De moed zakt me een beetje in de schoenen: Tic tac of tik tak:12 mei VORIG JAARquote:
Met een andere zanger en gitarist een stuk beter denk ik.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:50 schreef Ziet het volgende:
de band is 2 maanden geleden begonnen?
dan doen ze het toch best aardig
Leuk zo'n oude COS nalezen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
De moed zakt me een beetje in de schoenen: Tic tac of tik tak:12 mei VORIG JAAR![]()
[COS # 1423] tik tak tik tak ...
is ook zo door zijn verhaallijn met Klaraquote:Op zondag 23 maart 2008 21:00 schreef schatje het volgende:
Jaap vindt dat Huub makkelijk praten heeft omdat hij de ster van de tv uitzending is en van 2 walletjes eet.
Dat welquote:Op zondag 23 maart 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk zo'n oude COS nalezen.![]()
Jaap wil nog steeds niet knallen. LafJaap.
Nutcasequote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef Guuskeee het volgende:
travestiet of closet case?
[ afbeelding ]
Volgens LafJaap ligt het aan de overgang van Talpa naar RTL.....dag Jaap.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat welMaar de kwaliteit van de tijdbommen is niet meer wat het geweest is
Hij mag niet los op Amanda,dus heeft hij niks meer.Ja kon een dag niet antwoorden,me toetsenbord was kapot.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
is ook zo door zijn verhaallijn met Klara
Je hoort net zeggen dat al Jaap zijn plannen zijn afgekeurd... het hokje vind het prima zoals het gaat
Jaap vindt het niet nodig ze dan toch uit te voeren.... Huub zegt dat hij het dan moet doen voor zijn lol
Zo jammer dat Jaap zijn plannen niet doorzet, zo zoveel beter zijn voor z'n populariteit.
we hebben ook nog een Brianless in de aanbiedingquote:Op zondag 23 maart 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij mag niet los op Amanda,dus heeft hij niks meer.Ja kon een dag niet antwoorden,me toetsenbord was kapot.
Mijn zus kijkt alleen de reguliere omdat ze wil weten waarom haar maffe zus DGK volgt. Ze vindt Brian wel een aardige vent en Huub een klootzak. I rest my case.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef Guuskeee het volgende:
travestiet of closet case?
[ afbeelding ]
Mocht ook niet,heeft hij gisteren achter gehoord.Misschien de laatste week mocht hetquote:Op zondag 23 maart 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
[..]
we hebben ook nog een Brianless in de aanbieding
Moet je haar eens verwijzen naar de filmpjes over het "goddelijke stelletje"quote:Op zondag 23 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn zus kijkt alleen de reguliere omdat ze wil weten waarom haar maffe zus DGK volgt. Ze vindt Brian wel een aardige vent en Huub een klootzak. I rest my case.![]()
.
Ze komt morgen filmpjes kijken, ook van die die kutkabouter.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet je haar eens verwijzen naar de filmpjes over het "goddelijke stelletje"
Edit: Huub is ook een klootzak![]()
mijn baas ... idem dito... heb hem nu al een paar filmpjes doorgestuurd (leuke van Huub en mindere van Brianl)quote:Op zondag 23 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn zus kijkt alleen de reguliere omdat ze wil weten waarom haar maffe zus DGK volgt. Ze vindt Brian wel een aardige vent en Huub een klootzak. I rest my case.![]()
.
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze komt morgen filmpjes kijken, ook van die die kutkabouter.
En toch staat hij bij mij nog op nummer 1 maar dat wist je al.
issie ook... maar wel een grappige klootzak (ach heb nu eenmaal een zwak voor hem)quote:Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je haar eens verwijzen naar de filmpjes over het "goddelijke stelletje"
Edit: Huub is ook een klootzak![]()
Zozoquote:Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef Desii het volgende:
[..]
heb nog wel verteld dat tie noooooit mag sms-en voor Brian of Amanda, anders neem ik ontslag![]()
Ook filmpjes van Ivar?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef Desii het volgende:
[..]
mijn baas ... idem dito... heb hem nu al een paar filmpjes doorgestuurd (leuke van Huub en mindere van Brianl)
Hij is nu voor Japie... (en daar kan ik mee leven)..
heb nog wel verteld dat tie noooooit mag sms-en voor Brian of Amanda, anders neem ik ontslag![]()
serieus..... wat een BS tochquote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mocht ook niet,heeft hij gisteren achter gehoord.Misschien de laatste week mocht het![]()
Hoe bedoel je Febo spel en winstkansen verknallen,die lui bemoeien zich overal mee.
quote:
Ivarquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:23 schreef Guuskeee het volgende:
eengezien er toch niks op de streams was maar ff wat gepield...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Ivar [ afbeelding ] die zijn voor mijn privé-collectie
ehhh Mazaru... zou je voor moi eens een gifje van Ivar willen maken.....
[ afbeelding ]
zullen we een wedstrijdje doen.... jij kiest een cap en dan gaan we hem verbouwen... de mooiste verbouwing, wint 100 cpquote:Op zondag 23 maart 2008 21:23 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
ja, en mag ie dan op wifebeater aub?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:22 schreef Eg_Wel het volgende:
Kan de stroom van die intrumenten af? please?
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:20 schreef Desii het volgende:
[..]
Jammer dat de tv-kijkers niet doorhebben hoeveel er gemanipuleerd wordt
[ afbeelding ]
High voltage please.quote:
foei BQ.... meissie, meissie toch... chillquote:
ik moet er 1 zoeken? kom ik zo op terug, en jij bedenkt wat er verbouwd moe worden, okee?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:26 schreef Desii het volgende:
[..]
zullen we een wedstrijdje doen.... jij kiest een cap en dan gaan we hem verbouwen... de mooiste verbouwing, wint 100 cp
Ach Yavido, zonder Fok was er echt geen lol meer aan. Blijf me voor met de nieuwe Cossenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:27 schreef Yavido het volgende:
[..]![]()
Als ik desondanks de saaiheid nog een OP kan maken met enig inhoud, dan zal het voor een heel team aan producenten (centen, ze verdienen er geld mee, ha ha ha, zomaar een Seth Gaaikemagrap tussendoor!) helemaal niet moeilijk moeten zijn om iets van die saaiheid te maken. Dat heet creatief bezig zijn.
heb er zin anquote:Op zondag 23 maart 2008 21:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik moet er 1 zoeken? kom ik zo op terug, en jij bedenkt wat er verbouwd moe worden, okee?
Leuk! verder zijn er tocch geen streams...
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach Yavido, zonder Fok was er echt geen lol meer aan. Blijf me voor met de nieuwe Cossen![]()
Vandaag zaten we in de tram en mijn zoon zegt: ik ben voor Brian, voor Huub zeker niet, die is agressief.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Mijn zus kijkt alleen de reguliere omdat ze wil weten waarom haar maffe zus DGK volgt.
Ze vindt Brian wel een aardige vent en Huub een klootzak. I rest my case.![]()
.
neeeee, doe je door 'image' > 'adjustements' > 'desaturate'quote:Op zondag 23 maart 2008 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
heb er zin an![]()
kan je een cap ontkleuren..... dan moeten we hem helemaal opnieuw inkleuren
(in photoshop doe je dat met luminosity op een witte background)
Ligt er aan hoe het drankje waar ik nou van zit te genieten me beïnvloedtquote:
Ja Fluitertje, ik weet er alles van. Ik hoop dat je je zoon ook wat filmpjes laat zien van de Holy Brian.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Vandaag zaten we in de tram en mijn zoon zegt: ik ben voor Brian, voor Huub zeker niet, die is agressief.
Ach, DGK niets vinden, maar met een smoes snel om 19:30 naar boven om naar de tweede tv te gaan .
ik doe het altijd met luminosity..... maar zoals jij het zegt, komt me ook wel bekend voor (hahaha, doe ik het dus misschien wel altijd verkeerd)quote:Op zondag 23 maart 2008 21:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
neeeee, doe je door 'image' > 'adjustements' > 'desaturate'
Wil je dat "Holy" vooraan tussen aanhalingstekens plaatsen .quote:Op zondag 23 maart 2008 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja Fluitertje, ik weet er alles van. Ik hoop dat je je zoon ook wat filmpjes laat zien van de Holy Brian.![]()
deal.... ga gelijk mee aan de slagquote:Op zondag 23 maart 2008 21:38 schreef Guuskeee het volgende:
Ik zat te denken aan een cap van jaap, en om hem slank te maken... Zijn gezicht alleen dan, lichaam is te makkelijk... Ik dacht aan zoiets:
[ afbeelding ]
De vorige COS deed er bijna één dag over, dus jaquote:Op zondag 23 maart 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
Zow, wat loopt de COS hard, zo maar al op de 5e pagina...
okee, ik begin er ook aan... doe maar rustig aan, hoe mooier hoe beter!!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:41 schreef Desii het volgende:
[..]
deal.... ga gelijk mee aan de slag
heb nog nooit gedaan, ben meer van de siggies maken e.d.
ben benieuwd wat ik van Japie kan fabrieken
Speciaal voor Ruudemans een cap van "Holy"' Brian op Partyflock, onze virtuoos.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil je dat "Holy" vooraan tussen aanhalingstekens plaatsen .
Yep..... heb Huubie als achtergrondmuziekje opstaanquote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee, ik begin er ook aan... doe maar rustig aan, hoe mooier hoe beter!!
Ik was gisteren nog in jouw provincie : langlaufers op de ene witte helling, wandelaars op de volgende groene helling. Off-t I know, maar ik heb ervan genotenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
Zow, wat loopt de COS hard, zo maar al op de 5e pagina...
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef blomst het volgende:
Mike kent Herman Brood persoonlijk, kende bedoel ik, hij kwam in het kraakpand van hem.
Brian zijn moeder heeft brood ook ontmoet op aruba.
LOL Waar was dat dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in jouw provincie : langlaufers op de ene witte helling, wandelaars op de volgende groene helling. Off-t I know, maar ik heb ervan genoten![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speciaal voor Ruudemans een cap van "Holy"' Brian op Partyflock, onze virtuoos.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, Desii & Guuske.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee, ik begin er ook aan... doe maar rustig aan, hoe mooier hoe beter!!
Shit dat wilde ik ook zien. Kan er straks een topic geopend worden met eventueel caps van Amanda bij S&S?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
OT: Voor de liefhebbers: De ontmaskering van Char op Ned. 2
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Shit dat wilde ik ook zien. Kan er straks een topic geopend worden met eventueel caps van Amanda bij S&S?
Ik zit in Polen
Ik zal sowieso als ik er aan denk caps maken van de S&S uitzending voor de liefhebbersquote:Op zondag 23 maart 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Shit dat wilde ik ook zien. Kan er straks een topic geopend worden met eventueel caps van Amanda bij S&S?
Ik zit in Polen
Thanks Yavido.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik zal sowieso als ik er aan denk caps maken van de S&S uitzending voor de liefhebbers
Zit je in Polen? WtfDoe ze de groeten daar, Polen zijn gezellig
Yavido wil je van dienst zijn en wat Char betreft, kijken op Uitzending Gemist.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Ik zit in Polen
Mijn zus vertelde mij gisteren dat ze af en toe wel eens de reguliere keek. Ik dacht dus meteen: ach laat maar, zij ziet alleen maar verknipte beelden. Maar ze zei wel dat die Brian haar een heel eng mannetje leek.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja Fluitertje, ik weet er alles van. Ik hoop dat je je zoon ook wat filmpjes laat zien van de Holy Brian.![]()
Duidelijk toch? Heel gezellig met Claire praten in de hoop dat ze Huub gaat wegstemmen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat moet Brian eigenlijk alleen met Claire??
* uniekhoorn doet echt geen geluid aan
Mij moeder kijkt ook DGK... die vindt Huub een naar mannetje en Brian een gluiperd. M'n moeder vind Amanda leuk bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus vertelde mij gisteren dat ze af en toe wel eens de reguliere keek. Ik dacht dus meteen: ach laat maar, zij ziet alleen maar verknipte beelden. Maar ze zei wel dat die Brian haar een heel eng mannetje leek.
Sommige mensen prikken er dus toch door heen, en tja het is een zus van mij natuurlijk![]()
Gedaanquote:Op zondag 23 maart 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zit in Polen
Nie movie po polsku?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Thanks Yavido.
Ja, verplicht familiebezoekje met Pasen
Claire geeft zichzelf wat meer bloot, dat praat wat makkelijkerquote:Op zondag 23 maart 2008 22:07 schreef akveor het volgende:
Brian is gezellig met Claire aan het praten. Het doel zal zijn dat ze samen met Jaap Huub weg moet gaan stemmen deze ontslagronde.
Niet om lullig te doen hoor maar Amanda leuk.....????quote:Op zondag 23 maart 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Mij moeder kijkt ook DGK... die vindt Huub een naar mannetje en Brian een gluiperd. M'n moeder vind Amanda leuk bij gebrek aan beter.
Voor een uitzending-kijker waarschijnljk wel, ik denk dat Claire op tv ook niet echt iets is.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor maar Amanda leuk.....????
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ken je nog meer?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nie movie po polsku?![]()
Dobranoc![]()
(Ben nog niet weg hoor)
Het lijkt mij het meest logisch dat klaar er in de ontslagronde uitgaat, zodat de 4 langstzittenden overblijven voor de finale. Maar zoals je zelf ook al zegt, ik neem alles wat Jaap zegt met een korreltje zout, dus zien is geloven.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap wordt Claire er in april uigestemd. Ik post niet zoveel over Jaap omdat het meeste onzin en geacteerd is maar wat denken jullie? Laatste ontslagronde Claire weg?
Ik heb d'r al uit m'n testament geschrapt hoor....quote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien zit ze heel hard te oefenen om nee te leren schuddenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
Huub: Goeie gastspelers zijn moelijk te vinden, net als nieuwe miljonairs.
Claire, Claire....trek je mond eens open maar nee, ze zit te wiebelen met haar hoofd.
Er is nog altijd de spanningsboog... je ziet Brian nu druk bezig.... Hij zal proberen, denk ik, voor een heftige ruzie proberen te zorgen....Als Claire weggestemd wordt is Huub de volgende. Ik verwacht woensdag een grote ruzie. Hoe slim is Claire en ziet ze wat Brian aan het doen is?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap wordt Claire er in april uigestemd. Ik post niet zoveel over Jaap omdat het meeste onzin en geacteerd is maar wat denken jullie? Laatste ontslagronde Claire weg?
Van de S en S Sitequote:Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
Huub: Goeie gastspelers zijn moelijk te vinden, net als nieuwe miljonairs.
Claire, Claire....trek je mond eens open maar nee, ze zit te wiebelen met haar hoofd.
Ik ga Spuiten en Slikken (kijken), tot morgen.![]()
Voor de liefhebbers, er loopt een topic van Varen hierover: Amanda te gast bij Spuiten en Slikkenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Van de S en S Site
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen pakt meteen uit met Amanda, de relprinses van De Gouden Kooi en Big2 van The Opposites. Amanda straalt seks uit en laat zichzelf in De Gouden Kooi lekker gaan. En dan te bedenken dat ze ooit wel non wilde worden.
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef Ziet het volgende:
brian zit wel op zijn praatstoel zeg
Voor zover ik het kan bekijken lult die halve zool non stop. En meer als onderdrukkend gezemel om dat doosje af te zeiken komt er niet uit. Oh ja , voor "het spel " luistert hij af en toe ook nog af.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef Ziet het volgende:
brian zit wel op zijn praatstoel zeg
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:33 schreef Yavido het volgende:
Dienstmededeling aan Ruudpuntenel: Doe jij de volgende COS? Ik ben ff druk met S&S @ Ned 3
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef Copycat het volgende:
Ze gaan zo met z'n allen S&S kijken?
Nou dan kan hij nu al beginnen met opmerkingen te maken hoe ze daar zit enzo.Ik zou het wel weten hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Huub wil Brian pakken.
Dat zou al een heel mooi begin zijn, maar ik ben bang dat Huub het weer laat liggen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan kan hij nu al beginnen met opmerkingen te maken hoe ze daar zit enzo.Ik zou het wel weten hoor.
klopt, ik hoorde het nu ook.... als ze op Amanda gaan, gaat toch de telefoonquote:Op zondag 23 maart 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
Hij wil een plan tegen Brian en Amanda,maar Jaap zegt dan gaat de telefoon toch weer.
Yep, maar Brian heeft haar wel een waarschuwing gegeven, welke weet ik niet. Misschien een Jean Pierre van de Vennetje.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef Copycat het volgende:
Ze gaan zo met z'n allen S&S kijken?
misschien dat het werkt als je het op zijn Amanda's vraagt:quote:Op zondag 23 maart 2008 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag een stream op het beeldscherm?
Waarom daar? Het is toch COS en live.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:39 schreef Yavido het volgende:
Nog ff reclame: Amanda te gast bij Spuiten en Slikken
Daar kan jeje commentaar kwijt
Beetje late reaktie, maar ik zal het doen zodra die er is.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Ivar [ afbeelding ] die zijn voor mijn privé-collectie
ehhh Mazaru... zou je voor moi eens een gifje van Ivar willen maken.....
Is het al begonnen?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda: De eerste keer is niet makkelijk maar gewoon even doorprikken en dan gaat het wel.
Ja schat, kijk mee en geniet...niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |