Het is dan ook een citaat van Monidique.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:21 schreef sigme het volgende:
Hmpf. Je moerstaal, dat scheelt.
Abdelkader Qul-e-Wein, de Spakenburgse moslim.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd met welke Marokkaanse schoonheid Mutant ons in dit topic verblijd.
Ik ben blij dat ik niet tot die groep behoor.quote:2008 - Gods Laatste Getuigenis
Vanaf nu tot het einde van 2008, zullen vele profetieën in vervulling gaan, vooral de Zeven Donders uit het Boek Openbaring, die de apostel Johannes zag maar niet mocht opschrijven. Die Donders worden in dit boek onthuld, samen met veel gedetailleerde informatie over de laatste drie en een half jaar van menselijk zelfbestuur op aarde, die opgetekend staan in het Zevende Zegel van Openbaring.
Sommige van deze profetieën gaan over de ondergang van de Verenigde Staten tijdens de komende twee jaar; dit zal gevolgd worden door de laatste wereldoorlog van de mensheid. Die laatste oorlog zal het gevolg zijn van zware conflicten tussen de heersende religies en de regeringen die door hen beïnvloed worden. Miljarden zullen sterven! Deze tijd zal vele malen erger zijn dan zelfs de slechtste omstandigheden die we in onze menselijke geschiedenis gekend hebben.
Naarmate deze gebeurtenissen zich ontplooien, zal de wereld zich in toenemende mate bewust worden van de authenticiteit van wat in dit boek geschreven staat. Zij zal zich ook beginnen te realiseren dat Ronald Weinland inderdaad door God gezonden is, als Zijn eindtijdprofeet.
Dit boek is hoofdzakelijk gericht aan mensen die behoren tot de drie grote religies van deze wereld (Islam, Jodendom en Christendom), die geworteld zijn in de God van Abraham. Ronald Weinland is tot deze drie gezonden.
Je zou eens een van haar concerten moeten bezoeken.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd met welke Marokkaanse schoonheid Mutant ons in dit topic verblijd.
Te hoog kattengejank gehalte.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je zou eens een van haar concerten moeten bezoeken.
صدور ألبوم أسما لمنور.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:32 schreef Apropos het volgende:
Wat vind je hier dan van:
http://www.youtube.com/watch?v=giSQInrPDM4
Laatste plaatje die rechterquote:Op zondag 23 maart 2008 21:38 schreef Apropos het volgende:
[ afbeelding ]
Links:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Zo, net een Economistje uit het cellofaan gescheurd. Hillary schermt met een seksschandaal rondom Barack Obama. Haha, die Hillary, maar goed, daarvoor lees je de Economist niet. Dus: volgens Economist kan Bush een grote rol spelen in het oplossen van het Palestijns-Israëlische conflict door een sterke toespraak te houden op de conferentie in Annapolis. Bush zou dan breken met het plan om terug te keren naar de grenzen van voor 1967 en pleiten voor zowel een nieuw Palestina als een nieuw Israël.
Wel, natuurlijk gaat Abbas onder druk van Hamas niet akkoord, maar als Bush dan samen met de VN zijn vertrouwen uitspreekt in de PA dan zou alles goed komen, want dan neemt het prestige van Abbas toe, de steun voor Hamas af en de marge voor Abbas weer toe en kan eindelijk met onderhandelen begonnen worden. Onder de bevolking zou immers al grote steun bestaan om de bezette gebieden terug te geven aan de Palestijnen. De Israëlische kolonisten blijken ook vaak maar net over de grens te wonen. Alleen Jeruzalem zou dan nog een heikel punten blijven. Idee.
Voor de kijkertjes of de meisjes?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee gek. De linker!
In dezelfde geest:quote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef sigme het volgende:
Opdat Mutant zich thuisvoelt.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Ik ben te ver gegaan.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:04 schreef Apropos het volgende:
Hoe durf je een trots Indo-Europees volk gelijk te stellen aan die Noord-Afrikanen?
Niet aardig! Ik sta op die fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |