abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:34:41 #151
210387 VezioFR
F e y e n o o r d
pi_57602182
Inderdaad. Giovanni is heel sterk de laatste weken.

Ik denk ook dat mede door hem en de iets vernieuwde speelstijl Mols goed tot zijn recht komt. Het lijkt me sowieso dat Mols veel beter in dit team past dan Makaay, onze Roy is en blijft toch heel erg afhankelijk.
"Als je al die mensen ziet, dan weet je het zeker: er is maar één Legioen. Het Feyenoord-legioen." (Ben Wijnstekers)
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:10:09 #152
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57602915
quote:
Diamond- en Goldcardhouders krijgen voorrang op de aanschaf van een kaart voor de finale. Ook krijgt een nader te bepalen groep Silvercardhouders een gegarandeerde kaart. Uiterlijk op 5 april 2008 start de verkoop voor Seizoenkaarthouders. Als er nog kaarten over zijn, komen Clubkaarthouders in aanmerking om een kaart te kopen.
pi_57604724
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Was jij niet een van degenen die riep dat we de play-offs toch nooit wonnen? .

Ik ga helemaal niet bij voorbaat uit van een verlies. De kans dat we van een volledig geknakt PSV (dat ons sowieso al vele malen beter ligt dan Ajax) dat het totaal niet gewend is PO's te spelen, hadden gewonnen is gewoon veel groter dan van een gefrustreerd Ajax dat zich altijd op lijkt te kunnen laden voor die VCL-ticket.

Als je dat niet ziet dan moet je maar lekker een andere sport volgen.
Dit P$V ligt ons niet beter, die laten ons het spel maken en dat ligt Feyenoord niet. Joden thuis speelde je gewoon een goede pot en had je moeten winnen uit wil ik het niet over hebben, maar dit is een zinloze discussie, boeren worden gewoon kampioen.

Zondag moeten ze vol aan de bak, als je die wint zet je een goede stap richting Plee Offs.
pi_57604755
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:34 schreef VezioFR het volgende:
Inderdaad. Giovanni is heel sterk de laatste weken.

Ik denk ook dat mede door hem en de iets vernieuwde speelstijl Mols goed tot zijn recht komt. Het lijkt me sowieso dat Mols veel beter in dit team past dan Makaay, onze Roy is en blijft toch heel erg afhankelijk.
Denk dat Mols en Makaay samen wel goed zal klikken.
pi_57605889
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:31 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Mwah, vond ik wel meevallen. Eerste helft van het seizoen was hij toch af en toe wel onzichtbaar, en dan met name in de toppers. Nu steekt hij elke week met kop en schouders erbovenuit
Ik vond het thuis tegen joden toch wel sterk spelen..
Vind het gewoon kicke dat een Rotterdamse gozer als aanvoeder een van de betere is van Feijenoord.

Alleen kocht je er zondag niks voor omdat die hoeren jol 3 punten van je pikt! Vind toch altijd wel dat je eerst naar je zelf moet kijken, maar zoals jol zondag floof is toch schandalig. En dan na de wedstrijd niet eens het lef hebben je fouten toe te geven, dat is toch gewoon een sollicitatie naar de 2de klasse?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_57606067
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Vind het gewoon kicke dat een Rotterdamse gozer als aanvoeder een van de betere is van Feijenoord.
Hij komt uit Krimpen aan den IJssel
pi_57606270
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:37 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij komt uit Krimpen aan den IJssel
Is dat hemelsbreed niet niet zo ver als die uit Noord kwam
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:13:42 #158
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_57607110
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
...
Ook krijgt een nader te bepalen groep Silvercardhouders een gegarandeerde kaart.
...

Lekker duidelijk weer....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_57607423
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:13 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Lekker duidelijk weer....
lijkt mij de silvercardhouders die het vaakste naar uitwedstrijden zijn geweest
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:40:48 #160
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_57607768
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:27 schreef ruud_fr het volgende:
lijkt mij de silvercardhouders die het vaakste naar uitwedstrijden zijn geweest
Vind het een beetje raar dat de voorrang op voorrang op voorrang gaan geven nu.....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_57608452
quote:
16-jarige Khwela maakt nu al zijn debuut op hoogste niveau

De Zuid-Afrikaanse aankopen van Feyenoord breken dit seizoen echt door bij hun club Supersport United. Kermit Erasmus maakte de laatste maanden al furore als 17-jarige met zijn debuut en zijn eerste doelpunt op het hoogste niveau. Inmiddels zat hij ook al een keer bij het nationale elftal. Hij komt komende zomer naar Rotterdam.

Tegelijkertijd trok Feyenoord ook Philani 'Pule' Khwela aan. Hij mag vanwege zijn 16-jarige leeftijd echter pas in de zomer van 2009 naar Rotterdam komen om dan een driejarig contract te tekenen. Khwela maakte nog vroeger dan Erasmus zijn debuut. Afgelopen weekend deed hij dat al op 16-jarige leeftijd als invaller in het competitieduel tegen Free State Stars.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:27:04 #162
139407 jorienvdherik
pi_57609032
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Vind het een beetje raar dat de voorrang op voorrang op voorrang gaan geven nu.....
als je nu een voorstel mailt, is dat morgen weer de regel
pi_57611243
Wim Jansen bij Pauw en Witteman .
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:59:18 #164
139407 jorienvdherik
pi_57611399
ff kijken, en dan slapen
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:31:24 #165
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57613313
quote:
Feyenoord in de wachtkamer
Door SJOERD MOSSOU

ROTTERDAM - Feyenoord zal nog enig geduld moeten betrachten bij de aanstelling van een nieuwe trainer voor komend seizoen.

Gertjan Verbeek (links) en Fred Rutten: de topkandidaten van Feyenoord.
Met de eerste kandidaat Gertjan Verbeek is inmiddels een aantal gesprekken gevoerd, maar de huidige trainer van Heerenveen neemt de tijd om zijn opties af te wegen.

Fred Rutten is de andere kandidaat op het mini-lijstje van de Rotterdamse club, maar met de trainer van FC Twente zijn tot op heden geen gesprekken gevoerd. De trainer houdt de Feyenoord-boot bewust af, aangezien hij nadrukkelijk in beeld is in de Duitse Bundesliga, met Hamburger SV als belangrijkste geïnteresseerde. Bovendien heeft Rutten het uitstekend naar zijn zin bij FC Twente, een club waar hij volledige vrijheid en vertrouwen geniet.

Ook Verbeek heeft andere opties, waaronder zijn oude club Heracles. Voorzitter Jan Smit benadrukt dat de coach het aanbod van de Almelose club nog altijd niet heeft afgewezen. ,,Heracles is absoluut een serieuze optie voor Gertjan, nog steeds'' zei Smit onlangs. ,,Hij houdt ons absoluut niet aan het lijntje, daarvoor is onze relatie veel te goed. Hij weet precies wat hij aan ons heeft en andersom is dat net zo.'' Eerder zei Verbeek al wel definitief nee tegen NAC Breda, dat daarna Robert Maaskant aanstelde.

Feyenoord zegt op zijn beurt geen haast te willen maken bij het definitief vastleggen van de opvolger van Bert van Marwijk. ,,We nemen de tijd,'' zei technisch directeur Peter Bosz deze week, die voor scoutingwerkzaamheden in het buitenland verblijft.

,,Zorgvuldigheid is belangrijk.'' De Rotterdamse club is echter ook afhankelijk van de beoogde kandidaten zelf. Verbeek wil eerst een duidelijk beeld hebben van de (on)mogelijkheden bij Feyenoord, alvorens hij in het diepe duikt bij de club.

Hoeveel geld is er beschikbaar voor investeringen? Met welke staf gaat hij aan de slag? Wat is de positie van de hoofdtrainer binnen de totale organisatie? Wat gaat er gebeuren met de huidige selectie? Stuk voor stuk vragen die Verbeek beantwoord wil hebben.

Dat Feyenoord zijn pijlen op Verbeek en - in mindere mate - Rutten richt, zegt wat over de koers die de club wil gaan varen. Beide coaches staan te boek als veelbelovend, maar geen van beiden heeft ervaring als hoofdtrainer in de absolute top. Iemand als Martin Jol, die al wel in de Premier League werkte, is geen serieuze kandidaat bij Feyenoord. De club gaf eerder aan een ander type trainer te zoeken dan afgelopen zomer, toen er een diepe crisis bezworen moest worden.

Destijds kwam de club uit bij Bert van Marwijk, een coach die in zijn vorige periode in Rotterdam een zekere status had afgedwongen. Daarvoor was Co Adriaanse benaderd, maar die bedankte voor de eer. De nieuwe kandidaat wordt gezocht in de categorie 'aanstormend talent'. Net als in 2000, toen Feyenoord een nog onervaren Van Marwijk wegplukte bij Fortuna Sittard.
  woensdag 26 maart 2008 @ 01:05:57 #166
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57613683
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Alleen kocht je er zondag niks voor omdat die hoeren jol 3 punten van je pikt! Vind toch altijd wel dat je eerst naar je zelf moet kijken, maar zoals jol zondag floof is toch schandalig. En dan na de wedstrijd niet eens het lef hebben je fouten toe te geven, dat is toch gewoon een sollicitatie naar de 2de klasse?

Inderdaad, joden thuis was zijn beste wedstrijd voor de 'winterstop', laatste maand speelt hij constant op dat niveau.

Zondag was gewoon drama, sinds tijden dat ik me echt bestolen voel... 3 punten waren meer dan terecht geweest en dan had je nu lekker tweede gestaan.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57615724
quote:
Hoeveel geld is er beschikbaar voor investeringen? Met welke staf gaat hij aan de slag? Wat is de positie van de hoofdtrainer binnen de totale organisatie? Wat gaat er gebeuren met de huidige selectie? Stuk voor stuk vragen die Verbeek beantwoord wil hebben.
Oh jee, nog een paar jaar Metgod

Laat m lekker z'n eigen staf kiezen (ass. trainers in ieder geval, echt geen zin in nog langer die lullo van een Metgod)
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:11:44 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57615761
Las overigens (in dat Feijenoordmagazine) dat Metgod alleen maar de vrije trappen en corner - situaties traint. Nu begrijp ik gelijk waarom het zo een bagger is de laatste jaren....
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:41:45 #169
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57616223
Metgod moet idd weg.
pi_57616352
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:11 schreef Happel het volgende:
Las overigens (in dat Feijenoordmagazine) dat Metgod alleen maar de vrije trappen en corner - situaties traint. Nu begrijp ik gelijk waarom het zo een bagger is de laatste jaren....

Dus hij is niet eens capabel genoeg om de verdediging iets te leren? Man, dit is nog slechter dan ik dacht...

Echt, welke mafkees heeft 'm teruggenomen na het Excelsior-debacle en hem een contract gegeven voor onbepaalde tijd? Dat heeft ie toch? Daarom kan ie niet zo makkelijk weg en moeten ze m flink betalen. Nou, dan maar 1 transfer minder (bwvs) maar die gozer voegt echt helemaal niets toe.

En ik heb eigenlijk niet eens wat tegen metgod maar ik vind het zo belachelijk dat die gozer - omdat ie toevallig bij ons goed heeft gevoetbald - maar even op de loonlijst wordt gehouden.
pi_57621311
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:41 schreef De.Kromme het volgende:
Metgod moet idd weg.
Heb je hem weer...

En waarom dan meneer de voetbal professor ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_57621432
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef Sloggi het volgende:
Wim Jansen bij Pauw en Witteman .
Dat was toch een andere of niet?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:09:55 #173
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57624545
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:39 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Heb je hem weer...

En waarom dan meneer de voetbal professor ?
Waarom reageer je nou alleen weer op mij terwijl 2 anderen het ook zeggen? .
pi_57624571
Feyenoord neemt wederom amateur op proef

Nog één op proef. Ze zijn wel flink aan het scouten in de hoofdklasse ineens of het valt meer op dan vroeger.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57625106
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat was toch een andere of niet?
Ja, even kijken wie er in trapte .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: