Meen je dit?quote:
Ja... wat is ajax dan niet zeg.. komop psv dik verdiend kampioen van de armoede. Die weten tenminste wedstrijden te winnen die gewonnen moeten worden...quote:
Gewoon negeren, slaat inderdaad nergens opquote:
precies. Het maakt vaak niet uit hoe je ze wint als je ze maar wint.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja... wat is ajax dan niet zeg.. komop psv dik verdiend kampioen van de armoede. Die weten tenminste wedstrijden te winnen die gewonnen moeten worden...
Ja, was ook eigenlijk de bedoeling.quote:
Als van Basten volgend jaar gaat winnen met dominant/mooi voetbal laat ik zijn hoofd op een shirt printenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:09 schreef toma het volgende:
[..]
precies. Het maakt vaak niet uit hoe je ze wint als je ze maar wint.
Van Basten heeft gelukkig dezelfde denkwijze.
Zal allemaal afhangen van de play offs denk ik.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:46 schreef ASroma het volgende:
men tis te hopen dat heitinga blijft, wat een held
belofte maakt schuldquote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als van Basten volgend jaar gaat winnen met dominant/mooi voetbal laat ik zijn hoofd op een shirt printen
Het vertrek van Huntelaar zou een grotere adelating zijn voor Ajax dan het vertrek van Heitinga.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zal allemaal afhangen van de play offs denk ik.
Dus als ajax geen CL speelt: Dag Heitinga en Huntelaar. Heb je wel veel centjes trouwens. Jullie hebben toch nog een miljoentje of 50?
Goede zet zal dat weer worden, net als Wesley Sneider laten gaan.
Denk daar maar eens over.
Whehehe dealquote:
Kosterquote:Op zondag 23 maart 2008 17:15 schreef jna het volgende:
ik verheug me gewoon op van Basten![]()
Kan je wel nagaan hoe slecht het nu is
Huh? Psv interesseert me geen zak. Ik zou ook niet weten waarom ik naar psv zou moeten kijken. En dat jullie dit jaar kampioen worden ligt sowieso niet aan jullie sterkte, maar aan onze zwakte.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
29-21
Maar je houdt je nog steeds vast aan het verleden zie ikJij bent ook zo een die vind dat PSV het succes van de laatste jaren te danken heeft aan de CL overwinning van Ajax in 94 ?
100%.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:34 schreef w00h00 het volgende:
AFCA TILL I DIE!
Nee.. maar die mazzel hebben de boeren welquote:Op zondag 23 maart 2008 16:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Precies, en door een eigen goal moeten we zeker net doen alsof Ajax het verdiende...
Vorig jaar ook en toen stonden we ook 2de, jaar ervoor stonden we zelfs 4e en haalde we het nog.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Opmerkelijk dat er nog mensen zijn die verwachtten dat Ajax voorronde gaat spelen, ik zie het nite gebeuren hoor..
En toen voetbalden we de aanloop daarnaartoe steeds beter, met vlagen zelfs heel erg goed. En nu??quote:Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vorig jaar ook en toen stonden we ook 2de, jaar ervoor stonden we zelfs 4e en haalde we het nog.
En nog 2e, wat zegt dat over de rest?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En toen voetbalden we de aanloop daarnaartoe steeds beter, met vlagen zelfs heel erg goed. En nu??
Dus? In het verleden behaalde dingen zeggen niks voor de toekomst... en dit seizoen lijkt me alles mogelijk...quote:Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vorig jaar ook en toen stonden we ook 2de, jaar ervoor stonden we zelfs 4e en haalde we het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |