Omdat de bus van emmen naar Grunn ook zo retetraag is als een schildpad.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik struisvogels, maar wat heeft dat met Groningen te maken, kutnewbie?
Maar die rijdt wle een verrekte mooie route. Opéén na mooiset route van NL. Zwolle-Apledoorn is nog mooier. Leeuwarden-Alkmaar is een mooie 3e plaats.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Omdat de bus van emmen naar Grunn ook zo retetraag is als een schildpad.
Ik weet het. Statsscriptje draait, heb net Stad & Streek doorgezocht op de Groningen-topics en wiskunde zal wederom zegevierenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
De statsman heeft een toffe vriendin btw.
Geef haar een lekkere knuffel van mequote:Op maandag 24 maart 2008 02:15 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik weet het. Statsscriptje draait, heb net Stad & Streek doorgezocht op de Groningen-topics en wiskunde zal wederom zegevieren
Die geef ik liever van mezelf als je het niet erg vindtquote:Op maandag 24 maart 2008 02:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geef haar een lekkere knuffel van me
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:18 schreef JeRa het volgende:
[..]
Die geef ik liever van mezelf als je het niet erg vindt
Eigen schuldquote:
Ik bedoelde het niet verkeerdquote:Op maandag 24 maart 2008 02:23 schreef JeRa het volgende:
[..]
Eigen schuld
Als er nog statsrequests over deze reeks zijn, dan laat het maar horenik heb de topics nu toch bij de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |