abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57569905
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:34 schreef De_Ananas het volgende:

[..]
Gouden tanden met Drenthe kopen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57569924
Wat een kutweekend weer
  zondag 23 maart 2008 @ 23:37:38 #53
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57569976
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:

[..]

dan eerst de bezem door de selectie. Te veel spelers die totaal niks toevoegen.
spelers die mogen vertrekken
spelers die eventueel bij een mooi bod mogen vertrekken
spelers die behouden moeten worden

1. Maarten Stekelenburg
2. John Heitinga
3. Bruno Silva
4. Thomas Vermaelen
5. Urby Emanuelson
6. Samuel Kuffour nog geen idee wat we daar mee moeten
7. Kennedy Bakircioglü
8. Ismael Urzaíz
9. Klaas Jan Huntelaar
10 Albert Luque
11. Leonardo
12. Erik Heijblok
13. Edgar Davids
15. Laurent Delorge
16. Luis Suárez
17. Jan Vertonghen
18. Gabri
19. Dennis Rommedahl
20. George Ogararu
21. Edgar Manucharyan
23. Rasmus Lindgren
24. Mitchell Donald
25. Gregory van der Wiel
26 Jeffrey Sarpong
27. Vurnon Anita
29. Kenneth Perez
30. Dennis Gentenaar
31. Jurgen Colin
33 Nicolae Mitea
37 Jan-Arie van der Heijden
38 Siem de Jong
En toch denk ik (als niet-ajacied) dat de onderstreepte namen de grootste kanshebbers zijn om te vertrekken aan het eind van het seizoen.
Stekelenburg zou overigens geen gemis zijn voor ajax als ie weg gaat tegen een goed bedrag. Geen speciale keeper imo, zeker vervangbaar.
pi_57570062
Stekelenburg blijft denk ik nog wel, hij heeft zelf gemeld dat hij nog niet klaar is met Ajax
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57570066
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom mag Emanuelson wel blijven? Die staat toch bovenaan om te vertrekken
Van mij mag ie best blijven. Niet als eerste keus voor linksback, maar tegen defensief ingestelde ploegen kan ie daar nog wel van waarde zijn denk ik. Hij kan wel voetballen, maar dat dromerige he...
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57570142
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

En toch denk ik (als niet-ajacied) dat de onderstreepte namen de grootste kanshebbers zijn om te vertrekken aan het eind van het seizoen.
Stekelenburg zou overigens geen gemis zijn voor ajax als ie weg gaat tegen een goed bedrag. Geen speciale keeper imo, zeker vervangbaar.
Is toch ook logisch? Zijn de beste spelers bij Ajax. En die maken altijd een goede kans om te vertrekken. Steek is een goede keeper, hij is idd wel vervangbaar maar ik hoop dat ie blijft. Jullie worden nu eenmaal verwend met Gomes he
  zondag 23 maart 2008 @ 23:48:05 #57
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57570249
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:43 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Is toch ook logisch? Zijn de beste spelers bij Ajax. En die maken altijd een goede kans om te vertrekken. Steek is een goede keeper, hij is idd wel vervangbaar maar ik hoop dat ie blijft. Jullie worden nu eenmaal verwend met Gomes he
Dat absoluut. Maar ik vind Stekelenburg een beetje overschat. Net zoals Waterreus vroeger bij PSV, en Timmer bij Feyenoord nu. Sneu eigenlijk dat keepers van dat kaliber het Nederlands elftal gehaald hebben. Het is te hopen voor jullie dat vd Sar nog een jaartje A-dam ziet zitten.
pi_57570286
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:40 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Van mij mag ie best blijven. Niet als eerste keus voor linksback, maar tegen defensief ingestelde ploegen kan ie daar nog wel van waarde zijn denk ik. Hij kan wel voetballen, maar dat dromerige he...
Iedereen blijft hoop houden maar hij bewijst het nooit. Als hij als een krant blijft spelen heb je er gewoon niets aan en zorgt hij nog voor tegendoelpunten ook. Mag wat mij betreft gewoon vertrekken.
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:

[..]

dan eerst de bezem door de selectie. Te veel spelers die totaal niks toevoegen.
spelers die mogen vertrekken
spelers die eventueel bij een mooi bod mogen vertrekken
spelers die behouden moeten worden

1. Maarten Stekelenburg
2. John Heitinga
3. Bruno Silva
4. Thomas Vermaelen
5. Urby Emanuelson
6. Samuel Kuffour nog geen idee wat we daar mee moeten
7. Kennedy Bakircioglü
8. Ismael Urzaíz
9. Klaas Jan Huntelaar
10 Albert Luque
11. Leonardo
12. Erik Heijblok
13. Edgar Davids
15. Laurent Delorge
16. Luis Suárez
17. Jan Vertonghen
18. Gabri
19. Dennis Rommedahl
20. George Ogararu
21. Edgar Manucharyan
23. Rasmus Lindgren
24. Mitchell Donald
25. Gregory van der Wiel
26 Jeffrey Sarpong
27. Vurnon Anita
29. Kenneth Perez
30. Dennis Gentenaar
31. Jurgen Colin
33 Nicolae Mitea
37 Jan-Arie van der Heijden
38 Siem de Jong
Kuffour mag ook weg, zo'n bejaarde heb je op de lange termijn niets aan. Als dat soort spelers niet meer uit eigen jeugd komen is er echt iets mis. Overigens, als vd Wiel fit is heb je weer een extra optie achterin.
pi_57570323
quote:
Scheidsrechter Van Hulten wilde na afloop van de wedstrijd zijn fout bij het penaltygeval van Suarez niet erkennen. Volgens Van Hulten speelde Boschker de bal en raakte hij daarna dan ook nog Suarez. Bij Voetbal Insite reageerde oud-scheidsrechter Mario van den Ende fel. 'Als je beelden hebt gezien moet je een man zijn en je fout toegeven,' aldus Van den Ende over Van Hulten.
Ajax Netwerk
Boschker zelf gaf tegenover persbureau Novum (zie Nieuws.nl) toe dat het een zuivere strafschop was. "We mochten blij zijn dat we geen penalty tegen kregen, want ik stop hem zowat onder de graszoden. Ik ben blij dat scheidsrechters zo over hem denken, want dat heeft ons nu geholpen. Hij lag vaker op de grond terwijl er niets aan de hand was."
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57570344
Het lijkt echt gewoon fucking nergens op. Totaal geen bravoure, niks dat op Ajax lijkt. Wat een verschil met vorig jaar.

Maar weer hopen op een beter volgend jaar... zucht.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_57570389
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Dat absoluut. Maar ik vind Stekelenburg een beetje overschat. Net zoals Waterreus vroeger bij PSV, en Timmer bij Feyenoord nu. Sneu eigenlijk dat keepers van dat kaliber het Nederlands elftal gehaald hebben. Het is te hopen voor jullie dat vd Sar nog een jaartje A-dam ziet zitten.
Vind dat met Waterreus wel meevallen eigenlijk. Stekelenburg draait wel een goed seizoen, maar hij blijft zwak op hoge ballen. Denk niet dat vd Sar terugkomt, iig niet volgend jaar al.
pi_57570405
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt echt gewoon fucking nergens op. Totaal geen bravoure, niks dat op Ajax lijkt. Wat een verschil met vorig jaar.

kun je nagaan, vorig jaar was het al kut
pi_57570441
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:52 schreef koningdavid het volgende:

Schijt aan bravoure, winnen moeten we
  zondag 23 maart 2008 @ 23:59:16 #64
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57570496
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:54 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Vind dat met Waterreus wel meevallen eigenlijk. Stekelenburg draait wel een goed seizoen, maar hij blijft zwak op hoge ballen. Denk niet dat vd Sar terugkomt, iig niet volgend jaar al.
Waterreus dook altijd met gebogen armen, waardoor elke bal die een beetje richting de hoek ging al niet meer haalbaar was (hij was al niet zo lang).
Timmer doet dat ook een beetje, plus dat hij vaak met 1 hand stompt en wacht met duiken om op het laatste moment nog een zweefduik te moeten maken zodat het er beter uit ziet
Doe mij dan maar de degelijkheid van vd Sar, die gewoon een stap opzij zet en de bal klem pakt, in plaats van wacht en vervolgens met zweefduik de bal corner tikt.

Ik dacht overigens ergens gelezen te hebben dat vd Sar na dit seizoen mogelijk weg ging bij zn clubje, dus dat zou mogelijkheden kunnen bieden...
pi_57570504
Hulten, Hulten...Hulten, Hulten, je moeder is een hoer.
pi_57570559
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:55 schreef toma het volgende:

[..]

kun je nagaan, vorig jaar was het al kut
Mwah, we hebben vorig jaar grotendeels aardig gevoetbald. Er stond in ieder geval een elftal waar ik vertrouwen in had. Het beste elftal in jaren... al zegt dat meer over Ajax dan het elftal van vorig seizoen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_57570747
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Mwah, we hebben vorig jaar grotendeels aardig gevoetbald. Er stond in ieder geval een elftal waar ik vertrouwen in had. Het beste elftal in jaren... al zegt dat meer over Ajax dan het elftal van vorig seizoen.
Het beste elftal in jaren dat weet ik zo niet. Wel erg van geschrokken hoe hard het achteruit is gegaan sinds vorig jaar. Sneijder was natuurlijk onvervangbaar, en Grygera werd naar mijn idee onderschat. Hopelijk kunnen ze deze zomer weer een paar uitstekende transfers doen zoals die van Trabelsi, Maxwell en Zlatan een aantal jaren terug. Maar het zal wel niet gezien het recente aankoop"beleid".
pi_57570937
Dat was echt een dikke penal dat zag ik meteen toen ik die wedstrijd keek op de tv.
Als hij hem had gegeven dan had Ajax de wedstrijd gewonnen
pi_57570957
Grygera speelt super bij Juve, maar ja zijn contract liep af...
pi_57570964
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat was echt een dikke penal dat zag ik meteen toen ik die wedstrijd keek op de tv.
Als hij hem had gegeven dan had Ajax de wedstrijd gewonnen
  maandag 24 maart 2008 @ 00:20:29 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57570976
En opnieuw maar hopen dat we volgend seizoen dan maar kampioen worden!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57571031
Ik hoop op 2010. Komende transferperiode zal wel weer knudde worden met Van Geel aan het roer.
pi_57571085
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:19 schreef _Mike_ het volgende:
Was idd weinig aan te doen dat ie wegging, maar dat is wel een speler waarvan het vertrek onderschat wordt door bijvoorbeeld pers en supporters. Als ik mocht kiezen had ik hem liever gehouden dan bijvoorbeeld Babel.
pi_57571130
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht misschien verzacht het de pijn als andere mensen het ook toegeven

Die scheids spreekt zichzelf tegen want: Hij zegt dat de keeper voor de bal gaat, maar hij raakt de bal niet...
Hij kreegn gewoon een doeltrap.

Als de keep de bal raakte dan was het een corner geweest..
pi_57571173
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:19 schreef _Mike_ het volgende:
vind dat Vermaelen het niet veel minder doet hoor. Maar de klasse van Grygera kwam niet helemaal naar boven bij Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')