Allemaal bloemetje sturenquote:Rita Verdonk per ambulance afgevoerd
door Marieke van Essen
Rita Verdonk is vanochtend door ambulancepersoneel uit haar huis gehaald.
Foto: Peter van Zetten
FILMPJE Ze heeft een spier gescheurd in haar bovenbeen en moet twee dagen ter oberservatie in het hospitaal blijven.
,,Ze is erg geschrokken’’, zo laat de woordvoerster van Verdonk weten. ,,Maar ze heeft ook gezegd dat niets haar ervan zal weerhouden om op donderdag 3 april haar speech voor Trots op Nederland te houden’’.
Onmiddellijk na het ongeluk kwamen ambulance en twee politiewagens ter plaatse.
Terwijl ziekenbroeders het boegbeeld van Trots op Nederland op een brancard de ambulance intilden, stond haar echtgenoot in de deuropening. Hij zei vanochtend vroeg dat ze erge pijn heeft. Verdonk zelf, die in een Haagse regiogemeente woont, wisselde nog enkele woorden met de verplegers, alvorens de deuren van de ziekenauto dichtgingen.
Drie auto’s met beveiliging stonden in no time klaar om de rit naar het ziekenhuis te begeleiden.
De veelbesproken politica, die de eerste vrouwelijke premier van Nederland wil worden, liet dit weekeinde weten hoe dan ook door te zullen doorgaan, ook als ze de veertig zetels niet haalt.
Over de zaken waar je het fout over had kun je refereren naar al mijn posts. Geen dank.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:16 schreef Monidique het volgende:
Ik moet een bekentenis afleggen. Ik ben niet de Hyperintelligent. Ik weet niet alles. Soms maak ik fouten. Soms heb ik ongelijk. Af en toe zeg ik onlogische dingen.
Ik weet het, het is een schok, maar ik kan het niet langer verzwijgen.
Anders zoek je s op z'n postgeschiedenis Sherlock.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet naar zijn motivatie, die kun jij per definitie niet weten. Ik wil alleen graag een naam van een kloon, of een linkje oid!
Dan zie ik hem met verscheidene mensen discussieren. Daaruit moet ik concluderen dat iedereen zijn kloon is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Anders zoek je s op z'n postgeschiedenis Sherlock.
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan zie ik hem met verscheidene mensen discussieren. Daaruit moet ik concluderen dat iedereen zijn kloon is?
quote:
Dat geef ik toch de voorkeur aan Rock, die in ieder geval de moeite neemt om in volledige zinnen te antwoorden M.quote:
zullen we zeggen, over een half uurtje weer hier?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Eens kijken of ik de A12 overkom vanuit Arnhem naar Rotterdam.
Je kunt kiezen:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Eens kijken of ik de A12 overkom vanuit Arnhem naar Rotterdam.
Behalve jij zijn wij allemaal klonen van Zwaardvisch.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan zie ik hem met verscheidene mensen discussieren. Daaruit moet ik concluderen dat iedereen zijn kloon is?
Je was toe aan een nieuwe naam?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef Picchia het volgende:
Gabry, maar ik gebruik die account niet meer.
Nee en ja, de gelegenheid bood zichzelf aan. Het is me al twee keer gevraagd. Dus de volgende zoekt het maar op.quote:
OK. Das duidelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee en ja, de gelegenheid bood zichzelf aan. Het is me al twee keer gevraagd. Dus de volgende zoekt het maar op.![]()
[POLSC 1434] Sigaar rokende cowboy
[Deel 1437]The family had a lot of buffers
Nou, echhh ....neequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:47 schreef Picchia het volgende:
EchtLiberaal.
EindeloosEchtGaafZijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK. Das duidelijk
Tja, een nieuwe naam is eigenlijk ook nog niet zo gek. (zeker als die versleten is)
Ik denk na over een reïncarnatie.
Jij bent dan ook een voetveeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:52 schreef Aoristus het volgende:
Echtwelkom zou ik nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |