zullen we zeggen, over een half uurtje weer hier?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Eens kijken of ik de A12 overkom vanuit Arnhem naar Rotterdam.
Je kunt kiezen:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Eens kijken of ik de A12 overkom vanuit Arnhem naar Rotterdam.
Behalve jij zijn wij allemaal klonen van Zwaardvisch.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan zie ik hem met verscheidene mensen discussieren. Daaruit moet ik concluderen dat iedereen zijn kloon is?
Je was toe aan een nieuwe naam?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef Picchia het volgende:
Gabry, maar ik gebruik die account niet meer.
Nee en ja, de gelegenheid bood zichzelf aan. Het is me al twee keer gevraagd. Dus de volgende zoekt het maar op.quote:
OK. Das duidelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee en ja, de gelegenheid bood zichzelf aan. Het is me al twee keer gevraagd. Dus de volgende zoekt het maar op.![]()
[POLSC 1434] Sigaar rokende cowboy
[Deel 1437]The family had a lot of buffers
Nou, echhh ....neequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:47 schreef Picchia het volgende:
EchtLiberaal.
EindeloosEchtGaafZijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK. Das duidelijk
Tja, een nieuwe naam is eigenlijk ook nog niet zo gek. (zeker als die versleten is)
Ik denk na over een reïncarnatie.
Jij bent dan ook een voetveeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:52 schreef Aoristus het volgende:
Echtwelkom zou ik nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |