abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57575222
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef JK het volgende:

[..]

Thanks voor de links. De US store heeft er een berg meer.
De Premium heeft geen HDMI output, dat heeft alleen de Elite. Maar zolang ik nog geen dikke LCD tv heb (en die komt pas als mijn huidige tv van 4 jaar a 5 jaar oud de geest geeft), denk ik daar niet eens aan.
Hola, even nuanceren, elke Xbox360 heeft nu HDMI. De Arcade, Premium/Pro en Elite. Mocht je er eentje willen kopen, kijk dan even op de sticker op de zijkant van de doos. Staat er 175 Watt dan heb je de nieuwste versie met de 65nm chip. Even nuanceren over de RROD, Ik heb er een sinds september 2006 en die doet het nog steeds probleemloos. (Al verwacht ik wel dat hij een keer kapot zal gaan )
Dobbert nu even niet de wereld rond.
  maandag 24 maart 2008 @ 11:16:46 #52
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57575366
Hmmm Theebag, dan zijn ze op de site van Microsoft niet goed bezig. Daar geven ze aan dat alleen de Elite namelijk een HDMI-poort heeft. Misschien marketing-trucje om meer Elite's te verkopen

Ik vind het alleen wel jammer dat zowel de 360 als de PS3 gewoon niet 100% stabiel en betrouwbaar genoemd kunnen worden. Van een Chinese auto mag je verwachten dat deze niet helemaal naar je verwachtingen zal werken of gebreken zou hebben. Maar een stukje hardware van Microsoft en Sony wat voor enkele honderden euro's over de toonbank gaat moet wat mij betreft gewoon betrouwbaar zijn met een klein uitvalpercentage.

Maarja, die discussie zal vast al wel eens gevoerd zijn
  maandag 24 maart 2008 @ 11:50:26 #53
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_57575886
quote:
Op maandag 24 maart 2008 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Gratis content voor Rainbow Six Vegas 2

Ga naar 'Extras' - 'Comcast Gift' en type in: 'comcast faster '

Dit unlocked (geen download) een extra map voor het spel genaamd 'Comcast Event'. Een soort high speed Internet event in het echt ofzo,.... heb de map nog niet geprobeerd maar het werkt wel. Heb de map net unlocked! Dit riekt naar in-game reclame of in ieder geval een experiment, maar who cares. Gratis content sla ik niet af!

[ afbeelding ]
Als ze er nou eerst voor gaan zorgen dat je online kunt spelen dan schiet het tenminste een beetje op.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  maandag 24 maart 2008 @ 11:58:07 #54
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57576011
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:50 schreef janrad het volgende:

[..]

Als ze er nou eerst voor gaan zorgen dat je online kunt spelen dan schiet het tenminste een beetje op.
Ik heb de 360 versie,.... werkt prima!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_57576498
Is die update van Orange box al uit?Stond tijdje geleden paar dagen dus.Maar ik heb nog steeds geen update gezien.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_57576554
even verduidelijking over die HDMI poort, sinds de elite hebben ze het allemaal, maar alle xboxen die voor die tijd geproduceerd zijn, hebben het niet, dus als je pech hebt heb je het niet, daarom staat het op microsofts site zo, maar daarentegen is het maar een hele kleine kans dat je nu nog zon oude vind.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_57576676
Xboxgelul
  maandag 24 maart 2008 @ 14:35:58 #58
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57578952
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Slappy het volgende:
Is die update van Orange box al uit?Stond tijdje geleden paar dagen dus.Maar ik heb nog steeds geen update gezien.
Paar posts terug
quote:
Op maandag 24 maart 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Dat is een flinke patch

Valve does not develop PS3 versions of its games internally but outsources them to a third-party. It has said this is the model it will follow for the foreseeable future.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=95107
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_57579128
Volgende week GT5: Prologue
pi_57579319
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Xboxgelul
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_57580908
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry whut ?!
Backward compatibility:
PlayStation (all models)
PlayStation 2 (20 GB, 60 GB, 80 GB models)

http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3 rechterkolom onderaan
pi_57581766
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef Kremers het volgende:
  maandag 24 maart 2008 @ 17:24:01 #63
44906 merino
World of Sleepers
pi_57582299
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef JK het volgende:

[..]

Thanks voor de links. De US store heeft er een berg meer.
De Premium heeft geen HDMI output, dat heeft alleen de Elite. Maar zolang ik nog geen dikke LCD tv heb (en die komt pas als mijn huidige tv van 4 jaar a 5 jaar oud de geest geeft), denk ik daar niet eens aan.

Jij zegt betrouwbaarheid die jou over de streep trok maar ik ben gister nog even wat wezen googlen en ik heb het idee dat de kwaliteit van de huidige next-gen's zwaar tegenvalt. De Xbox360 kent z'n problemen die volop in de media zijn geweest (en MS daardoor de garantieperiode naar 3 jaar heeft omhooggetrokken), maar Sony kent ook z'n problemen met het ineens niet meer kunnen lezen van discs. Soms na een paar maanden, soms al na 2 weken tot bij iemand zelfs al na een half uurtje dat ie uit de doos was!

Daar zit ik niet op te wachten, niemand niet natuurlijk. Maar aangezien de consoles aardig wat kosten en je misschien al na een paar maanden een refurbished PS3 krijgt... moet er niet aan denken!!!! Met m'n Wii had ik ook al een powersupply die flink piepte als de unit uit stond.

Dus tot die tijd twijfel ik toch nog heel even welke ik nou moet nemen
Een Premium kost nu 265 euro, geen geld...

Maar qua betrouwbaarheid (van beide consoles).... mijn PS2 die 5 jaar oud is werkt nog als een tierelier, even als mijn Gamecube en Xbox1 die ook hun leeftijd hebben....

Dit is nog een moeilijkere keus dan bij de McDonalds je bestelling doorgeven
Groot punt voor mij was dat de kosten van de Xbox360 met alle accesoires erbij (en dan reken ik dus wel wireless internet en hdmi output/kabel) nog duurder uitkwam dan de Playstation 3.

Kwa betrouwbaarheid, al zijn er idd ook genoeg problemen met de PS3 lijkt me dat toch nog steeds beter in orde dan de Xbox360. Punt voor mij tevens is de garantie afhandeling van een Engels speelsysteem. Microsoft verwachte dat ik die naar Engeland op zou sturen en Sony niet.

Dan is verder de PS3 stiller, heeft in mijn ogen betere exclusives dit jaar en er zal hopelijk ook minder van de xbox naar de ps3 gepoort worden.

Zijn eigenlijk enorm veel kleine dingetjes die ik allemaal in een spreadsheat tegen over elkaar gezet had voordat ik de keuze maakte.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57582410
Volgens de US store is er een dingetje wat te downloaden is: "PS2 System Data (FREE)"
Als ik dat download op een 40gb sys... Is het dan mogelijk om PS2 spellen te spelen?

Denk het niet hè?

Wel een gemis dat er geen ps2 spellen kan spelen op 40gb sys.
  maandag 24 maart 2008 @ 17:37:49 #65
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_57582560
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef Kremers het volgende:
Hier ook, bij de Whekamp besteld.
  maandag 24 maart 2008 @ 17:39:36 #66
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_57582593
Sinds een paar dagen met pain bezig, een verslavend spelletje.
  maandag 24 maart 2008 @ 19:33:46 #67
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_57584847
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:29 schreef Qunix het volgende:
Volgens de US store is er een dingetje wat te downloaden is: "PS2 System Data (FREE)"
Als ik dat download op een 40gb sys... Is het dan mogelijk om PS2 spellen te spelen?

Denk het niet hè?

Wel een gemis dat er geen ps2 spellen kan spelen op 40gb sys.
Als je het gelijk goed bekijkt op die store zie je dat het ondersteuning is voor PS2 spellen die een harde schijf gebruiken (FFXI Bijvoorbeeld), zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen zul je dat ongetwijfeld groot in het nieuws zien van games sites
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_57585968
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Als je het gelijk goed bekijkt op die store zie je dat het ondersteuning is voor PS2 spellen die een harde schijf gebruiken (FFXI Bijvoorbeeld), zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen zul je dat ongetwijfeld groot in het nieuws zien van games sites
Da's waar ja...
  maandag 24 maart 2008 @ 20:30:00 #69
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57586061
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Brooooon

Ik blijf hier posten omdat ik weet dat zodra GTA IV uit is, ik er een zal moeten halen.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 24 maart 2008 @ 20:38:42 #70
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_57586226
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:30 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Brooooon

Ik blijf hier posten omdat ik weet dat zodra GTA IV uit is, ik er een zal moeten halen.
Lees je de post überhaupt wel?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 24 maart 2008 @ 20:42:03 #71
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57586314
Jaja. Er staat "zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen". Maar daar is niet iets van officieel bevestigd ofzo, alhoewel de meesten ervan uit gaan dat het wel zal gebeuren.

Begreep je überhaupt wel dat ik het daar over had?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_57586603
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
Jaja. Er staat "zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen". Maar daar is niet iets van officieel bevestigd ofzo, alhoewel de meesten ervan uit gaan dat het wel zal gebeuren.

Begreep je überhaupt wel dat ik het daar over had?
Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt. Hij zegt juist dat daar niets over bevestigd is.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  maandag 24 maart 2008 @ 20:59:35 #73
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57586744
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:24 schreef merino het volgende:

[..]

Groot punt voor mij was dat de kosten van de Xbox360 met alle accesoires erbij (en dan reken ik dus wel wireless internet en hdmi output/kabel) nog duurder uitkwam dan de Playstation 3.

Kwa betrouwbaarheid, al zijn er idd ook genoeg problemen met de PS3 lijkt me dat toch nog steeds beter in orde dan de Xbox360. Punt voor mij tevens is de garantie afhandeling van een Engels speelsysteem. Microsoft verwachte dat ik die naar Engeland op zou sturen en Sony niet.

Dan is verder de PS3 stiller, heeft in mijn ogen betere exclusives dit jaar en er zal hopelijk ook minder van de xbox naar de ps3 gepoort worden.

Zijn eigenlijk enorm veel kleine dingetjes die ik allemaal in een spreadsheat tegen over elkaar gezet had voordat ik de keuze maakte.
Jij hebt dan nog de HDMI kabel nodig, ik niet. Dus voor de X360 zit ik op 345 (incl. wifi), voor de PS3 op 399. Eigenlijk zou ik ze beiden eens moeten horen draaien als ze een spel aan het laden zijn... vraag me af of dat in een gameshop wel goed te horen valt.

Maar het grootste irritante punt vind ik gewoon dat welke je ook kiest, beiden kennen gewoon grote problemen waar een redelijk kans is dat jij daar ook last van gaat krijgen in de toekomst. Al valt het me wel op dat bij de meeste mensen na een update van COD4 de PS3 geen discs meer wilde lezen. Anyway, ik denk er nog lekker over na, ik ga nog een gamewinkel bezoeken en dan nog wachten op potentiele kopers van mn Gamecube en PS2, voor er een andere in huis komt....
Qua aantallen defecten heb ik ook al tientallen Nederlandse PS3 eigenaren gezien... het vreemde was dat het voornamelijk veel PAL units waren die defect gingen ipv NTSC units...

Ander voordeeltje voor de PS; PS3 games zijn regiovrij????
  maandag 24 maart 2008 @ 21:02:28 #74
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57586794
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt. Hij zegt juist dat daar niets over bevestigd is.
Ik snap wat er bedoeld wordt (en ik heb het niet eens over die update van de US store), maar hij gebruikt het woordje 'zodra'. Niet 'als'. Dus.
pi_57587073
nog iets, bijna alle fouten die de ps3 heeft (zegmaar 99,9%) gelden alleen voor de 40 gb versie, dus mocht je aan een 60gb versie kunnen komen dan is dat zeker een goede oplossing. bij de kijkshop in arnhem staat er nog 1 trouwens.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')