Nee hoor. Deze week. Morgen ophalen.quote:
mjah tis gewoon jammer...al dat gezeik is nergens voor nodig, hebben we de andere sites al voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Begin een beetje zat te worden van dit topic met het overloos nieuwsberichten quoten en aankoop aankondigingen van Jorien & het eeuwige gezeik op anderen van Fruit. Kapers van het ergste soort en allemaal <13 zo lijkt het. Het topic was zoveel leuker een jaar geleden, toen we nog met firmware 1.6 aan de slag konden op launchdag, met Storm, Fallen, Sixty4, Social en zo.
Early adopters ftw
Maar goed, dit was te verwachten..
waar kan je hem morgen al ophalenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze week. Morgen ophalen.
Àls ik dat zeg en de beste man komt er achter, dan kan ik m niet meer ophalen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:25 schreef ryangozer het volgende:
Ja wil ik ook wel weten...
Als jullie goede ideeen hebben om een tournooitje te gaan maken dan moet je dat gewoon even laten filteren aan de crew. Die maken ook graag tournooitjes alleen sporen zelf liever aan met een actieve userbasequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Moeten eigenlijk ook wat meer FOK! toernooitjes regelen ^^, vooral met GT5:prologue![]()
nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Hoe doet de PS3 het nu previes met haar games. Zitten er nou achievements in of iets dergelijks,.... of iets anders,... iets voorbereidends op Home? Hoorde iets over DMC4 status screens?
Kans van slagen is redelijk tot groot te noemen. Vooral zaken die niet weten wat "embargo" betekend.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...
morgen maar is langs een paar winkels lopen dan voor prologue
http://en.wikipedia.org/wiki/Playstation_3quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zit Wi-Fi in de PS3 ingebouwd?
Draait als een zonnetje,... net als de Wiiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zit Wi-Fi in de PS3 ingebouwd?
niet in de 20 gb versiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef Wessiej het volgende:
Ja
ja daarom heb ik ook 250 GBquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:21 schreef Wessiej het volgende:
20gb is dan ook voor de zwakke.
net alsof we die allemaal nog niet hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:53 schreef Tumble het volgende:
VGP 3busymen en ebayers uit hongkong heb ik ook goede ervaring mee
hleaas gta ik aanstaande maandag verhuizen en ga ik geen risico lopen had GT5P willen bestellen bij play maar ik haal hem nu morgen wel even op bij de frs die trouwens ps2 san andreas voor 9,99 hebben liggen. leuk om even het gat naar GTAIV op te vullen.
Nopequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
net alsof we die allemaal nog niet hebben
al uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
net alsof we die allemaal nog niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |