Heb ik zin in.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom zover mogelijk bij Cornjum vandaan dan?
Moeten we elkaar gaan masserenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tevens; ik ook.
My back is killing me.!
Mss toch maar eens die belachelijke oefeningen gaan doen die de dok had gegeven.
Al 3x ofzo.
Ik ben er gewoon altijd te lui voor.!
Nee weet ik, maar tochquote:Op zondag 23 maart 2008 22:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo fragiel ben ik nou ook weer niet hoor,
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, ik weet het. Die is alleen wel op alle manieren fout bezig imo,
laat maar ik misinterpreteer jequote:
Oké.quote:
Joh!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk ik bij mijn ouderlijk huis even naar buiten, zie ik dat de straat er wit bij ligt
Ikquote:Op zondag 23 maart 2008 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja! Wie hebben hem dan allemaal al gezien uit dit topic?
ja doe maarquote:Op zondag 23 maart 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgend jaar dan maar een enorm ei daar neerzetten om aandacht te vagen voor de betekenis van Ostara?
Ah ja das waar ookquote:Op zondag 23 maart 2008 23:50 schreef maok het volgende:
Dat was weer een leuk paafeest vandaag![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik, op de 'Freecell heeft net heel hard gerend meet'
[..]
ja doe maar
Ow, ik dacht dat de paashaas die eieren legdequote:Op zondag 23 maart 2008 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah ja das waar ookOok alweer een tijd geleden
Maar ik ben nog steeds kampioen Do2-meeten
(DaD telt niet
)
Kijg ik dan van jou een dinosaurus met sinterklaas? Laat ik die een hele groot ei leggen!Of beter nog, een draak
Nee, hazen zijn zoogdieren, die leggen geen eieren. De eieren reperesenteren de vruchtbaarheid, Ostara is een vruchtbaarheidsfeest. Ik ben gek op vruchtbaarheidsfeesten, want sexquote:Op maandag 24 maart 2008 00:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat de paashaas die eieren legde
Ik struisvogels, maar wat heeft dat met Groningen te maken, kutnewbie?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb in het Noorder dierenpark schildpadden zien neucken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |