Je hebt geen body armor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De stad mag wel weten dat je er bent![]()
dus eerst flink veel rellen, auto's stelen, politie treiteren etc.![]()
Ik weet niet of ze bij deze GTA ook hebben gedaan dat je 150 % bodyarmor etc. krijgt als je missies doet, pak ik die ook meteen mee
Zijn inderdaad weer verdwenen. Hier staan ze gelukkig nog.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit een hoop verschil in kwaliteit tussen de verschillende screenshots
Als je geen verschil ziet dan kijk je niet naar het plaatje wat ik zie. De San Andreas-pic is echt superlelijk, terwijl die van best mooi is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit een hoop verschil in kwaliteit tussen de verschillende screenshots
Scroll eens naar boven..quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef TC03 het volgende:
Hmm, lijkt me 1,5x zo groot als Los Santos ofzo. Valt me een beetje tegen.
Nee, die zijn er in principe nooit van GTA, sowieso hebben veel spellen dat niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
De game komt over een maand uit heh, zijn er eigenlijk al "echte" ingame screenshots geweest? Dus niet screens waar de camera op een vreemdeplek staat, om er een mooi screenshot van te maken? Dus inc tellertjes in beeld enzo?Dat vroeg ik me eigenlijk af
Ik denk dat ze idd pas komen als bijv. IGN een Hands-on heeft van de game, Die maken dan zelf caps. Bij andere games is het me eigenlijk nog nooit opgevallen ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nee, die zijn er in principe nooit van GTA, sowieso hebben veel spellen dat niet.
Alhoewel, er is één screenshot met daarop heel klein 5 zwarte wanted sterretjes, maar daar kan je ook niet veel van af leiden.
Is dat een enorme zandvlaag of is het een verneukt plaatje?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Deze komt toch aardig in de buurt
[ afbeelding ]
he kijk, een bocht die niet rond isquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Deze komt toch aardig in de buurt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |