En iedereen weet dat je gta niet fatsoenlijk op consoles kan spelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:52 schreef kepler het volgende:
[..]
kan wel zijn, maar toch komt de game eerst op de consoles
Dan heb ik bij dezen een hele tactische coming out:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En tevens, alleen homo's hebben een console
je kan roepen wat je wil hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En iedereen weet dat je gta niet fatsoenlijk op consoles kan spelen.
Als ik iets speel, wil ik het ook goed kunnen spelen dus ik ben blijquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan roepen wat je wil hoor
Maar ik speel GTAIV over een maandje, en jij mag nog minstens een half jaar wachten
Nou ik niet... hij komt pas over een maand en een dag uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan roepen wat je wil hoor
Maar ik speel GTAIV over een maandje
noobs kunnen dat niet nee!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Illegaal gaat dit wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
noobs kunnen dat niet nee!
en ik was er ook zo eentje. maar nu wil ik niet meer terug naar de pc.
oke ik geef toe, aimen met de muis is en blijft gewoon het beste!
maar de rest... nou nee... 360 joypad FTW
en ik weet dat je ook een joypad op de pc aan kan sluiten, maarja, dan kan je nog geen gta4 spelen
Tja, en om dan elke keer een nieuwe videokaart te moeten kopen omdat je het zo nodig goed moet spelenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik iets speel, wil ik het ook goed kunnen spelen dus ik ben blij
Zelfde verhaal als een spel kopen van 70 euro voor de xboxquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tja, en om dan elke keer een nieuwe videokaart te moeten kopen omdat je het zo nodig goed moet spelen
dus je gaat het spel downloaden ipv kopen straks?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als een spel kopen van 70 euro voor de xbox
Inderdaad, en voor al het andere volk maken ze altijd een roze uitvoering.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Hetero's hebben een PC & consoles.
Ten eerste : PC's zijn niet gemaakt om te gamen, het kan. En er valt winst uit te halen doormiddel van die videokaarten etc.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als een spel kopen van 70 euro voor de xbox
Gta 1 en San Andreas orgineel, de rest downloadquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
dus je gaat het spel downloaden ipv kopen straks?
een echte gta fan hoor ik al... wilt graag rockstar een duwtje in de rug geven voor het maken van nog meer supergames!
Dan heb je er geen verstand vanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ten eerste : PC's zijn niet gemaakt om te gamen, het kan. En er valt winst uit te halen doormiddel van die videokaarten etc.
Want wees eerlijk : Welke games worden nu ECHT gekocht voor de PC ? The sims en WOW is het enige nog wat de PC op de been houd als het om gamen gaat.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:57 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Kan je jouw naam niet veranderen in "Verzuurd Fruit"
Past iets beter bij je.
NIEMAND beledigt kabouter plop voor een bosmongool jopperdeplopperdeju!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
Flikker toch een eind op met dat PC vs console gezeik.
Stelleje bosmongolen.
Ik wil niet de hele stad door om te kijken of hij nog ergens is (ik heb de SE).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom hebben de mensen die heb gepre-orderd dat eigenlijk gedaan? Wat voor een voordeel haal je er uit?
ik ben te lui om naar de winkel te gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom hebben de mensen die heb gepre-orderd dat eigenlijk gedaan? Wat voor een voordeel haal je er uit?
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.. good point.
Paar dagen eerder krijgen is natuurlijk wel top.
Btw offtopic > Hoe krijg je die beelden geresized die je nu op je avater hebt?
Dat is voor mij een beetje de charmequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil niet de hele stad door om te kijken of hij nog ergens is (ik heb de SE).
Moet je over graphics beginnen, werkt een stuk beterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om te rellen maar niemand hapte toe
en als zij een leveringsprobleem hebben kan je hem nergens anders halen. tenzij je dubbel gaat betalen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil niet de hele stad door om te kijken of hij nog ergens is (ik heb de SE).
Tevens is mij een beetje toegezegd dat de shop hem een paar dagen eerder krijgt en dat ik hem dan gelijk kan komen halen.
zo had ik forza2 dus ook al 2! dagen voor de officiele release!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:56 schreef TC03 het volgende:
Als ie op de 29e uitkomt, zullen er genoeg winkels zijn die hem de 28e al hebben.
Ik Halo deux ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
zo had ik forza2 dus ook al 2! dagen voor de officiele release!
Dacht je nu echt dat iedereen gaat rushen,..... persoonlijk wacht ik zolang op dit spel,... hier ga ik van genieten,... moet elke steen zien. Alles een keer te voet gelopen hebben. Mijn San Andreas wandeling heeft echt uuuuren geduurdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:58 schreef DrDentz het volgende:
"'The 100% Club' – Hier kun je zien wie als eerste de game voor 100% heeft uitgespeeld. De eerste tien mensen in de Social Club die dit behalen krijgen een zeer zeldzame "key to the city” voor hun speciale prestatie."
Waarom moedigt Rockstar het rushen van het spel zo aan, ik wil gewoon genieten en de tijd nemen in Liberty City.. af en toe cruisen enzo..
Zijn er al speculaties over hoeveel die game gaat verkopen? Of hoeveel pre orders er zijn ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk het wel, iedereen wil die "key to the city" hebben
Niet te veel drinken! Want dan werkt het niet meer na een tijdje.. Heb ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:33 schreef Snever het volgende:
Gaat morgen naar Makro voor pallet Red Bull
Ik ga hetzelfde als jou doen, genietenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:07 schreef RacerDKB het volgende:
Wedden dat de eerste 10 mensen het spel al uit hebben gespeeld op 26 april ofzo
Als je het nou slim doet, en je hebt hem al de 26e ofzo (download of koop) speel je als de tering t/m de een na laatste missie, en dan 29 april als die echt uit is (en het dus meetelt met de rankings) snel ff die laatste missie.
Maar ik ga denk ik lekker laid back het spel spelen, missie, uur cruisen, missie, uur cruisen, etc
Marketing enzoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Mja ik ga ook lekker rustig aan doen, vind het alleen jammer dat Rockstar blijkbaar wil dat je er doorheen rusht en zelfs beloningen uitreikt aan hen die zo gek zijn het te doen.
whehe... wordt GTA IV dan de betaalversie van de demo, net als bij GT5 voor de PS3?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:23 schreef Sackboy het volgende:
Jaja mensen, volgend jaar misschien alweer GTA IV: Vice City
Ik zou het zonde vinden om dan alweer een vervolg te releasen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:23 schreef Sackboy het volgende:
Gewoon een verzinsel van die site lijkt me.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:23 schreef Sackboy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |