Er is nog altijd de spanningsboog... je ziet Brian nu druk bezig.... Hij zal proberen, denk ik, voor een heftige ruzie proberen te zorgen....Als Claire weggestemd wordt is Huub de volgende. Ik verwacht woensdag een grote ruzie. Hoe slim is Claire en ziet ze wat Brian aan het doen is?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap wordt Claire er in april uigestemd. Ik post niet zoveel over Jaap omdat het meeste onzin en geacteerd is maar wat denken jullie? Laatste ontslagronde Claire weg?
Van de S en S Sitequote:Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
Huub: Goeie gastspelers zijn moelijk te vinden, net als nieuwe miljonairs.
Claire, Claire....trek je mond eens open maar nee, ze zit te wiebelen met haar hoofd.
Ik ga Spuiten en Slikken (kijken), tot morgen.![]()
Voor de liefhebbers, er loopt een topic van Varen hierover: Amanda te gast bij Spuiten en Slikkenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Van de S en S Site
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen pakt meteen uit met Amanda, de relprinses van De Gouden Kooi en Big2 van The Opposites. Amanda straalt seks uit en laat zichzelf in De Gouden Kooi lekker gaan. En dan te bedenken dat ze ooit wel non wilde worden.
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef Ziet het volgende:
brian zit wel op zijn praatstoel zeg
Voor zover ik het kan bekijken lult die halve zool non stop. En meer als onderdrukkend gezemel om dat doosje af te zeiken komt er niet uit. Oh ja , voor "het spel " luistert hij af en toe ook nog af.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef Ziet het volgende:
brian zit wel op zijn praatstoel zeg
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:33 schreef Yavido het volgende:
Dienstmededeling aan Ruudpuntenel: Doe jij de volgende COS? Ik ben ff druk met S&S @ Ned 3
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef Copycat het volgende:
Ze gaan zo met z'n allen S&S kijken?
Nou dan kan hij nu al beginnen met opmerkingen te maken hoe ze daar zit enzo.Ik zou het wel weten hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Huub wil Brian pakken.
Dat zou al een heel mooi begin zijn, maar ik ben bang dat Huub het weer laat liggen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan kan hij nu al beginnen met opmerkingen te maken hoe ze daar zit enzo.Ik zou het wel weten hoor.
klopt, ik hoorde het nu ook.... als ze op Amanda gaan, gaat toch de telefoonquote:Op zondag 23 maart 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
Hij wil een plan tegen Brian en Amanda,maar Jaap zegt dan gaat de telefoon toch weer.
Yep, maar Brian heeft haar wel een waarschuwing gegeven, welke weet ik niet. Misschien een Jean Pierre van de Vennetje.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef Copycat het volgende:
Ze gaan zo met z'n allen S&S kijken?
misschien dat het werkt als je het op zijn Amanda's vraagt:quote:Op zondag 23 maart 2008 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag een stream op het beeldscherm?
Waarom daar? Het is toch COS en live.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:39 schreef Yavido het volgende:
Nog ff reclame: Amanda te gast bij Spuiten en Slikken
Daar kan jeje commentaar kwijt
Beetje late reaktie, maar ik zal het doen zodra die er is.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Ivar [ afbeelding ] die zijn voor mijn privé-collectie
ehhh Mazaru... zou je voor moi eens een gifje van Ivar willen maken.....
Is het al begonnen?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda: De eerste keer is niet makkelijk maar gewoon even doorprikken en dan gaat het wel.
Ja schat, kijk mee en geniet...niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |