 Kristof Vliegen v Marin Cilic
16:00 Xavier Malisse v Oscar Hernandez
17:00 Gicquel M. v Seppi A.
18:00 Del Potro J. v Levine J.
18:00 Tursunov D. v Korolev E.
19:00 Roitman S. v Becker B.
19:00 Warburg S. v Starace P.
19:30 Berlocq C. v Querrey S.
19:30 Nishikori K. v Montanes A.
19:30 Kuerten G. v Grosjean S.
21:00 Berrer M. v Haase R.![]()
21:00 Calleri A. v Anderson K.
23:00 Cuevas P. v Spadea V.
23:00 Santoro F. v Björkman J.
Had 'ie nog een rondje moeten winnen in de kwalificatiesquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat als Wessels nou gewonnen had van Boris Becker. Roitman is natuurlijk een eitje
.
Ik zie niet in wie hem op dit moment zal kloppen. Federer en Nadal hebben er de vorm niet voor. Zelfs toen Djokovic heel matig speelde tegen Wawrinka won hij gemakkelijk. Het zal echt van jongens als Murray, Gasquet, Nalbandian moeten komen, en die hebben dan een hele goede dag nodig.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:23 schreef Wopper1 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de vorm van Djokovic. Zal die het nog een hele week kunnen volhouden?
Dan had Wessels wat eerder geboren moeten worden....quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat als Wessels nou gewonnen had van Boris Becker. Roitman is natuurlijk een eitje
.
Nou makkelijk ging het niet tegen Wawrinka, maar verder heb je wel een punt. Ik zou ook niet echt weten tegen wij hij moet verliezen, meestal verliest hij ook vooral van zichzelf.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie hem op dit moment zal kloppen. Federer en Nadal hebben er de vorm niet voor. Zelfs toen Djokovic heel matig speelde tegen Wawrinka won hij gemakkelijk. Het zal echt van jongens als Murray, Gasquet, Nalbandian moeten komen, en die hebben dan een hele goede dag nodig.
Mijn bracket loopt nog 100% trouwens, Cilic wint, Mahut ruim voor, Malisse ook al![]()
Ik loop ook nog 100%, heb zelfs Murray als eindwinnaar. Dus ben voorbereid op de val van Djokovicquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie hem op dit moment zal kloppen. Federer en Nadal hebben er de vorm niet voor. Zelfs toen Djokovic heel matig speelde tegen Wawrinka won hij gemakkelijk. Het zal echt van jongens als Murray, Gasquet, Nalbandian moeten komen, en die hebben dan een hele goede dag nodig.
Mijn bracket loopt nog 100% trouwens, Cilic wint, Mahut ruim voor, Malisse ook al![]()
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik loop ook nog 100%, heb zelfs Murray als eindwinnaar. Dus ben voorbereid op de val van Djokovic
De rest van de wereld waarschijnlijk ookquote:
Hier ook hahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:57 schreef wimderon het volgende:
Seppi gewonnen, Becker een set voor, Tursu een break voor in de derde set, nog steeds 100%
Wie moeten het nu voor je doen?quote:
O? Nog minstens een set te gaan bij Warburg-Starace hoor. Zeker niet voor 21.00.quote:
Wopper, you are currently 1734th (quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie moeten het nu voor je doen?
Voor mij nu Starace en Levine, die net een break inlevert
Lekker Levine, van 4-2 en BP's naar 5-7![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wopper, you are currently 1734th () in the Miami Tournament with 4 points.
ExtraLars, you are currently 1st in the Miami Tournament with 5 points.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Del Potro nog niet verwerkt![]()
Grosjean breakt Kuerten meteen
Als je dan zegt wie eerst breekt enzo, zeggen je 'wijze' woorden nog wat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:48 schreef Rumille het volgende:
Haase nu ook begonnen.
En maar zeggen niet voor 21:00
Meteen 0-15 voor.
Haase brak naar 0-1quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je dan zegt wie eerst breekt enzo, zeggen je 'wijze' woorden nog wat.
Ik denk dat het bij Montanes afgelopen is of nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:29 schreef XL het volgende:
Zelfs Sam Warburg ga ik nog goed hebben![]()
Ik heb je avatar even gejat wimderon, voor als ik top100 kom daar
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Berrer breekt naar 5-3 en serveert voor de set.
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Montanes afgelopen is of niet
Wil je zulke historische momenten niet betrekken in een dertien-in-dozijn wedstrijdenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Tim86 het volgende:
JAAAA REBREAK
Come on..ommekeer!
Zelfde moment als Verkerk vs Horna @ French Open..ik voel het!
Moet haast wel een blessure zijn, en anders kunnen we nog wel wat verwachten van de oude tovenaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
Santoro veegt Bjorkman compleet: 6-1 6-0. De Zweed maakte slechts 17 punten.
Ik wilde hier nog een grap over maken, maar door alle knipoogposticon-misverstanden dus ik het niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Het schijnt dat Santoro de rollator van Bjorkman had verstopt waardoor Le Magicien, steunend op zijn staf, duidelijk in het voordeel was..
2690e hierquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:24 schreef Reya het volgende:
Ik sta voorlopig op een weinig imposante 961ste plaats.
Tja, Martin hèquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:10 schreef XL het volgende:
Wim, ik sta met je avatar in de toplijst bij de bracketgame
quote:Voor vandaag hup: Isner, Soderling, Acasuso, Lee, Melzer, Benneteau, Rochus, Hanescu, Gulbis, Bolelli, Volandri, Ancic, Safin, Fish, Tipsarevic, Johansson.
1 op 5-4*quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Safin haalt er toch nog een TB uit in de 3e set. Minimaal 3 MP tegen gehad volgens mij.
quote:
XL had het al voorspeld in z'n bracketquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:20 schreef Wopper1 het volgende:
MaratDit is toch wel jammer zeg...
Fish verliest de 1ste set met 3-6 van Clement. Toch wel een beetje ''verrassend''.
Zijn outfit vind ik niks mis mee, maar dat haarquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:40 schreef Norrage het volgende:
Eigenlijk ziet hij er daar nog wel ok uit...ziet ie er in ieder geval niet als een onwijze nerd uit.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Hier nog wat foto's van Djokovic met dit kapsel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben Stiller.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Hier nog wat foto's van Djokovic met dit kapsel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog steeds vijfdequote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de Tie-breaker zul je het in elk geval niet winnen. 40 games in 3 sets lijkt me wat veel
Is Key Biscane dit jaar best of 3 in de finale?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de Tie-breaker zul je het in elk geval niet winnen. 40 games in 3 sets lijkt me wat veel
Ik meen dat elke masters tegenwoordig bo3 is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:12 schreef XL het volgende:
[..]
Is Key Biscane dit jaar best of 3 in de finale?
Goeie vraag ja. Geloof het nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:12 schreef XL het volgende:
[..]
Is Key Biscane dit jaar best of 3 in de finale?
Ik denk van nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik meen dat elke masters tegenwoordig bo3 is.
Uit hun FAQ.quote:The Women’s Singles Final (best of 3 sets) will be played Saturday, April 5 at 11:30am, followed by the Men’s Doubles Final. The Men’s Singles Final (best of 3 sets) will be played Sunday, April 6 at 12:30pm, followed by the Women’s Doubles Final.
'Breaks' bestaan niet in WTA.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef Vampire87 het volgende:
2-0 Krajicek, net Erakovic gebroken
Je bedoelt omdat een break pas een break is als een speelster haar service daarna houdt en dat nooit gebeurt?quote:
Wat ik bedoel is, dat bij WTA doorgaans een servicegame net zo'n voordeel is als een ontvangstgame.. service stelt gewoon niks voor en om dan van een 'break' te spreken... it's just another game won.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat een break pas een break is als een speelster haar service daarna houdt en dat nooit gebeurt?
Mwah, maar tegenstanders als Erakovic zijn wel prima hoor... oke, eerste ronde Henin is lastig ritme pakken, maar dit is wel een juist niveau vind ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn ook niet bepaald geschikte toernooien voor Kraai om ritme op te doen... op dit soort toernooien moet je er direct staan... ze had beter wat kleinere toernooien kunnen uitkiezen om warm te draaien.
Ze begint haar services ook makkelijker te houden. Zou leuk zijn als ze er een 3e set uit haalt. Wordt ze in ronde 3 wel geveegd (Venusquote:
Ja, precies. Maar ik vond mijn grap ook wel leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, dat bij WTA doorgaans een servicegame net zo'n voordeel is als een ontvangstgame.. service stelt gewoon niks voor en om dan van een 'break' te spreken... it's just another game won.
Het is iets met jou, maar ik had niet door dat dat een grap was hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar ik vond mijn grap ook wel leuk.
Regen ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:08 schreef kevin_ het volgende:
Scoreboard vast?
Knipoogposticon vergeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is iets met jou, maar ik had niet door dat dat een grap was hoor
Inderdaad opvallend. Normaal is Djoko op z'n sterkst in de TB en gooit er juist dan wat aces uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Hij verliest gewoon al z'n servicepunten in de TB. 6-3 6-3 Djoko nu op komst.
Heftig, ik hoop dat Anderson wint.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad opvallend. Normaal is Djoko op z'n sterkst in de TB en gooit er juist dan wat aces uit![]()
Hij had trouwens nog wel een SP op 6-5*
Dat was de eerste 6-3..het is eigenlijk zo voorspelbaar bij de toppers hèquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Hij verliest gewoon al z'n servicepunten in de TB. 6-3 6-3 Djoko nu op komst.
Blake en JCF lijken vrij simpel te winnen.
Nee, het is helemaal niet voorspelbaar. En Anderson wint. Djoko eruit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was de eerste 6-3..het is eigenlijk zo voorspelbaar bij de toppers hè.
Er moet haast wat aan de hand geweest zijn toch? Djoko geeft een break voorsprong tegen de nummer 122 van de wereld normaal niet meteen dubbel weg..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het is helemaal niet voorspelbaar. En Anderson wint. Djoko eruit.
Djokovic verliest iets van 500 punten. Goed nieuws voor Federer, als die tenminste weer fatsoenlijk speelt. Weet iemand al wanneer Federer tegen Monfils speelt?
Ja, ik vind het ook gek hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er moet haast wat aan de hand geweest zijn toch? Djoko geeft een break voorsprong tegen de nummer 122 van de wereld normaal niet meteen dubbel weg..
Stadium: 8:00 PM Startquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het is helemaal niet voorspelbaar. En Anderson wint. Djoko eruit.
Djokovic verliest iets van 500 punten. Goed nieuws voor Federer, als die tenminste weer fatsoenlijk speelt. Weet iemand al wanneer Federer tegen Monfils speelt?
Bedankt. Ben benieuwd. Maar ik neem het op; ik ga niet kijken, want ik vind het veel te laat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:16 schreef Denewar het volgende:
[..]
Stadium: 8:00 PM Start
1. Men's Singles: 2nd Round
Roger Federer (SUI) [1] vs. Gael Monfils (FRA)
morgenavond 8.00 plaatselijke tijd
Wat heet. 6-1 eerste set verloren, breekt net pas weer terug tot 3-2 achter. Zou toch appart zijn als Federer zijn grootste tegenstanders op hardcore in de eerste ronde al kwijt is. Al hoewel, zoals hij het de laatste tijd doet gaat dat niet eens meer uitmaken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nalbandian komt ook weer eens moeilijk op gang.
5-1 Malisse in set 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |