Ik reageer nauwelijks op posts van imbecielen.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Niet met mensen in discussie gaan waar je het niet mee eens bent wijst op je eigen zwakte.
Dat hij bruins al had gewaarschuwdquote:
Ik was in de eerste instantie blij dat Egmond griep had gekregenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:38 schreef Tomatenboer het volgende:
KK Jol zegt zojuist op radio Rijnmond dat hij al een vermoeden had dat het een handsbal betrof van Boukhari.![]()
Maar hij mag naar eigen zeggen alleen fluiten als hij het zeker weet.
Inderdaad, voetbal insite met Makaay.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:41 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Ik reageer nauwelijks op posts van imbecielen.![]()
Ook waan van de dag laat ik graag aan me voorbij gaan. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het steeds moeilijker wordt in voetballand.
Vanavond iig veel Feyenoord in de praatprogramma's.
Moet wat als ik me verveel...quote:Op zondag 23 maart 2008 17:23 schreef Siemerink het volgende:
Happel, waarom blijf je dan met die imbecielen (online) in conclaaf? Het gaat al honderden topics hetzelfde. Of haal je er toch stiekem enige voldoening uit?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef Siemerink het volgende:
En Van Bronckhorst en Timmer bij Studio Voetbal.
Kan een aardige uitzending worden met Spartaan Borst idd.quote:
nee voor de tigste keerquote:Op zondag 23 maart 2008 17:59 schreef denthemen het volgende:
Ook wéér genaaid dus, is volgens mij niet de 1e keer dit seizoen bij jullie toch?
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
http://fr12.nl/index.php?subaction=showfull&id=1206290472&archive=&start_from=&ucat=35&
beetje vroeg
Zo'n dikke kerel had hem aan toen de spelersbus van Feyenoord aankwam op Spangen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
lef heb je als je hem aantrekt met de finale
Excelsior de club van Rotterdamquote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Sparta is de #1 club van Rotterdam!
Ik ben het eigenlijk eens met Johan. Gewoon erg ongelukkig.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Johan Derksen bij Voetbal Insite over die overtreding van Augustien op Makaay: Het was een ongelukkige samenloop van omstandigheden, Agustien sprong op om een botsing met Makaay te voorkomen en komt per ongeluk neer op zijn voet
Wat ik dan weer dom vond is dat Jack vervolgens aan Henkie en Van Bronckhorst gaat vragen of dat zo is. Alsof zij overtuigend daarmee gaan instemmen ofzoquote:Op zondag 23 maart 2008 22:58 schreef De.Kromme het volgende:
Goede opmerking over Van Marwijk bij Studio Voetbal. Bert is niet een coach die wil winnen, maar een coach die ten koste van alles niet wil verliezen.
Iddquote:Op zondag 23 maart 2008 23:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ik dan weer dom vond is dat Jack vervolgens aan Henkie en Van Bronckhorst gaat vragen of dat zo is. Alsof zij overtuigend daarmee gaan instemmen ofzo.
Ben er ook bang voor... Nou ja, als ze het volgend seizoen maar halen.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:02 schreef Happel het volgende:
Feijenoord gaat sowieso geen CL halen. Top vijf moet wel lukken.
Pff, heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in... twee keer tegen die joden voor de plee-offs.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:14 schreef De.Kromme het volgende:
Er bij voorbaat vanuit gaan is ook een beetje slap.
Same here, ik had zelfs even een beetje gehoopt dat ze PSV alsnog inhaalden omdat ik liever een geknakt PSV in de PO's tegenkom dan een gebrand Ajax...quote:Op maandag 24 maart 2008 00:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in... twee keer tegen die joden voor de plee-offs.
Jij kan niet denkenquote:Op maandag 24 maart 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik denk dat jullie zelfs de play-offs kunnen vergeten.
En jij kan dat natuurlijk wel.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij kan niet denken
Het grote Feijenoord-topic #362: Jol die weet de uitslag al!
ja lees me beredenering maar.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En jij kan dat natuurlijk wel.![]()
Het Van Hulten topic #1
Jullie staan maar 3 punten voor op ons hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 01:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij kan niet denken
Het grote Feijenoord-topic #362: Jol die weet de uitslag al!
je qoute de vekeerdequote:Op maandag 24 maart 2008 01:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jullie staan maar 3 punten voor op ons hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |