Wil je niet meedoen met de play-offs dan? Nog één keer verliezen en je staat zomaar op een (gedeelde) zesde plaats.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:21 schreef toma het volgende:
hopelijk krijgt de jeugd nu eens de kans. Volgende wedstrijd met Martina en vd Heijden
ik zie liever Martina prutsen dan Leo.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wil je niet meedoen met de play-offs dan? Nog één keer verliezen en je staat zomaar op een (gedeelde) zesde plaats.
Daar heb je op zich gelijk in. Winst is met de huidige selectie niet eens verzekerd. Dus waarom niet met jongens als Van der Heijden, Anita en Martina spelen. Die willen zich allemaal bewijzen dus zullen tenminste wel vol de strijd aan gaan.quote:
dan eerst de bezem door de selectie. Te veel spelers die totaal niks toevoegen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef De_Ananas het volgende:
Helemaal vertrouwen in volgend seizoen.
juist.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar heb je op zich gelijk in. Winst is met de huidige selectie niet eens verzekerd. Dus waarom niet met jongens als Van der Heijden, Anita en Martina spelen. Die willen zich allemaal bewijzen dus zullen tenminste wel vol de strijd aan gaan.
die staat bij Jong Ajax helemaal niet onaardig te voetballen hoor. Maar ik vind ook dat hij niet veel toevoegd.quote:
Ik denk dat daar minimaal drie serieuze aankopen voor nodig zijn. Plus eventuele vervangers voor Heitinga en Huntelaar.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef De_Ananas het volgende:
Helemaal vertrouwen in volgend seizoen.
Van Basten mag flink investerenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:13 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik denk dat daar minimaal drie serieuze aankopen voor nodig zijn. Plus eventuele vervangers voor Heitinga en Huntelaar.
Uitgaande van een 4-3-3 of 4-2-3-1, hoe je het maar wil zien, zou ik graag een rechtsbuiten, aanvallende middenvelder en controlerende middenvelder zien. Rechtsbuiten heeft prioriteit, dat is echt een drama nu. Ik heb weinig vertrouwen in Perez en denk dat De Jong (nog) niet goed genoeg is om daar een heel seizoen te spelen. Als Davids stopt blijft er niet echt concurrentie over voor Lindgren en Gabri, vandaar een volwaardige centrale middenvelder erbij.
Heijblok, Colin, Kuffour, Delorge, Perez, Rommedahl, Leonardo, Mitea en Urzaiz moeten sowieso weg wat mij betreft
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Van Basten mag moet flink investeren
We moeten dus op Van Basten vertrouwen en ik kan dat wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:21 schreef sjimz het volgende:
Investeren is allemaal wel leuk, maar dan moeten het wel versterkingen zijn.
Schijnen ze bij Ogararu wel gedaan te hebbenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:25 schreef denthemen het volgende:
Ik heb bij Ajax altijd het gevoel dat ze opeens een speler in hun hoofd krijgen en hem dan direct gaan kopen. Niet dat ze nu al een half jaar zo'n speler gaan volgen, verslagen maken en zo
Wat mij betreft wel. 10 miljoen is een uitstekende doelquote:Op zondag 23 maart 2008 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom mag Emanuelson wel blijven? Die staat toch bovenaan om te vertrekken
Nog even en we kunnen met rente spelers kopenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. 10 miljoen is een uitstekende doel
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen met Drente kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |