quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:21 schreef RedemptioN het volgende:
ik was van plan gisteren te gaan...had ik me portomonix niet bij me
dus dat wordt vandaag na het werk even langs gaan, meteen even langs de MM dan hehe
vind je ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Indrukwekkend,....... ziet er beter uit dan de gemiddelde shooter
iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Indrukwekkend,....... ziet er beter uit dan de gemiddelde shooter
En wat is daarbij het voordeel boven het Uncharted+RC pack? De extra controller?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef Raantje het volgende:De speelgoedwinkel in veldhoven is lief voor Raantje! In plaats van het pakket {PS3, Ratchet&Clank + Fifa + extra controller} maken ze voor mij een pakketje met ipv Fifa, Uncharted erin! Voor dezelfde prijs!! Vanmiddag ophalen, zinin!
Hij had het over de gemiddelde shooter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je ?
vind cod 4 veel mooier
Het voordeel is dat het pakket wat jij noemt niet meer te krijgen is (niet waar ik hem wil kopen althans). En er komen vast nog meer spellen als deze twee, dus die extra controller komt heus nog een keer van pas..!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat is daarbij het voordeel boven het Uncharted+RC pack? De extra controller?Kun je beter wachten op de Dual Shock want die extra controller is juist voor multiplayer en dat heb je niet met Unch en RC...
Als je kijkt naar de totale prijs is het dertig euro extra voor de controller .. maar aangezien de Unch+Rat pakket waar ik het wil kopen, tijdelijk 400 euro is, betaal je dus 100 extra voor die ene controller.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef Raantje het volgende:
[..]
Het voordeel is dat het pakket wat jij noemt niet meer te krijgen is (niet waar ik hem wil kopen althans). En er komen vast nog meer spellen als deze twee, dus die extra controller komt heus nog een keer van pas..!
resistance vind ik nog mooierquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij had het over de gemiddelde shooter.
Hmzz, volgens mij is die nu overal al te koop. Ik lees meer en meer berichten over shops die niet wachten tot vrijdag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Cid het volgende:
Net GT5:Prologe gehaald bij Eplaza....ben ff checken
Hot damn (raced naar de stad)quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Cid het volgende:
Net GT5:Prologe gehaald bij Eplaza....ben ff checken
me2quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:31 schreef Qunix het volgende:
Dit haal ik:
[ afbeelding ]
29 maart is de dag waarop Gran Turismo 5 Prologue in de Nederlandse winkels ligt. Één dag eerder ook te downloaden via Playstation Netwerk Store. Voor de nog niet PS3 bezitters is dit het moment om een PS3 aan te schaffen! Vanaf 29 maart is een 40gb PS3 + GT5 Prologue voor ¤399 beschikbaar!
Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:47 schreef Sackboy het volgende:
Metal Gear Online
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou best lullig zijn. Maken ze een online spelletje, kan je hem straks niet online spelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?
In je eentje rondsneaken is natuurlijk anders dan teambased. Je moet dit volgens mij meer zien als een tactische objective-based shooter in het MGS universum dan als volwaardige stealth espionage game.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |