Klusjes doen ??!! ik neem aan dat dat betekend je eigen kots opruimen (en de klontjes met je vingers door de gaatjes van het afvoerputje duwen) ?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:57 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb het al geprobeerd. Maar het liep uit op weer een dag niks praten en klusjes doen. Ik heb er geen zin meer in. Mijn vader is heel erg eigenwijs.
Hoi peter.. wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:28 schreef moonmovies het volgende:
ik weet nog dat ik thuis de hele wc onder had gekotst door de drank (toen 15), mn ouders zeide zoiets als: "tja, zoiets doe je nooit meer"en "je hebt je zelf al gestraft"
![]()
en ik heb nooit meer zoveel gedronken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:14 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Hoi peter.. wanneer was dat dan?
OWNDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Even "for the record", hij is op 9 april jarig.. dan wordt ie pas 16quote:
Wat een nerdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:25 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Even "for the record", hij is op 9 april jarig.. dan wordt ie pas 16
En ik kan me niet herinneren dat ie hier de wc ondergekotst heeft.. en trust me, dat zou me wel bijblijven.. daar kon ik nog weken plezier aan beleven dan[ afbeelding ]
eesch9quote:
Jij bent niet veel beter. Je broertje wat zitten te verraden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:25 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
En ik kan me niet herinneren dat ie hier de wc ondergekotst heeft.. en trust me, dat zou me wel bijblijven.. daar kon ik nog weken plezier aan beleven dan[ afbeelding ]
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:20 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Jij bent niet veel beter. Je broertje wat zitten te verraden.
Ik ben heul niet klein,quote:Op zondag 30 maart 2008 14:50 schreef MarkNMGN het volgende:
Omdat je hard gepwnd wordt door je broer.
Die op zijn beurt z'n kleine broertje te kijk zet op een forum
Dus, in mijn profiel staat ook hoe oud ik benquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:25 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |