Echt niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik nooit geen alcohol meer drink!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:29 schreef Houtspeer het volgende:
Over een week heb je dit al vergeten en zit je weer uit en fles te lurken.
Dat zeggen we allemaal en allemaal op precies dezelfde twee momenten: 1) Direct na het braken, 2) de volgende dag.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:27 schreef Teunebeun het volgende:
Ik ga dat ook nooit meer doen. Want ik weet wat alcohol nu kan doen.
Dat zegt ie toch. Retardquote:Op zondag 23 maart 2008 17:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Echt niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik nooit geen alcohol meer drink!
Bedanktquote:Op zondag 23 maart 2008 17:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Cafébeheerder is één woord.
Herkenbaarquote:Op zondag 23 maart 2008 17:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zeggen we allemaal en allemaal op precies dezelfde twee momenten: 1) Direct na het braken, 2) de volgende dag.
Kun je lezen? Er staat meer dan tien bierquote:Op zondag 23 maart 2008 17:35 schreef Snakey het volgende:
10 bier en een ouzo en dan kotsen?![]()
Er zal wel wat verkeerds in dat voer hebben gezeten.
Hoe herkenbaar...quote:Op zondag 23 maart 2008 17:27 schreef Teunebeun het volgende:
Had ik maar nooit alcohol gedronken. Ik ga dat ook nooit meer doen. Want ik weet wat alcohol nu kan doen.
11?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:35 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Kun je lezen? Er staat meer dan tien bier
10¼?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:35 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Kun je lezen? Er staat meer dan tien bier
Maar toch is 't waarquote:Op zondag 23 maart 2008 17:38 schreef BolleSmurf het volgende:
Wat een verhaal ... Ongelooflijk.
Dat kan zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Even alle klachten op een rij:
*Jouw lever heeft de grootte van een pinda!
*Jouw neef is een agressieve lul?
*Jouw vader is verstandig maar mist ballen?!
Dus je drinkt enkel nog alcoholquote:Op zondag 23 maart 2008 17:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Echt niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik nooit geen alcohol meer drink!
Ik dacht dat ik hier wat medeleven kon vinden maar ik heb het mis zie ik...quote:Op zondag 23 maart 2008 17:41 schreef jehovaguerilla het volgende:
TS heeft nog geen haar op z'n piemeltje.
Of hij heeft een kutje.
Ook niet gestopt zeker?quote:
*TS is aansteller!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Even alle klachten op een rij:
*Jouw lever heeft de grootte van een pinda!
*Jouw neef is een agressieve lul?
*Jouw vader is verstandig maar mist ballen?!
Medelevenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier wat medeleven kon vinden maar ik heb het mis zie ik...
Jij hebt zo'n situatie dus nooit mee gemaakt. Dat kan je zien. Dus kun je mij ook niet beoordelenquote:
Dan moet je in RP zijn, maar ik denk dat jouw probleem daar zelfs te zielig is.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier wat medeleven kon vinden maar ik heb het mis zie ik...
Dan vraag ik om verplaatsing van dit TOPIC. Wilt een mod dit topic even verplaatsen naar RP.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:45 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dan moet je in RP zijn, maar ik denk dat jouw probleem daar zelfs te zielig is.
Ik stook iig niet de hele familie tegen elkaar op, vuile loeder!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n situatie dus nooit mee gemaakt. Dat kan je zien. Dus kun je mij ook niet beoordelen
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n situatie dus nooit mee gemaakt. Dat kan je zien. Dus kun je mij ook niet beoordelen
Het is wel allemaal je eigen schuld. En zie, je verneukt je vaders peetkind dr bruiloft omdat je vader door JOU niet komt.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Even een vraagje:quote:Op zondag 23 maart 2008 17:48 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Het is wel allemaal je eigen schuld. En zie je verneukt je vaders peetkind dr bruiloft omdat hij door JOU niet komt.
Toch vind ik het ook wel zielig voor je.
Wat als ik voedselvergiftiging heb opgelopen?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef duplicaat het volgende:
Je ging kotsen dat moet je ook niet doen he.
Schuldig voelen en zijn is een groot verschil.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:50 schreef Houtspeer het volgende:
Je zegt zelf dat je je schuldig voelt jongen.
Je had 10 glazen alcohol op dat moet wel desinfecterend werken niet?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat als ik voedselvergiftiging heb opgelopen?
Gelukkig iemand die hersens heeftquote:Op zondag 23 maart 2008 17:52 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Je had 10 glazen alcohol op dat moet wel desinfecterend werken niet?![]()
Nee tis idd kut voor je
Ik heb het al geprobeerd. Maar het liep uit op weer een dag niks praten en klusjes doen. Ik heb er geen zin meer in. Mijn vader is heel erg eigenwijs.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:52 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Je had 10 glazen alcohol op dat moet wel desinfecterend werken niet?![]()
Nee tis idd kut voor jeLaat het gewoon ff over je heen gaan en zorg maar dat je vader naar die bruiloft gaat.
Praat het uit ofzo.
Mijn moeder heeft vandaag mijn nicht gebeld. En de situatie uitgelegd. Ze vindt het heel erg. Ik probeer morgen nog een keer. Mijn neef is een arrogante klootzak en ik help hem nooit meer ergens mee.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:59 schreef duplicaat het volgende:
Toch maar proberen anders zit jij er straks mee dat je vader niet naar de bruiloft is gegaan. Je vader zit er mee dat hij niet daar de bruiloft is gegaan. Je nicht vraagt zich op dr bruiloft af waar iedereen je vader is. En je neef moet iemand anders zoeken om in elkaar te slaan.
Ps: je neef is een stumper dat hij dat tegen familie zegt.
Wat heb jij verkeerd gedaan dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb me gister ook weer lekker misdragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |