Ongelofelijk hequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef FleshWound het volgende:
Damn, is dit echt alweer twee jaar geleden ja?
Zeker als je gaat bedenken wat er in de tussentijd allemaal is gebeurd!quote:
Ssst, ik had er net even geen behoefte meer aanquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef TheThirdMark het volgende:
Mehh het bittere komt van de heel pure choco. Je kan ook gewoon een ander % cacao nemen, wordt de taart meteen minder bitter.
Als je nu echt wil zwijnen dan maak je er een soort van Profiterol van. Dan doe je in het midden een lading roomsoesjes verstoppenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ssst, ik had er net even geen behoefte meer aan
je vriendin is op dieet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als je nu echt wil zwijnen dan maak je er een soort van Profiterol van. Dan doe je in het midden een lading roomsoesjes verstoppen![]()
Maak er volgende maand wel weer 1 van. Heb die van laatst met de cognac zowat in mijn eentje opgegeten
iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeker als je gaat bedenken wat er in de tussentijd allemaal is gebeurd!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef 2cv het volgende:
Heb je maar 0,14 liter cointreau nodig ? Ik heb 1,4 liter gehaald
Kun je cosmo's maken, of zulu gin&tonics. Ik vind het ook erg lekker gewoon door de koffie en dan met een klodder slagroomquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef 2cv het volgende:
Heb je maar 0,14 liter cointreau nodig ? Ik heb 1,4 liter gehaald
Noem me geschift, maar dat lijkt me leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik had er heel voorzichtig wat strohrum overheen gesprenkeld met mijn handen, beetje husselen. Ben niet zo'n fan van strohrum, maar op deze manier was 't erg lekker!nom! en heb 't recept gehalveerd!
Maar het is een succesnummer
enige probleem hier: de eierdooiers lieten de chocolade op een gegeven moment echt heel hard stollen... waardoor ik uiteindelijk met mijn handen in de geklopte chocolade moest om de chocolade op te laten nemen
wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:36 schreef 2cv het volgende:
Recept rolt as we speak de printer uit. Zometeen eerst maar eens bitterkoekjes slachten en in de week zetten. Vanavond/vannacht/morgen zie ik dan wel weer verder.
Overigens heb ik de ingrediėnten niet gehalveerd. Als iets lekker is wil ik er veel van
het had idd wel watquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Noem me geschift, maar dat lijkt me leuk
ik heb ze gewoon gescheurdquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
Moet er echt maar 140ml cointreau bij die bitterkoekjes ? Het lijkt zo weinig.
Maar ik ben klaar met bitterkoekjes hakken (blaar op mijn vinger door die snijderij). Het staat te weken in een plasje cointreau. Na m'n werk maar eens verder kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |