Mevrouw Noordijk van tekenen. Ik zit altijd barstensvol ideeen, maar laat mij daar aub geen tekenig van maken: dat wordt een drama. Nou had ze het al niet op mijn oudste zus (twee jaar boven mij), en dat liet ze gelijk doorstralen op mij.
Affijn, mijn geringe tekencapaciteiten gecombineerd met haar aversie jegens mijn zus zorgde altijd voor een kutsfeer. Zij een rotmopmerking, ik bijdehand, zij boos, ik boos. Affijn, zo snel mogelijk gedropt dat vak (had ik toch wel gedaan, ongeacht de docent)
En verder: aardrijkskundeleraar Bos.
Een echt Godsvrezend Gristen. Wat een hypocriete hond. Had erg veel aandacht voor de jonge meiden in de klassen ("zeg, ben jij al aan de pil?") en had ook alweer een beetje de pik op mij vanwege mijn zus (eigenlijk heb ik een heel toffe zus

)
Mijn zus heeft namelijk aangetoond dat als er een God is, en hij een plan heeft, dat z'n plannen met hem wel duidelijk waren:
Tijdens haar brugklaskamp heeft zij hem, met anderen, in het water geduwd (geintje!). Ach ja, weinig aan de hand, totdat een snoek zijn grote teen voor een rietvoorn aan zag en flink toehapte.
Meneer de Gelover geloofde dat het niet nodig was een tetanusinjectie te halen --> bloedvergiftiging, spoed naar het ziekenhuis en een half jaar buitenspel.
Verder eigenlijk erg veel toffe leraren gehad op school, leuke tijd
[b]Op
maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P