Mijn dank is groot. Ik hoop dat het gaat lukken.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:09 schreef duplicaat het volgende:
succes
Dat heb ik ook vaak gezegdquote:Op zondag 23 maart 2008 17:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Echt niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik nooit geen alcohol meer drink!
'k Heb ook wat te veel gedronkenquote:
Ik hoop dat het niet uit pakt zoals bij mijquote:Op zondag 23 maart 2008 18:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
'k Heb ook wat te veel gedronken. Rare/domme uitspraken, onderuit gaan met de fiets(het was wel echt glad!)
Pff, die gedachte heb ik zowat iedere zondagochtendquote:Op zondag 23 maart 2008 17:27 schreef Teunebeun het volgende:
Ik ga dat ook nooit meer doen. Want ik weet wat alcohol nu kan doen.
Nee, maar het is wel vervelendquote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet uit pakt zoals bij mij
Dank u wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:41 schreef Bob-B het volgende:
De échte kontreacties eruit getieft of aangepast. Durf normaal te reageren.
Dat heb ik elke ochtend als ik de avond ervoor veel bier heb gedronken.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Echt niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik nooit geen alcohol meer drink!
Mooi verhaalquote:Op zondag 23 maart 2008 19:46 schreef reetveter het volgende:
Wij hebben een keer met 4 man de hele badkamer onder genekt![]()
baal er nog van dat ik geen foto's heb gemaakt![]()
alcohol ftw
of ben ik nu niet stoer![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:14 schreef G-Mart het volgende:
Mooi verhaal, je zou een boek moeten schrijven joh.
Hierquote:Op maandag 24 maart 2008 08:39 schreef 9christensen het volgende:
bier
quote:Op maandag 24 maart 2008 08:39 schreef 9christensen het volgende:
bier
Als je antwoord wilt krijgen om je drang naar leedvermaak te bevredigen kan je er het best voor zorgen dat het er wat minder dik boven op ligtquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:15 schreef Houtspeer het volgende:
En TS? Heb je al weer gedronken?
Jongens van 12-16 horen zich daar helemaal niet mee te bemoeien.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:06 schreef Teunebeun het volgende:
Ik ga de volgende dagen even de stad in. Ik ga een groot cadeau kopen voor mijn nicht. Ik probeer mijn vader elke dag te overhalen om toch naar de bruiloft te gaan. Ik ga ook eens praten met mijn neef, wat hij tegen mijn vader heeft. Kijken of ie dan nog groot loopt te doen.
Tokkie-alert!quote:Mijn neef had iets in de trant van: Kom maar dan vechten we het nu uit, gezegd.
Tuurlijk wel, ze luisteren wel niet naar je en het maakt weinig indruk, maar als je dit volhoud doe je ervaring op voor en bouw je direct een reputatie op voor later. Dan denken ze 'oh ja daar zul nu vast niet mee te spotten zijn, vroeger was het al zo een kleine draak'quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jongens van 12-16 horen zich daar helemaal niet mee te bemoeien.
Sorry hoor, maar als dat jassie van je beschadigd is.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat is het probleem?
mag ik jou aanraken?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:35 schreef Snakey het volgende:
10 bier en een ouzo en dan kotsen?![]()
Er zal wel wat verkeerds in dat voer hebben gezeten.
*meldt*quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:02 schreef GoodfelIas het volgende:
Alcohol maakt ook dingen die je lief zijn, veel relaties beginnen door een eerste ontmoeting onder invloed van alcohol.
Je kan best wel eens n biertje drinken, je moet gewoon optijd stoppen, als je dat niet kan is het idd wel beter dat je niet meer drinkt.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:27 schreef Teunebeun het volgende:
Had ik maar nooit alcohol gedronken. Ik ga dat ook nooit meer doen. Want ik weet wat alcohol nu kan doen.
Sorry. Ik maak wel een correctie:quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:30 schreef Houtspeer het volgende:
Hij is 15 kees.
In dat geval krijgt TS -2 miljard kudos.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Sorry. Ik maak wel een correctie:
Je bent 15 en je komt dronken thuis en moet dan als straf de hele dag klusjes in huis doen?
Hoe diep trieste ouders heb jij wel niet.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:05 schreef Geerd het volgende:
Leer bier drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |